[A6 C6] Samodzielne uruchomienie pełnego FIS (a) (DIS-a)
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 205
- Rejestracja: 01 cze 2012, 20:16
- Imię: Henryk
- Moje auto: A6 C6
- Rocznik: 2009
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 3.0 BMK 224KM
- Napęd: Quattro
- Skrzynia: Multitronic
- Paliwo: Diesel
- Lokalizacja: Wrocław
Takie szybkie pytanko... Mam kolorowy wyswietlacz miedzy zegarami i mam manetke do FISa, wszystko to juz było ale ta manetka nic nie moge zmienic na wyswietlaczu, pokazuje mi tylko temperature, dystans i blad od klockow.
Czyli fabrycznie byla zamontowana manetka od FISa ale nie bylo dodatkowych funkcji na wyswietlaczu, czy cos sie zrypalo czy ktos sam juz dolozyl manetke?
[ Dodano: 2014-04-15, 09:40 ]
Nikt nic nie wie? Szukałem w zielonym menu i zaznaczyłem komputer pokładowy ale w opcjach auta nic mi nie pokazalo o finkcjach fis... ma ktos jakas wizje?
Czyli fabrycznie byla zamontowana manetka od FISa ale nie bylo dodatkowych funkcji na wyswietlaczu, czy cos sie zrypalo czy ktos sam juz dolozyl manetke?
[ Dodano: 2014-04-15, 09:40 ]
Nikt nic nie wie? Szukałem w zielonym menu i zaznaczyłem komputer pokładowy ale w opcjach auta nic mi nie pokazalo o finkcjach fis... ma ktos jakas wizje?
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 34
- Rejestracja: 26 gru 2013, 12:06
- Lokalizacja: Torun
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 205
- Rejestracja: 01 cze 2012, 20:16
- Imię: Henryk
- Moje auto: A6 C6
- Rocznik: 2009
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 3.0 BMK 224KM
- Napęd: Quattro
- Skrzynia: Multitronic
- Paliwo: Diesel
- Lokalizacja: Wrocław
Tzn nic nie kodowałem. Po naciskaniu przycisków na manetce nic sie nie zmienia, a manetka itp juz było jak kupiłem auto. Nie chce grzebac w tym kodowaniu bo nie kumam tego za bardzo..
[ Dodano: 2014-04-28, 19:20 ]
Kto mi powie jak to zrobić. Dziś chciałem zrobić te kodowania ale się pogubiłem i poległem.
W grupie 17 wygląda to tak:
W grupie 16 wyglada tak i wydaje mi się że chyba tak ma być.
Oczywiście te rzuty to są przed zmianami, nic jeszcze nie dodawałem itp. Jest to oryginał z auta.
Ew. Jest ktoś z Wrocka kto to jest w stanie ogarnać za
[ Dodano: 2014-05-09, 18:40 ]
Ok Panowie zrobiłem, wystarczyło odjąć 2 i wszystko działa.....
Ale wiem dlaczego nie działało, ktoś chyba wyłączył fis bo jak go włączyłem to odrazu pokazuje błąd spalonej żarówki, a mam lampy chyba po lifcie lub dołożone ledy w lampy.
Czy ktoś wie jak wyłączyć aby nie pokazywało błędu żarówek? Czy tylko wyłączenie fisa/disa zaradzi temu?
[ Dodano: 2014-04-28, 19:20 ]
Kto mi powie jak to zrobić. Dziś chciałem zrobić te kodowania ale się pogubiłem i poległem.
W grupie 17 wygląda to tak:
W grupie 16 wyglada tak i wydaje mi się że chyba tak ma być.
Oczywiście te rzuty to są przed zmianami, nic jeszcze nie dodawałem itp. Jest to oryginał z auta.
Ew. Jest ktoś z Wrocka kto to jest w stanie ogarnać za
[ Dodano: 2014-05-09, 18:40 ]
Ok Panowie zrobiłem, wystarczyło odjąć 2 i wszystko działa.....
Ale wiem dlaczego nie działało, ktoś chyba wyłączył fis bo jak go włączyłem to odrazu pokazuje błąd spalonej żarówki, a mam lampy chyba po lifcie lub dołożone ledy w lampy.
Czy ktoś wie jak wyłączyć aby nie pokazywało błędu żarówek? Czy tylko wyłączenie fisa/disa zaradzi temu?
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 156
- Rejestracja: 04 kwie 2014, 19:49
- Imię: patryk
- Moje auto: A6 C6
- Rocznik: 2007
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 3.0 BMK 224KM
- Napęd: Quattro
- Skrzynia: Manual
- Paliwo: Diesel
- Lokalizacja: Somonino/Borcz
Dla wszystkich którzy mają obawy, jestem po operacji wyłączenia sprysków, u mnie wersja bez czujnika dlatego wtyczka 17 pinowa czarna w miejscu pinów 9 i 10 brak kabli.
Śmiało zrobić zworkę tych pinów we wtyczce (spinacz daje radę trzyma się mocno )
Po operacji spryski milkną . Polecam odłączenie aku.
Podczas demontażu trochę gimnastyki jest z osłonami. Przy demontażu dźwigni otwarcia maski należy (od strony pedałów) podważyć czarną blokadę oraz odkręcić śrubkę, pozostałe elementy na zatrzaski, Pamiętać należy aby zacząć od osłon słupka, najpierw kratka nawiewu wychodzi łatwo lekko podważyć, potem osłona z materiału - uważać bo się łatwo brudzi . potem reszta.
Udanych modyfikacji naszych Audi A6 C6.
Śmiało zrobić zworkę tych pinów we wtyczce (spinacz daje radę trzyma się mocno )
Po operacji spryski milkną . Polecam odłączenie aku.
Podczas demontażu trochę gimnastyki jest z osłonami. Przy demontażu dźwigni otwarcia maski należy (od strony pedałów) podważyć czarną blokadę oraz odkręcić śrubkę, pozostałe elementy na zatrzaski, Pamiętać należy aby zacząć od osłon słupka, najpierw kratka nawiewu wychodzi łatwo lekko podważyć, potem osłona z materiału - uważać bo się łatwo brudzi . potem reszta.
Udanych modyfikacji naszych Audi A6 C6.
- wojciech_A6_C6
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 106
- Rejestracja: 14 cze 2009, 13:39
- Lokalizacja: Warszawa
Tooles.pl - Sklep z elektronarzędziami
Aeratory do trawnika marki Stiga