[A6 C6] Czyszczenie Cylinderków klimy
Wreszcie znalazłem odpowiedni temat . Wprawdzie nie szukałem dziś akurat o tym problemie...ale przez przypadek tutaj się znalazłem.
U mnie te same problemy - grzanie z podszybia i prawo - lewo różnie...
Jutro powinienem zająć się rozkręcaniem i czyszczeniem.
Po zakończeniu zdam relacje czy sprawa ustała .
Więc dziś dokonałem wszystkich prac wedle instrukcji .
Nie wiem jeszcze czy pomogło bo nie wyjeżdżałem nigdzie...pewnie jutro sprawdzę...
W każdym bądź razie moje uwagi co do wykonania:
Cylinderek ze sprężynką wyjmujemy w ten sposób aby lewą ręką chwycić za niego, wyciągając powoli zauważymy sprężynkę, którą przytrzymujemy prawą ręką - dokładnie jednym paluszkiem.
Tam w środku jest też taki element "stożek z trzpieniem", również go wyjmowałem i czyściłem.
Moja rada śruby które wykręcacie to dokładnie wkręty, wkręcają się w platikową podstawę. Aby nie mieć problemu z dokręcaniem, najlepiej odłożyć je w takim samym schemacie obok do jakiegoś pudełka. Na pewno później będzie pasował gwint.
Z mojej strony to tyle. Powodzenia.
U mnie te same problemy - grzanie z podszybia i prawo - lewo różnie...
Jutro powinienem zająć się rozkręcaniem i czyszczeniem.
Po zakończeniu zdam relacje czy sprawa ustała .
Więc dziś dokonałem wszystkich prac wedle instrukcji .
Nie wiem jeszcze czy pomogło bo nie wyjeżdżałem nigdzie...pewnie jutro sprawdzę...
W każdym bądź razie moje uwagi co do wykonania:
Cylinderek ze sprężynką wyjmujemy w ten sposób aby lewą ręką chwycić za niego, wyciągając powoli zauważymy sprężynkę, którą przytrzymujemy prawą ręką - dokładnie jednym paluszkiem.
Tam w środku jest też taki element "stożek z trzpieniem", również go wyjmowałem i czyściłem.
Moja rada śruby które wykręcacie to dokładnie wkręty, wkręcają się w platikową podstawę. Aby nie mieć problemu z dokręcaniem, najlepiej odłożyć je w takim samym schemacie obok do jakiegoś pudełka. Na pewno później będzie pasował gwint.
Z mojej strony to tyle. Powodzenia.
Ulotna radosc...
mam pytanie:
odkrecilem wszystkie srubki, w momencie podnoszenie jednej z kopulek zaczelo wyciekac troszke plynu, w miare podnoszenia zaczelo wyciekac troszke wiecej (zanim zabralem sie za robote to musialem przestawic auto ale przejechalem zaledwie 15m nie wiecej, wczesniej auto uzywalem jakies 5 godz temu), czy to wina temperatury samochodu i powinienem poczekac az wystygnie czy kontynowac nie przejmujac sie tym?
odkrecilem wszystkie srubki, w momencie podnoszenie jednej z kopulek zaczelo wyciekac troszke plynu, w miare podnoszenia zaczelo wyciekac troszke wiecej (zanim zabralem sie za robote to musialem przestawic auto ale przejechalem zaledwie 15m nie wiecej, wczesniej auto uzywalem jakies 5 godz temu), czy to wina temperatury samochodu i powinienem poczekac az wystygnie czy kontynowac nie przejmujac sie tym?
- UneeK
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 477
- Rejestracja: 14 kwie 2011, 12:48
- Imię: Tomek
- Moje auto: A6 C7
- Rocznik: 2011
- Nadwozie: Limuzyna
- Silnik: 3.0 CDYA 239KM
- Napęd: Quattro
- Skrzynia: S-tronic
- Paliwo: Diesel
- Lokalizacja: dolnośląskie
Trochę płynu zawsze wyleci...RASUK pisze:mam pytanie:
odkrecilem wszystkie srubki, w momencie podnoszenie jednej z kopulek zaczelo wyciekac troszke plynu, w miare podnoszenia zaczelo wyciekac troszke wiecej (zanim zabralem sie za robote to musialem przestawic auto ale przejechalem zaledwie 15m nie wiecej, wczesniej auto uzywalem jakies 5 godz temu), czy to wina temperatury samochodu i powinienem poczekac az wystygnie czy kontynowac nie przejmujac sie tym?
melduje zadanie wykonane, cale szczescie obeszlo sie bez strat.
Zgodnie z zaleceniami wkrecalem te same srubki w te same miejsca I sie udalo, zwroce jednak uwage ze nalezy byc delikatnym I robic to z wyczuciem, ostatnie dociagniecia ida naprawde ciezko, calosc sie napina wraz z ruchami srubokreta/klucza itd, ciezko wyczuc czy dokrecilismy do konca czy potrzeba jeszcze troche. Tloczki odtluscilem najpierw Surfex hd, nastepnie przelecialem pasta polerska do chromu, troche wd40, osuszenie mikrofibra I do skrecenia. Zreczna reka I ewentualnie pomoc pincety I nie ma mowy by cos zgubic, na wykrecanie srubek mialem maly patent, cienka plecionka wedkarska, na koncu petelka ktora zaciskalem na prawie juz wykreconej srubce, a nastepnie pewnie ja odkrecalem do konca srubokretem, dzieki czemu nie pogubilem tych ktore ciezko bylo przytrzymac/wyjac palcami.
Na dniach napisze jeszcze czy to pomoglo, na postoju klima chodzila poki co pare minut bez zarzutu.
Dzieki za porady I wskazowki
pozdro
Zgodnie z zaleceniami wkrecalem te same srubki w te same miejsca I sie udalo, zwroce jednak uwage ze nalezy byc delikatnym I robic to z wyczuciem, ostatnie dociagniecia ida naprawde ciezko, calosc sie napina wraz z ruchami srubokreta/klucza itd, ciezko wyczuc czy dokrecilismy do konca czy potrzeba jeszcze troche. Tloczki odtluscilem najpierw Surfex hd, nastepnie przelecialem pasta polerska do chromu, troche wd40, osuszenie mikrofibra I do skrecenia. Zreczna reka I ewentualnie pomoc pincety I nie ma mowy by cos zgubic, na wykrecanie srubek mialem maly patent, cienka plecionka wedkarska, na koncu petelka ktora zaciskalem na prawie juz wykreconej srubce, a nastepnie pewnie ja odkrecalem do konca srubokretem, dzieki czemu nie pogubilem tych ktore ciezko bylo przytrzymac/wyjac palcami.
Na dniach napisze jeszcze czy to pomoglo, na postoju klima chodzila poki co pare minut bez zarzutu.
Dzieki za porady I wskazowki
pozdro
- UneeK
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 477
- Rejestracja: 14 kwie 2011, 12:48
- Imię: Tomek
- Moje auto: A6 C7
- Rocznik: 2011
- Nadwozie: Limuzyna
- Silnik: 3.0 CDYA 239KM
- Napęd: Quattro
- Skrzynia: S-tronic
- Paliwo: Diesel
- Lokalizacja: dolnośląskie
Na początku lipca ubiegłego roku rozbierałem cylinderki, także problem wrócił po roku. Wyczyściłem (chociaż nie było z czego), powycierałem, nasmarowałem i poskręcałem. W piątek przytnę sprężynki , bo wieczorem jadę na urlop.RASUK pisze:Uneek: po jakim czasie problem powrocil? Wyczysciles to dokladnie?
Jak wrócę dam znać czy pomogło...
ja wczoraj też walczyłem i wywalczyłem klima chodzi jak powinna
no właśnie ciekawe ile za to biorą warsztaty moze ktoś podrzuci
no właśnie ciekawe ile za to biorą warsztaty moze ktoś podrzuci
MODY ZROBIONE
- Soft 281 PS i 530 NM SKN- Polskie menu- oświetlenie ultraviolet środek- Navi 2012- przedni spoiler TFB;- halogeny w kolorze;- ramki halogenów chrom;- tylni spojler;- dyfuzor w kolorze;- strobo LED w grillu.
cdn:
- końcówki buzzer;- przednie lampy led;- tylne led;- grill pion;
- Soft 281 PS i 530 NM SKN- Polskie menu- oświetlenie ultraviolet środek- Navi 2012- przedni spoiler TFB;- halogeny w kolorze;- ramki halogenów chrom;- tylni spojler;- dyfuzor w kolorze;- strobo LED w grillu.
cdn:
- końcówki buzzer;- przednie lampy led;- tylne led;- grill pion;
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 1
- Rejestracja: 07 lip 2013, 12:28
- Lokalizacja: Australia
- Kontakt:
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 16
- Rejestracja: 30 mar 2008, 21:11
- Imię: Krzysztof
- Moje auto: A4 B8
- Rocznik: 2014
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 2.0TDI 140KM
- Napęd: FWD
- Skrzynia: Manual
- Paliwo: Diesel
- Lokalizacja: Otwock
cd. czyszczenie
U mnie również wystąpił problem "niechcianego ogrzewania". Po takim szerokim opisie otworzyłem zespół elektromagnesów, wyczyściłem cylinderki. Sopko...... ale pod elektromagnesami znajdują się elementy ze zdjęcia odpowiedzialne za zamykanie i otwieranie wlotów płynu i tutaj też trzeba polerować. To dopiero pomoże we właściwym sterowaniu ogrzewaniem. Czas pokaże...
Ostatnio zmieniony 01 sty 1970, 01:00 przez szuwarek1912, łącznie zmieniany 1 raz.
camelll:
Są dwa sposoby odnoszenia sukcesów w życiu: albo dzięki własnej pracowitości, albo przez głupotę innych.
Są dwa sposoby odnoszenia sukcesów w życiu: albo dzięki własnej pracowitości, albo przez głupotę innych.
Tooles.pl - Sklep z elektronarzędziami
Aeratory do trawnika marki Stiga