daniellb1 jak efekt prac? Możesz podać dokładnie co znaczy "problemy ze zmianą z 3 na 4" ... to były jakieś szarpnięcia, nienormalna zmiana (np. wydłużona), czy może drgania o wysokiej częstotliwości (tarka).
Mam problem z przełączaniem z 3 na 4 (tuż przed wbiciem 4 biegu) auto wpada w drgania, szybkie i wysokiej częstotliwości, trwają krótko (choć zależą od tępa przyspieszania) jak zapnie 4 jest normalnie. Na zimnej skrzyni drgań nie ma lub zdarzą się sporadycznie.
[ A6 C6] Demontaż -(Wymiana) tiptronica i chłodnicy
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 13
- Rejestracja: 03 sty 2025, 15:44
- Imię: Adam
- Rocznik: 2005
- Moje auto: Allroad C6
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 3.0 TDI 233KM
- Napęd: Quattro
- Skrzynia: Tiptronic
- Paliwo: Benzyna
- Lokalizacja: Płock
Re: [ A6 C6] Demontaż -(Wymiana) tiptronica i chłodnicy
Siemanko, mam to samo co kolega wyżej do tego faluje przy 70 także konwerter z tego co czytałem. A odnośnie tego to podobno tarczki w skrzyni. W środę idzie na warsztat także zobaczymy co powiedzą. Jak skrzynia to pewnie jakaś uzywka w leci z małym przebiebiegiem.
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 98
- Rejestracja: 22 sty 2010, 18:24
- Imię: Adam
- Rocznik: 2009
- Moje auto: Allroad C6
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 3.0 CDYA 239KM
- Napęd: Quattro
- Skrzynia: Tiptronic
- Paliwo: Diesel
- Lokalizacja: Elbląg
Re: [ A6 C6] Demontaż -(Wymiana) tiptronica i chłodnicy
Czemu zaraz wymiana skrzyni ... doprowadzenie do ładu swoją skrzynie ma większy sens, wymianę bym rozważał tylko kiedy mechatronika padła. Przy wymianie konwertera skrzynia do wyjęcia na stół ... warto nie tylko wymienić sam konwerter ale zrobić przegląd skrzyni, zdjąć mechatronikę, sprawdzić tarczki sprzęgieł (najczęściej wypracowuje sie sprzęgło E), pomierzyć elektrozawory w mechatronice itp itd
procedurę kończy pełny serwis olejowy skrzyni z wymianą filtrów i uszczelek (zalecam wymianę uszczelki złącza elektrycznego).
procedurę kończy pełny serwis olejowy skrzyni z wymianą filtrów i uszczelek (zalecam wymianę uszczelki złącza elektrycznego).
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 13
- Rejestracja: 03 sty 2025, 15:44
- Imię: Adam
- Rocznik: 2005
- Moje auto: Allroad C6
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 3.0 TDI 233KM
- Napęd: Quattro
- Skrzynia: Tiptronic
- Paliwo: Benzyna
- Lokalizacja: Płock
Re: [ A6 C6] Demontaż -(Wymiana) tiptronica i chłodnicy
Może i coś w tym jest, zobaczymy co powie mechanik. Rozeznam się ile regeneracja konwertera. Bo jeśli faktycznie nie będzie tragedii to masz racje. Ale w sytuacji gdzie będzie śmietnik to chyba wolę za 2.5 kupić skrzynie i konwerter ( z pisemna gwarancja na 60 dni bo już podpytywałem) z auta do 200k km i zapomnieć o sprawieadadur pisze: ↑07 sty 2025, 15:07Czemu zaraz wymiana skrzyni ... doprowadzenie do ładu swoją skrzynie ma większy sens, wymianę bym rozważał tylko kiedy mechatronika padła. Przy wymianie konwertera skrzynia do wyjęcia na stół ... warto nie tylko wymienić sam konwerter ale zrobić przegląd skrzyni, zdjąć mechatronikę, sprawdzić tarczki sprzęgieł (najczęściej wypracowuje sie sprzęgło E), pomierzyć elektrozawory w mechatronice itp itd
procedurę kończy pełny serwis olejowy skrzyni z wymianą filtrów i uszczelek (zalecam wymianę uszczelki złącza elektrycznego).
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 98
- Rejestracja: 22 sty 2010, 18:24
- Imię: Adam
- Rocznik: 2009
- Moje auto: Allroad C6
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 3.0 CDYA 239KM
- Napęd: Quattro
- Skrzynia: Tiptronic
- Paliwo: Diesel
- Lokalizacja: Elbląg
Re: [ A6 C6] Demontaż -(Wymiana) tiptronica i chłodnicy
jak się nic nie zmieiło od roku to regenerowany konwerter to koszt 1500-1800 zł