Wymiana włącznika świateł
Wymiana włącznika świateł
Witam!
Mam auto z 2005 roku (A6 C6). Standardowo nie miałem automatycznego włączania świateł i nie chcę mieć, po wymianie reflektorów przednich na poliftowe z z diodami DRL na wyłączonych światłach świecą mi właśnie diody DRL, które przygasają po włączeniu krótkich. Muszę jednak wymienić sam przełącznik i widzę, że na niektórych aukcjach jest info, że "wersja z automatycznym włączaniem świateł", na innych nie ma, włączniki widzę wyglądają tak samo wizualnie. Boję się tej automatycznej wersji, żeby nie włączały mi się zawsze krótkie, gdyż głównie chcę jeździć na DRLach. Macie jakieś doświadczenia?
Pozdrawiam!
Mam auto z 2005 roku (A6 C6). Standardowo nie miałem automatycznego włączania świateł i nie chcę mieć, po wymianie reflektorów przednich na poliftowe z z diodami DRL na wyłączonych światłach świecą mi właśnie diody DRL, które przygasają po włączeniu krótkich. Muszę jednak wymienić sam przełącznik i widzę, że na niektórych aukcjach jest info, że "wersja z automatycznym włączaniem świateł", na innych nie ma, włączniki widzę wyglądają tak samo wizualnie. Boję się tej automatycznej wersji, żeby nie włączały mi się zawsze krótkie, gdyż głównie chcę jeździć na DRLach. Macie jakieś doświadczenia?
Pozdrawiam!
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 20
- Rejestracja: 13 sie 2016, 10:22
- Lokalizacja: Nysa
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 514
- Rejestracja: 05 paź 2016, 02:59
- Imię: Dawid
- Rocznik: 2007
- Moje auto: A6 C6
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 2.8 AQD 193KM
- Napęd: Quattro
- Skrzynia: S-tronic
- Paliwo: Benzyna
- Lokalizacja: UK/Poznań
Jest nad lusterkiem - zobczysz od zewnatrzalmark pisze:Mam pytanie: gdzie znajduje się czujnik zmiarzchu? Myślę że po jeo zasłonieniu w pozycji Auto będę miał światła dzienne bez myślenia o włączaniu i wyłączaniu, co wy na to?
Pozdrawiam.
Bzdura - swiatla drogowe to swiatla potocznie nazywane dlugimi.almark pisze:Dobrze mówisz będę miał cały czas światła czyli drogowe
W c6 przed liftem jest P21W od wewnetrznej strony reflektora (halogen)almark pisze:a takich się używa w dzień jak nie ma w aucie dziennych.
Po lifcie sa ledy
Poza tym jak chcesz jezdzic 'legalnie' na krotkich swiatlach (mijania) to ustaw sobie przelacznik na swiatla mijania i tyle. Masz pozycje 0/auto/pozycyjki/mijania.
Nie rozumiem za bardzo w czym problem jest:)
Wszystko smiga. Ja mam mozliwie wszystkie przelaczniki na chromowane w aucie zmienione i chodzi az milo. Wyciagasz sobie krateczke pod nim, wkladasz reke za niego i wypychasz. Odpinasz wtyczke, wkladasz nowy i skladasz. Potem mozesz otworzyc browara i podziwiac nowy przelacznik:)skubiszek pisze:Witam
odkopię trochę temat
wymiana włącznika na poliftowy nie jest problematyczna? tzn inaczej - jest możliwa ? wszystko jest P&P?
Przy przeczlniku lusterek juz wiecej zabawy - uprzedzam bo robilem. Trzeba sciagnac boczek.