[A6 C4] Woda pod nogami
[A6 C4] Woda pod nogami
Od jakiegos czasu pod nogami kierowcy zbiera sie woda. Dokladnie pod lewa noga. Podobno jest tam jakis odplyw wody ? Nie wiem za bardzo jak sie za to zabrac. Patrzylem pod szyba ale nie widzialem tam zadnego odplywu wody. Po lewej stronie pod szyba jest komputer czy musze go demontowac ? czy zabrac sie najpierw od demontazu tapicerki pod nogami ? Jesli mial ktos podobny problem to prosze o pomoc
kolego. Miałem ten sam problem tylko w c5. U mnie to wygląda tak. Demontaż podszybia aby dostać się do akumulatora. Konieczne jest wyciagnięcie akumulatora. Pod nim znajduje się podstawa. Na cztery śruby. Odkręcasz i w góre. Zobaczysz gumowy odpływ średnicy około 2-3cm. U mnie było zatkane. Wystarczyło włożyć palec i przepchać liściei reszte śmieci. Woda natychmiast zeszła z podszybia. Na 100% filtr PP będzie mokry a więc do wymiany. Jesli chodzi o suszenie tapicerki to ja poczytałem troche na forum i obeszlo sie bez demontażu. Wysciel na dywanik sobie gazety aby wciągały wodę. Można zastosować jakieś szmaty. Można również użyć kerszera aby wyzsał wode. Miłej zabawy
Pozdrawiam Mackowy
Dzis zaczalem zabawe z tym wszystkim, i kanal jest drozny, woda zlatuje na zewnatrz, ale czesc leci do srodka, i teraz pytanie jak mam sie tam dostac ? musze rozbierac wewnatrz cala deske ? nie wiem jak sie zabrac do tego, zdjalem u nog tapicerke troche tam porozkrecalem ale dalej nie moge sie dostac bez rozbierania deski. ten kanal odprowadzajacy to jakas rurka jest ? czy mogla gdzies peknac wewnatrz ? bardzo bylbym wdzieczny za pomoc
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 90
- Rejestracja: 25 paź 2008, 19:08
- Lokalizacja: Opolskie, Kluczbork
Nie wiem kolego czy masz auto bezwypadkowe czy po przejściach, ale powinieneś jeszcze sprawdzić 2 rzeczy:
1) Odpływ ten koło skrzynki powinien dobrze przylegać do blachy, bo jak nie to może woda podchodzić pod spodem i tam jakimiś dziwnymi ścieżkami do kabiny (przypadek z autopsji)
2) Sprawdź czy wszystkie uszczelnienia na łączeniach blach są ok. U mnie np. był zruszona masa uszczelniająca zaraz nad odpływem i tamtędy mi ciekło.
Najłatwiej jest to sprawdzić biorąc pomocnika i konewkę, lejesz w podejrzane punkty i sprawdzasz gdzie cieknie. Pamiętaj tylko, żeby lać po elementach po kolei, bo inaczej nie dojdziesz co i jak.
ÂŻeby mieć dobry widok na to gdzie się leje zdejmij półkę nad nogami kierowcy, odepnij akumulator i poluzuj listwę z przekaźnikami i złączami. Będziesz znacznie lepiej widział co się dzieje.
Zapomniał bym jeszcze o kanale. Jest to po prostu kawałek takiego ryjka o długości około 7-10 cm wciśnięty w blachę. Jest lekko pochylony ku dołowi. Wyciągałoby się go dość prosto gdyby nie skrzynka z bezpiecznikami, i tutaj niestety trzeba się nagimnastykować żeby go wyciągnąć.
1) Odpływ ten koło skrzynki powinien dobrze przylegać do blachy, bo jak nie to może woda podchodzić pod spodem i tam jakimiś dziwnymi ścieżkami do kabiny (przypadek z autopsji)
2) Sprawdź czy wszystkie uszczelnienia na łączeniach blach są ok. U mnie np. był zruszona masa uszczelniająca zaraz nad odpływem i tamtędy mi ciekło.
Najłatwiej jest to sprawdzić biorąc pomocnika i konewkę, lejesz w podejrzane punkty i sprawdzasz gdzie cieknie. Pamiętaj tylko, żeby lać po elementach po kolei, bo inaczej nie dojdziesz co i jak.
ÂŻeby mieć dobry widok na to gdzie się leje zdejmij półkę nad nogami kierowcy, odepnij akumulator i poluzuj listwę z przekaźnikami i złączami. Będziesz znacznie lepiej widział co się dzieje.
Zapomniał bym jeszcze o kanale. Jest to po prostu kawałek takiego ryjka o długości około 7-10 cm wciśnięty w blachę. Jest lekko pochylony ku dołowi. Wyciągałoby się go dość prosto gdyby nie skrzynka z bezpiecznikami, i tutaj niestety trzeba się nagimnastykować żeby go wyciągnąć.
Tooles.pl - Sklep z elektronarzędziami
Aeratory do trawnika marki Stiga