Jedyny problem tak naprawde to trzeba gdzies wcisnac czujnik cisnienia powietrza,
(ja nawertalem maly otworek w rurze i solidnie zalalem go poxipolem :D)
mozna to zrobic na rozne sposoby jak komu pasuje
mozna odciac czesc z ori IC i polaczyc z rura pospawac / pokleic / zalutowac itd itd
(ps. Modrzej :D moze bedzie ci latwiej)
1. przygotowujemy wszystko
- 6 opasek zaciskowych ( 64mm)
- 2 śruby ktorymi przykrecimy IC do belki przedniej
- 1 intercooler

- 2 kolanka 90 stopni
- jedno laczenie proste
- wiertarke + wiertlo do metalu
- boszke lub piłę do metalu
2. odpinamy rury i weze (od przedniej aluminiowej rury i od silnika, czyli opaski zaciskowe a przy silniku szybko-złaczka trzeba podwazyc metalowy pierscin i wydzie)
3. rozpinamy standardowy intercooler od przewodow, ropinamy wtyczne od czujnika cisnienia ktora jest wpieta do IC,po malej gimnastyce wyjdzie nam bez sciagania nadkola czy kola
wystarczy tylko sam zderzak sciagnac. IC jestna 2 takich bolcach zawieszony od gory.
4. ucinamy rurę ktora idzie z przodu samochodu od stokowego IC i odcinamy ja od aluminiowych łapek
na ktorych trzyma sie samochodu, ciecie wykonujemy ok 10 cm "na zewnatrz od łapek do kotrych na stale przymocowana jest ta rura z przodu.
5. Ucinamy łapki (to co trzyma rure) przy samej rurze albo gdzie chcemy tak zebysmy mogli ja zdjac i pociac .
6. Rurę tniemy na 3 równe kawałki, po czym czyscimy czym sie da brzegi i srodek rury z opiłków
ktore powstana podczas jej sztukowania, by jakies dziadostwo nie dostalo sie do silnika.
7. przymierzamy zakupiony IC na srodek i zaznaczamy na belce przedniej 2 miejsca w ktorych przykrecimy go
śrubami.
8. sciagamy pas przedni i wiercimy 2 otwory na grubosc wybranych przez nas srub do mocowania ic.
- sroby powinny miec dlugosc ok 6-7cm tak by lekko obnizyc IC miedzy pasem przednim a nim, gdyz w tej luce bedzie poweitrze lecialo na chlodniczke oleju

9. Przykrecamy IC do belki
- wrzucamy srobe od srodka belki tak zeby wisiala sobie i nakrecamy 2 nakretki !
- jedna nakretka dociagniemy srobe do belki a druga skontrujemy przykrecony IC
10. zaczynajac od lewej strony
- nakladamy zlaczke redukcyja rura ma chyba ok 53mm a nasz ic 57mm, ja mialem chyba
redukcje z 57mm na 51mm i dalo sie nalozyc

- tu wykorzystujemy 1 z zakupionych szerokich opasek zaciskowych (od strony IC) i jedna ktora juz jest (od strony koła / boku auta)
11. Intercooler od strony kierowcy
- zakaldamy kawalek przewodu gumowego ktory laczyl w stokowej czesci rure z ic od dolu, i ten kawalek
jako pierwszy zakladamy na ic
12. Teraz wkladamy 1 kawalek (jeden z 3 kawalkow alu rury ktora pocieliscmy) tu od strony IC jedna zakupiona
opaska bedzie potrzeba z drugiej mamy juz

13. Teraz montujemy 1 kolanko 90' i do niego 2 kawalek uciętej rury ( 2 opaski zaciskowe szerokie ktore kupilismy)
14. kolejne kolanko 90' i 3 kawalek rury + 2 opaski zaciskowe ( od strony silnika juz mamy opaske na rurze gumowej tak ze laczymy to razem i mamy juz gotowy uklad

nie wiem jak pasuje do standardowego zderzaka A6, pod zderzak RS6 pasuje bez stresu

ufff
wasz oddany ehe BEXA