Dzięki wielkie za infoFlex 78 pisze:Masz chwilowe/średnie spalanie, ilość km do przejechania, czas jazdy (po 2h się zeruje) i tyle. BYć może możesz mieć cyfrowy prędkościomierz. Niech się inni wypowiedzą n/t prędkościomerza.
[A6 C6] Samodzielne uruchomienie pełnego FIS (a) (DIS-a)
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 1105
- Rejestracja: 15 mar 2010, 19:47
- Imię: hmm?
- Moje auto: Inne
- Rocznik: 2022
- Nadwozie: Inne
- Silnik: 4.2 360KM
- Napęd: Brak
- Skrzynia: Brak
- Paliwo: Brak
- Lokalizacja: Grudziądz / Gdańsk - DES Auto
- Kontakt:
Ja używam Vag Can Pro do aktualizacji sterowników.polo811 pisze:A czy mógł byś mi wytłumaczyć jak wygląda aktualizowanie softów w audi? Od niedawna mam a6c6 zawsze mialem bmw i tam winkfp plus spdaten do danego modelu ktory wazyl okolo 7gb , czym najlepij robic to w audi i jak to wyglada z góry dziękuje
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 73
- Rejestracja: 12 mar 2018, 12:25
- Lokalizacja: Kraków/Kielce
Cześć potrzebuję pomocy. Uruchomiłem w A6C6 z 2005 roku pełnego FIS-a. Wymieniłem sterowanie wycieraczek na takie z przyciskami. Na wyświetlaczu pokazują się mi już dane z komputera. Pojawiły się też komunikaty o przepalonych żarówkach, wymieniłem żarówki i komunikaty znikły.
Został problem z komunikatem o zbyt niskim poziomie płynu do spryskiwaczy. Wiem, że nie da się tego wyłączyć systemowo. Wiem też, że nie mam czujnika w zbiorniku (sprawdzałem) i wiem też, że muszę zewrzeć jeden z pinów z kostki od licznika do masy. Nie wiem natomiast jak to zrobić i który pin zewrzeć.
Na forum audi a4 widziałem, że żeby dostać się do wtyczki, nie trzeba demontować zegarów, a można to zrobić od strony bezpieczników. Ktoś wie jak jest w A6C6?
Jak już dostanę się do tej wtyczki, to skąd mam wiedzieć, który pin zmasować? Jak to zrobić najlepiej?
Z góry dziękuję za pomoc i podpowiedzi.
Został problem z komunikatem o zbyt niskim poziomie płynu do spryskiwaczy. Wiem, że nie da się tego wyłączyć systemowo. Wiem też, że nie mam czujnika w zbiorniku (sprawdzałem) i wiem też, że muszę zewrzeć jeden z pinów z kostki od licznika do masy. Nie wiem natomiast jak to zrobić i który pin zewrzeć.
Na forum audi a4 widziałem, że żeby dostać się do wtyczki, nie trzeba demontować zegarów, a można to zrobić od strony bezpieczników. Ktoś wie jak jest w A6C6?
Jak już dostanę się do tej wtyczki, to skąd mam wiedzieć, który pin zmasować? Jak to zrobić najlepiej?
Z góry dziękuję za pomoc i podpowiedzi.
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 73
- Rejestracja: 12 mar 2018, 12:25
- Lokalizacja: Kraków/Kielce
Super, dzięki za info. Fajnie, że nie muszę rozbierać kokpitu, żeby się dostać do licznika.
[ Dodano: 2018-11-14, 15:15 ]
Z ciekawości zszedłem do auta zobaczyć jak to wygląda. Nie wiem niestety jak namierzyć ta wtyczkę T17d. Zrobiłem kilka zdjęć. Czy szukam w ogóle w dobrym miejscu? Widać ją na tych zdjęciach? Sorry za taki hosting, ale nie mam aktualnie dostępu do czegokolwiek innego.
https://www.webinpaint.com/527509/HJZ92jYa7
https://www.webinpaint.com/527508/SJvY2iFpX
https://www.webinpaint.com/527505/SJHv3ita7
https://www.webinpaint.com/527503/SkJU3jt67
https://www.webinpaint.com/527501/rJfr2sYTm
https://www.webinpaint.com/527499/H1XE3sKp7
https://www.webinpaint.com/527495/B1jzhiYam
Zastanawia mnie jeszcze ten luźny żółty kabel. Czy to normalne, tez macie coś takiego, czy ktoś coś kombinował?
[ Dodano: 2018-11-14, 15:15 ]
Z ciekawości zszedłem do auta zobaczyć jak to wygląda. Nie wiem niestety jak namierzyć ta wtyczkę T17d. Zrobiłem kilka zdjęć. Czy szukam w ogóle w dobrym miejscu? Widać ją na tych zdjęciach? Sorry za taki hosting, ale nie mam aktualnie dostępu do czegokolwiek innego.
https://www.webinpaint.com/527509/HJZ92jYa7
https://www.webinpaint.com/527508/SJvY2iFpX
https://www.webinpaint.com/527505/SJHv3ita7
https://www.webinpaint.com/527503/SkJU3jt67
https://www.webinpaint.com/527501/rJfr2sYTm
https://www.webinpaint.com/527499/H1XE3sKp7
https://www.webinpaint.com/527495/B1jzhiYam
Zastanawia mnie jeszcze ten luźny żółty kabel. Czy to normalne, tez macie coś takiego, czy ktoś coś kombinował?
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 181
- Rejestracja: 31 sty 2016, 15:22
- Imię: Artur
- Moje auto: A6 C6
- Rocznik: 2005
- Nadwozie: Limuzyna
- Silnik: 2.0TDI 140KM
- Napęd: FWD
- Skrzynia: Manual
- Paliwo: Diesel
- Lokalizacja: Sląskie
To nie te kostki, musisz ściągnąć osłony słupka koło lewej nogi.
Od czujnika poziomu płynu idą przewody do czarnej wtyczki 17-pinowej Pin 9 i 10.
Zmostkujesz 9 z 10 (sa numery na wtyczce) I spryskiwacz się uspokoi.
Od czujnika poziomu płynu idą przewody do czarnej wtyczki 17-pinowej Pin 9 i 10.
Zmostkujesz 9 z 10 (sa numery na wtyczce) I spryskiwacz się uspokoi.
pacholekck pisze:Super, dzięki za info. Fajnie, że nie muszę rozbierać kokpitu, żeby się dostać do licznika.
[ Dodano: 2018-11-14, 15:15 ]
Z ciekawości zszedłem do auta zobaczyć jak to wygląda. Nie wiem niestety jak namierzyć ta wtyczkę T17d. Zrobiłem kilka zdjęć. Czy szukam w ogóle w dobrym miejscu? Widać ją na tych zdjęciach? Sorry za taki hosting, ale nie mam aktualnie dostępu do czegokolwiek innego.
https://www.webinpaint.com/527509/HJZ92jYa7
https://www.webinpaint.com/527508/SJvY2iFpX
https://www.webinpaint.com/527505/SJHv3ita7
https://www.webinpaint.com/527503/SkJU3jt67
https://www.webinpaint.com/527501/rJfr2sYTm
https://www.webinpaint.com/527499/H1XE3sKp7
https://www.webinpaint.com/527495/B1jzhiYam
Zastanawia mnie jeszcze ten luźny żółty kabel. Czy to normalne, tez macie coś takiego, czy ktoś coś kombinował?
pozdro
Tooles.pl - Sklep z elektronarzędziami
Aeratory do trawnika marki Stiga