KL4K50N pisze:- Ten licznik nie będzie u Ciebie działał. Nie wsadzisz licznika z 5 cylindrowego do swojego.
Domyślam się że masz na myśli że nie wsadzę do mnie z 6cio cylidra (ja mam 5 cio cyl. AEL) A nie wystarczy jakoś przestawić liczby cylindrów? w zegarach zworką albo VAGiem przeprogramować?
KL4K50N pisze:- Co do reszty to jeżeli u CIebie nie miałeś AC wcześniej to będziesz miał non stop komunikat o złym ciśnieniu oleju,
Mam kontrolkę z ciśnienia oleju więc trzeba będzie ją podłączyć pod któryś pin tylko który? i czy tylko podpiąć czy trzeba zmieniać sygnał jakoś?
KL4K50N pisze:- brak płynu do spryskiwaczy,
do tego trzeba mieć pompkę z czujnikiem - nie wiem czy taką mam ale to nie problem dokupić ale interesuje mnie to czy instalacja elektryczna ma ten dodatkowy kabelek już w sobie czy trzeba od pompki ciągnąć kabelej dodatkowo?
KL4K50N pisze:- brak klocków.
tutaj też pewnie trzeba kabelek wsadzić w odpowiedni pin odpowiedniej kostki ale nie wiek jaki i gdzie
KL4K50N pisze:- Czyli ogólnie wszystkie błędy Ci będzie pokazywał.
czyli trzeba podłączyć odpowiednie sygnały
KL4K50N pisze:- Co do BC musisz od ECU pociągnąć jeden pin.
No spoko ale który? Domyślam się że chodzi o sygnał spalania? I tu moja wątpliwość czy jeśli już podłączę ten sygnał to czy wskazania spalania będą poprawne? I czy jeśli nie będą czy da się to jakoś przeprogramować VAGiem?
viewtopic.php?t=22831
hasek pisze: czujnika oleju z 14pinu dużej zielonej wtyczki wpięty do 12pinu AC.
hasek pisze:Z zielonej przepiąłem tylko ciśnienie oleju, natomiast zużycie klocków, kontrola płynu chłodniczego, ładowanie, rezerwa paliwa - działały bezpośrednio po podłączeniu głównych wtyczek - zielonej i czerwonej.
znalazłem bardzo przydatny link
rozpiska pinów na wtyczkach 