[Audi A6 C6] Wymiana zegarów
Ja mam zegary o numerach 4L0920932 S ktore niby tez chodzily z A6. Prawda jest taka ze chodzily ale z Q7. Zakodowac je mozna do A6 z tym ze masz ciagly blad poziomu plynu hamulcowegoi irytujacy komunikat na Fisie. Rowniez nie wiadomo ile jest paliwa w baku i licznik przeklamuje 30-40 km/h. Dwa serwisy ASO rozlozyly sie na temacie. Sam staralem sie zmienic kodowanie ale niestety poleglem i wyglada na to ze bez nowego wkladu nic nie zdzialam. Ponoc sa "magicy" ktorzy temat potrafia ogarnac z tym ze nie wiem gdzie ich szukac.
Wiec jesli nie uda mi sie czegos z tym zrobic to jestem w plecy 230Euro.
Na Twoim miejscu bral bym zegary tylko od A6.
Tak na marginesie to chcialem kupic zegary na "aledrogo" ale jak pytam o legalnosc pochodzienia to wszyscy rozkladaja rece. Wiec teoretycznie mozna miec kolejny problem przy sciaganiu CP a ASO
Pozdrawiam
Wiec jesli nie uda mi sie czegos z tym zrobic to jestem w plecy 230Euro.
Na Twoim miejscu bral bym zegary tylko od A6.
Tak na marginesie to chcialem kupic zegary na "aledrogo" ale jak pytam o legalnosc pochodzienia to wszyscy rozkladaja rece. Wiec teoretycznie mozna miec kolejny problem przy sciaganiu CP a ASO
Pozdrawiam
Witam.
Tez walczę z licznikiem od Q7.
-Problem z ustawieniem pojemności baku,
-przekłamania prędkościomierza,
-brak płynu hamulcowego,
reszta ok. Zastanawiam się czy na pewno nie da się zakodować do A6 udało mi się zmienić symbol samochodu na wyświetlaczu z Q7 na A6 sedan -metoda prób i błędów, czyli pewnie idzie zmienić pojemność baku i obwód koła,
może ma ktoś poprawne długie kodowanie licznika do A6?
Tez walczę z licznikiem od Q7.
-Problem z ustawieniem pojemności baku,
-przekłamania prędkościomierza,
-brak płynu hamulcowego,
reszta ok. Zastanawiam się czy na pewno nie da się zakodować do A6 udało mi się zmienić symbol samochodu na wyświetlaczu z Q7 na A6 sedan -metoda prób i błędów, czyli pewnie idzie zmienić pojemność baku i obwód koła,
może ma ktoś poprawne długie kodowanie licznika do A6?
mody:
-MMI 5507-PL;
-Tempomat;
-LED przód;
-LED tył;
-Parktronic Plus przód-tył;
-Lusterko wew. fotochrom;
-nawigacja mapa 2012+lektor PL
-Licznik lift
-bluetooth
ciężko jest żyć lekko
-MMI 5507-PL;
-Tempomat;
-LED przód;
-LED tył;
-Parktronic Plus przód-tył;
-Lusterko wew. fotochrom;
-nawigacja mapa 2012+lektor PL
-Licznik lift
-bluetooth
ciężko jest żyć lekko
Blad czujnika plynu mozna obejsc poprzez zwarcie wtyczki ale jest to bardzo glupi pomysl. Chcialem zmienic zbiornik ale z Q7 nie podchodzi do A6. Q7 czujnik ma w nakretce gdzie A6 na dole zbiornika. Mozna by pokombinowac z opornoscia ale to sa hamulce i zdrowy rozsadek mowi tutaj STOP.
Jesli chodzi o inne problemy to raczej nie przeskoczysz chyba ze przez zmiane wkladu. Daj znac jak sie Tobie uda.
PS
Facet od ktorego kupilem zegary mowi ze jest jakas firma w Holandii ktora moze poradzic ale biorac pod uwage koszta to sie to nie oplaca.
Jesli chodzi o inne problemy to raczej nie przeskoczysz chyba ze przez zmiane wkladu. Daj znac jak sie Tobie uda.
PS
Facet od ktorego kupilem zegary mowi ze jest jakas firma w Holandii ktora moze poradzic ale biorac pod uwage koszta to sie to nie oplaca.
-
jasper
- Forum Audi A6 / A7

- Posty: 512
- Rejestracja: 15 cze 2011, 08:07
- Imię: Jacek
- Rocznik: 2000
- Moje auto: Allroad C5
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 2.5TDI 155KM
- Napęd: Quattro
- Skrzynia: S-tronic
- Paliwo: Diesel
- Lokalizacja: Kozienice
co do hamulca w kodowaniu sprubujcie odjąć liczbę 512
Coding value 512 = Vehicle without Electric Parking Brake, with mechanical parking brake (always coded for Q7)
nie mam niestety tego licznika i sprawdzić nie mogę.
jest jeszcze możliwość korekty wskazania paliwa trzeba sprubować odjąć 1 wtedy nie będzie wartości dla zbiornika pod quattro oraz wartości pomiędzy 96 i 160 mogą zostać wprowadzone, aby przesunąć całą charakterystykę zbiornika przez + / - 8 litrów w celu skorygowania błędów wynikających z rożnych zbiorników produkowanych przez różnych producentów. domyślną wartością jest 128. wzrost z 128 do 129 odpowiada przesunięciu o 1/4 litra wzwyż.
Coding value 512 = Vehicle without Electric Parking Brake, with mechanical parking brake (always coded for Q7)
nie mam niestety tego licznika i sprawdzić nie mogę.
jest jeszcze możliwość korekty wskazania paliwa trzeba sprubować odjąć 1 wtedy nie będzie wartości dla zbiornika pod quattro oraz wartości pomiędzy 96 i 160 mogą zostać wprowadzone, aby przesunąć całą charakterystykę zbiornika przez + / - 8 litrów w celu skorygowania błędów wynikających z rożnych zbiorników produkowanych przez różnych producentów. domyślną wartością jest 128. wzrost z 128 do 129 odpowiada przesunięciu o 1/4 litra wzwyż.
Witaj,
Podaje 2 linki mam nadzieje ze mnie admin nie opr.
http://www.odometer-correction.com/index.html
http://www.tachoteam.de/tachoreparatur.php
Pozdrawiam
Mariusz
Podaje 2 linki mam nadzieje ze mnie admin nie opr.
http://www.odometer-correction.com/index.html
http://www.tachoteam.de/tachoreparatur.php
Pozdrawiam
Mariusz
-
fora audi
Zegar z Q7 powinien przyjac rozum z A6. Mozna to zrobic w miare latwo, potrzebny jest tylko krolik doswiadczalny.mtrdk pisze:Blad czujnika plynu mozna obejsc poprzez zwarcie wtyczki ale jest to bardzo glupi pomysl. Chcialem zmienic zbiornik ale z Q7 nie podchodzi do A6. Q7 czujnik ma w nakretce gdzie A6 na dole zbiornika. Mozna by pokombinowac z opornoscia ale to sa hamulce i zdrowy rozsadek mowi tutaj STOP.
Jesli chodzi o inne problemy to raczej nie przeskoczysz chyba ze przez zmiane wkladu. Daj znac jak sie Tobie uda.
PS
Facet od ktorego kupilem zegary mowi ze jest jakas firma w Holandii ktora moze poradzic ale biorac pod uwage koszta to sie to nie oplaca.
Zegar ma wprawdzie inny numer HW, ale dotyczy on glownie obudowy.
-
Rosemeyer
Jak chcecie to moge Wam "oddac" moje zegary z Q7 
Wymienialem pod 3G i ACC i zostały mi moje - oczywiscie w pelni sprawne, legalne itp
To odbioru od reki w W-wie lub moge oczywiscie wyslac paczka lub kurierem...
Tu macie info z ostaniego skanowania jak byly w aucie:
Address 17: Instruments (J285) Labels: 4L0-920-xxx-17.clb
Part No SW: HW: 4L0 920 931 E
Component: KOMBIINSTR. H06 0133
Revision: 00100000 Serial number: 9IC44DD88
Coding: 8F1F630408010008010101
Shop #: WSC 31414 790 00001
VCID: 2D5A2A25CD97
Wymienialem pod 3G i ACC i zostały mi moje - oczywiscie w pelni sprawne, legalne itp
To odbioru od reki w W-wie lub moge oczywiscie wyslac paczka lub kurierem...
Tu macie info z ostaniego skanowania jak byly w aucie:
Address 17: Instruments (J285) Labels: 4L0-920-xxx-17.clb
Part No SW: HW: 4L0 920 931 E
Component: KOMBIINSTR. H06 0133
Revision: 00100000 Serial number: 9IC44DD88
Coding: 8F1F630408010008010101
Shop #: WSC 31414 790 00001
VCID: 2D5A2A25CD97
witam
mam problem z wyświetlaczem,po odpaleniu auta fis nie świeci ,zapala się dopiero po przejechaniu kilku kilometrów gdy zagrzeje się auto.jak już się zaświeci to działa prawidłowo i pokazuje wszystkie komunikaty np.brak płynu lub paliwa.
czy można to naprawić czy trzeba wymienić całe zegary .
przepraszam .że moje pytanie jest nie w temacie ale pod innymi nic nie znalazłem,a opisywane naprawy fisu dotyczą starszej wersji np.c5
super instrukcja demontażu zegarów pozdrawiam
mam problem z wyświetlaczem,po odpaleniu auta fis nie świeci ,zapala się dopiero po przejechaniu kilku kilometrów gdy zagrzeje się auto.jak już się zaświeci to działa prawidłowo i pokazuje wszystkie komunikaty np.brak płynu lub paliwa.
czy można to naprawić czy trzeba wymienić całe zegary .
przepraszam .że moje pytanie jest nie w temacie ale pod innymi nic nie znalazłem,a opisywane naprawy fisu dotyczą starszej wersji np.c5
super instrukcja demontażu zegarów pozdrawiam
Nie do końca tak jest. Byłem niedawno na CP u gościa pod Radomiem i powiedział że na 99% się da wrzucić zegary z q7 do a6... mówił że da radę przypisać zegary i zakodować wszystko tak że będzie działało.... więc jak ktoś jest chętny na test to mogę podesłać namiary na tego speca...
S7/RS 640HP/850NM + 428 Mper 300hp +G30 5??HP + C6











