Sklep Ipart
Sklep
Tarcze, hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl


felgi - sklep internetowy ucando.pl

Prośba o porade w montażu haka

Warsztat
stefan3550
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 32
Rejestracja: 03 mar 2017, 09:28
Lokalizacja: Osiek

Prośba o porade w montażu haka

Post autor: stefan3550 » 30 sty 2019, 14:29

Witam.zakupiłem hak westfalii do mojej c6.na co powinienem zwrócić uwagę przy montażu?są może jakieś pułłapki?Mam hak,linke z dźwignią i elektrykę.czy wystarczy wyciąć blende zderzaka?czy jeszcze coś się dodatkowo montuje? Z góry dziękuje za uwagi

maciekpkow
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 840
Rejestracja: 20 lut 2017, 20:07
Imię: Maciek
Moje auto: A6 C6
Rocznik: 2005
Nadwozie: Limuzyna
Silnik: 3.0 BMK 224KM
Napęd: Quattro
Skrzynia: Tiptronic
Paliwo: Diesel
Lokalizacja: Pruszków

Post autor: maciekpkow » 30 sty 2019, 14:39

Blendę możesz kupić pod hak.

Awatar użytkownika
woocash
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 40
Rejestracja: 01 maja 2014, 14:44
Lokalizacja: Brodnica PL

Post autor: woocash » 02 lut 2019, 23:13

Mogę Ci kilka fotek zrobić i podesłać tu na forum. Mam ten hak u siebie.

edit:
Widzę, że z Osieka jesteś to można się kiedyś zgadać i zobaczysz sobie osobiście jak to mocowane jest.

karolpako7
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 68
Rejestracja: 04 lut 2019, 12:59
Lokalizacja: świątki

montaż haka

Post autor: karolpako7 » 04 lip 2019, 15:06

Witam, chciałbym zakupić hak i zamontować, proszę o poradę jakie haki się nadają i czy musi być wiązka dedykowana czy mogę kupić do lutowania.
Hak oczywiście wypinany ale nie elektryczne bo koszta za duże dla mnie.
regulamin

pelonek1
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 389
Rejestracja: 23 gru 2018, 14:50
Imię: Przemek
Moje auto: A6 C6
Rocznik: 2011
Nadwozie: Avant
Silnik: 3.0 TDI 233KM
Napęd: Quattro
Skrzynia: Tiptronic
Paliwo: Diesel
Lokalizacja: Warmia

Re: montaż haka

Post autor: pelonek1 » 04 lip 2019, 18:45

karolpako7 pisze:Witam, chciałbym zakupić hak i zamontować, proszę o poradę jakie haki się nadają i czy musi być wiązka dedykowana czy mogę kupić do lutowania.
Hak oczywiście wypinany ale nie elektryczne bo koszta za duże dla mnie.
Ja montowałem rok temu nowy u siebie jak z poniższego linka.



Oczywiście wiązka dedykowana do AUDI na innej nie będzie chodził, bynajmniej tak mi powiedziano.
Koszt nie mały ale jestem zadowolony, przy moim zderzaku Sline nie widać w ogóle cięcia.

Pewnie teraz kupiłbym używkę elektryczną oryginalną w dobrym stanie do tego nową wiązkę dedykowaną i założyłbym, byłoby trochę taniej i wygodniej.

karolpako7
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 68
Rejestracja: 04 lut 2019, 12:59
Lokalizacja: świątki

Post autor: karolpako7 » 05 lip 2019, 18:57

a co myslicie o hakach Galia wypinany poziomo cały ocynkowany i dedykowana wiązka.
https://dobrehaki.pl/wiazka-haka-dedyko ... -6481.html
dostałem propozycje 1130 z wysyłką. dobra cena ktoś montował taki hak??
regulamin

maciekpkow
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 840
Rejestracja: 20 lut 2017, 20:07
Imię: Maciek
Moje auto: A6 C6
Rocznik: 2005
Nadwozie: Limuzyna
Silnik: 3.0 BMK 224KM
Napęd: Quattro
Skrzynia: Tiptronic
Paliwo: Diesel
Lokalizacja: Pruszków

Post autor: maciekpkow » 05 lip 2019, 21:41

Gdybym zastanawiał się nad montażem haka to wybrałbym ori elektryczny.

karolpako7
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 68
Rejestracja: 04 lut 2019, 12:59
Lokalizacja: świątki

Post autor: karolpako7 » 06 lip 2019, 14:49

Tylko ze Nowy cena kosmos. A używane nie koniecznie proste i sprawne. Więc ta opcja odpada.
regulamin

maciekpkow
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 840
Rejestracja: 20 lut 2017, 20:07
Imię: Maciek
Moje auto: A6 C6
Rocznik: 2005
Nadwozie: Limuzyna
Silnik: 3.0 BMK 224KM
Napęd: Quattro
Skrzynia: Tiptronic
Paliwo: Diesel
Lokalizacja: Pruszków

Post autor: maciekpkow » 06 lip 2019, 16:01

Kupić używany z gwarancją i tyle.

karolpako7
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 68
Rejestracja: 04 lut 2019, 12:59
Lokalizacja: świątki

Post autor: karolpako7 » 07 lip 2019, 10:58

A co to za roznica używany z gwarancją. Wiem jak z ta gwarancja jest. Miałem do czynienia kilka razy. Używany ta opcja odpada.
regulamin

pelonek1
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 389
Rejestracja: 23 gru 2018, 14:50
Imię: Przemek
Moje auto: A6 C6
Rocznik: 2011
Nadwozie: Avant
Silnik: 3.0 TDI 233KM
Napęd: Quattro
Skrzynia: Tiptronic
Paliwo: Diesel
Lokalizacja: Warmia

Post autor: pelonek1 » 07 lip 2019, 12:13

No to kup taką Westfalie jak ja Ci podlinkowałem, albo ten który Ty pokazałeś w linku, chociaż podlinkowałeś tylko wiązkę...
Pamiętaj o dedykowanej wiązce, bo może być problem z kodowaniem.
Ja kupiłem Westfalie hak oraz wiązkę dedykowaną też Westfalii gdyż ta firma robi ORI haki do Audi także byłem pewien że będzie chodził w 100% z taką wiązką.
Mam też u siebie wiązkę z gniazdem na 13 PIN bo akurat takiego gniazda potrzebowałem pod przyczepę którą ciągam. Jeśli będę miał ciągnąć coś innego to mam przejściówkę z 13 na 7.

Pamiętaj też że w przypadku gdy Audi opuszczało fabrykę z elektrycznym hakiem i tiptronikiem to w obiegu oleju automatycznej skrzyni biegów jest dodatkowa chłodnica oleju.

mat1324
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 15144
Rejestracja: 23 sty 2013, 23:55
Imię: Mateusz
Moje auto: A6 C6
Rocznik: 2011
Nadwozie: Avant
Silnik: 3.0 CDYA 239KM
Napęd: Quattro
Skrzynia: Tiptronic
Paliwo: Diesel
Lokalizacja: Nowy Tomyśl
Kontakt:

Post autor: mat1324 » 07 lip 2019, 14:00

pelonek1 pisze:Pamiętaj też że w przypadku gdy Audi opuszczało fabrykę z elektrycznym hakiem i tiptronikiem to w obiegu oleju automatycznej skrzyni biegów jest dodatkowa chłodnica oleju.
Wcale, że nie :). Jeśli auto jest wyposażone w skrzynię automatyczną, to od razu ma montowany dodatkowy wentylator, który owiewa chłodnicę, w której jest wbudowana chłodnica oleju przekładniowego. Natomiast jeśli jest tylko manual, a auto ma hak, to również jest montowany drugi wentylator albo nadal jeden, ale mocniejszy. Dodatkowo silniki powyżej 4 cylindrów (oprócz niektórych 6-cylindrowych benzyn) mają już fabrycznie dwa wentylatory.

[ Dodano: 2019-07-07, 14:00 ]
Wszystko i tak zależy od konfiguracji silnik <-> skrzynia <-> hak :).

pelonek1
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 389
Rejestracja: 23 gru 2018, 14:50
Imię: Przemek
Moje auto: A6 C6
Rocznik: 2011
Nadwozie: Avant
Silnik: 3.0 TDI 233KM
Napęd: Quattro
Skrzynia: Tiptronic
Paliwo: Diesel
Lokalizacja: Warmia

Post autor: pelonek1 » 07 lip 2019, 16:48

mat1324 pisze:
pelonek1 pisze:Pamiętaj też że w przypadku gdy Audi opuszczało fabrykę z elektrycznym hakiem i tiptronikiem to w obiegu oleju automatycznej skrzyni biegów jest dodatkowa chłodnica oleju.
Wcale, że nie :). Jeśli auto jest wyposażone w skrzynię automatyczną, to od razu ma montowany dodatkowy wentylator, który owiewa chłodnicę, w której jest wbudowana chłodnica oleju przekładniowego. Natomiast jeśli jest tylko manual, a auto ma hak, to również jest montowany drugi wentylator albo nadal jeden, ale mocniejszy. Dodatkowo silniki powyżej 4 cylindrów (oprócz niektórych 6-cylindrowych benzyn) mają już fabrycznie dwa wentylatory.

[ Dodano: 2019-07-07, 14:00 ]
Wszystko i tak zależy od konfiguracji silnik <-> skrzynia <-> hak :).
O jak tak to przepraszam za wprowadzanie w błąd. Napisałem to bo tak mi ktoś powiedział, już nie pamiętam kto, byłem wtedy na etapie poszukiwania i montażu haka.
mat1324 rozumiem że u mnie nic więcej by nie było odnośnie chłodzenia oleju jeśli moje Audi wyjechałoby z fabryki z ORI hakiem?

[ Dodano: 2019-07-07, 16:48 ]
ma1324 chodziło mi o drugą chłodnicę oleju skrzyni biegów a nie o drugi wentylator, czy na pewno nie miałem racji bo już sam zgłupiałem...

mat1324
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 15144
Rejestracja: 23 sty 2013, 23:55
Imię: Mateusz
Moje auto: A6 C6
Rocznik: 2011
Nadwozie: Avant
Silnik: 3.0 CDYA 239KM
Napęd: Quattro
Skrzynia: Tiptronic
Paliwo: Diesel
Lokalizacja: Nowy Tomyśl
Kontakt:

Post autor: mat1324 » 07 lip 2019, 16:55

Jedyna chłodnica oleju to ta w głównej chłodnicy :).

pelonek1
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 389
Rejestracja: 23 gru 2018, 14:50
Imię: Przemek
Moje auto: A6 C6
Rocznik: 2011
Nadwozie: Avant
Silnik: 3.0 TDI 233KM
Napęd: Quattro
Skrzynia: Tiptronic
Paliwo: Diesel
Lokalizacja: Warmia

Post autor: pelonek1 » 07 lip 2019, 17:06

Ok dzięki. Czyli rozumiem że w przypadku mojej A6 nie miałbym dodatkowego chłodzenia oleju skrzyni jeśli hak byłby montowany w fabryce?
W wakacje będę jeździł trochę z przyczepą i będę na pewno chciał zobaczyć jaką mam temperaturę oleju w skrzyni, chociaż szczerze to nie wiem jaka jest optymalna temperatura? :)
Olej w silniku przy upałach oraz z przyczepą na haku nigdy nie przekroczył mi 100 stopni C także ok.

ODPOWIEDZ

Wróć do „A6 C6 (2004-2011)”


opony samochodowe hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl
Prilo.com - Transport międzynarodowy samochodów
Tooles.pl - Sklep z elektronarzędziami
Aeratory do trawnika marki Stiga