[A6 C6] Czyszczenie Cylinderków klimy
Witam,
także i moją alunie dopadła ta przypadłość
u mnie to dzieje się tak że od strony pasażera nie zależnie od ustawienia temperatury hajcuje że nie da się wytrzymać także na włączonej klimatyzacji,
cylinderki wyczyściłem i w sumie jutro sprawdzę bo już późno było żeby grzać mocno auto i siedzieć po nocy ale jeszcze jedno chciałem zapytać bo słyszałem wcześniej jak już ktoś wspomniał w temacie uciążliwe pyrkanie w środkowej części konsoli, i dzisiaj po czyszczeniu jak zapaliłem auto to właśnie usłyszałem to pyrkanie z cylinderków, to znaczy one jakby tak skakały a jak złapałem za nie i węże idące do kabiny o tak jakby się węże zasysały i puszczało coś w rodzaju serca
Wiem wiem sam pomyślałem moje alunia ma serce!!! :shock: i chyba duszę musi gdzieś mieć ?
A tak poważnie czy to normalne czy coś tu się z tymi cylinderkami posypało?
dodam jeszcze że cylinderki były czyste aczkolwiek jeden jak i drugi miał delikatne przetarcie ale nie jakieś masakryczne tylko takie troszkę nabłyszczone na jednym z boków.
także i moją alunie dopadła ta przypadłość
u mnie to dzieje się tak że od strony pasażera nie zależnie od ustawienia temperatury hajcuje że nie da się wytrzymać także na włączonej klimatyzacji,
cylinderki wyczyściłem i w sumie jutro sprawdzę bo już późno było żeby grzać mocno auto i siedzieć po nocy ale jeszcze jedno chciałem zapytać bo słyszałem wcześniej jak już ktoś wspomniał w temacie uciążliwe pyrkanie w środkowej części konsoli, i dzisiaj po czyszczeniu jak zapaliłem auto to właśnie usłyszałem to pyrkanie z cylinderków, to znaczy one jakby tak skakały a jak złapałem za nie i węże idące do kabiny o tak jakby się węże zasysały i puszczało coś w rodzaju serca
Wiem wiem sam pomyślałem moje alunia ma serce!!! :shock: i chyba duszę musi gdzieś mieć ?
A tak poważnie czy to normalne czy coś tu się z tymi cylinderkami posypało?
dodam jeszcze że cylinderki były czyste aczkolwiek jeden jak i drugi miał delikatne przetarcie ale nie jakieś masakryczne tylko takie troszkę nabłyszczone na jednym z boków.
Było: Laguna II 1,9Dci 120km 2001
Jest: Audi A6 C6 2,4B 177km 2004
Jest: Audi A6 C6 2,4B 177km 2004
- Jigitt
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 362
- Rejestracja: 03 wrz 2011, 15:37
- Imię: Tomi
- Moje auto: A6 C5
- Rocznik: 2000
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 1.8T AWT 150KM
- Napęd: FWD
- Skrzynia: Manual
- Paliwo: Benzyna
- Lokalizacja: Legionowo
koledzy, z tego co rozumiem, ta przypadłość dotyczy cylinderków w a^ wersji przedlift tak?? Wersja polift jest już pozbawiona tego problemu?? Jeśli tak to jaka jest różnica pomiędzy cylinderkami w przed i w polifcie??
Mówisz QUATTRO...
Myślisz AUDI...
Było: 80-B2, 100-C3, 100-C3, 100-C4, C5, C5FL, C6,
jest znów C5FL :D
Myślisz AUDI...
Było: 80-B2, 100-C3, 100-C3, 100-C4, C5, C5FL, C6,
jest znów C5FL :D
Klima
Wracam do tematu ,po zakupie nowych zaworkow na alledrogo problem powrocil ,a juz bylo dobrze ech...
Teraz po nagrzaniu sie dobrze silnika ok 20min jazdy znowu leci cieple ,jak popukam po zaworach to zaczyna chlodzic ale i tak po paru minutach znowu dramat,no i co teraz ?nowe zawory juz padly?ma ktos jakis pomysl?moze trzeba jakams kalibracje zrobic tych zaworow ?
Teraz po nagrzaniu sie dobrze silnika ok 20min jazdy znowu leci cieple ,jak popukam po zaworach to zaczyna chlodzic ale i tak po paru minutach znowu dramat,no i co teraz ?nowe zawory juz padly?ma ktos jakis pomysl?moze trzeba jakams kalibracje zrobic tych zaworow ?
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 472
- Rejestracja: 15 lut 2015, 20:15
- Imię: Przemysław
- Rocznik: 2013
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 4.2 360KM
- Napęd: FWD
- Skrzynia: DSG
- Paliwo: Diesel
- Lokalizacja: Dąbrowa Górnicza
Panowie czy ktoś z Was może mi sprawdzić u siebie jaka jest charakterystyka pompki wirowej V50 zintegrowanej z zaworami?
czy ona po włączeniu ogrzewania na HI pracuje cały czas ?
u mnie pociśnie przez 5-7 sekund i przez następne 20-40 sekund nie działa i przez to łapie błąd
00739 - Coolant Circulation Pump (V50)
001 - Upper Limit Exceeded
Po prostu sprawdźcie mi proszę czy ona u Was działa cały czas.
Chciałbym to potwierdzić zanim ten zawór wytargam z auta...
czy ona po włączeniu ogrzewania na HI pracuje cały czas ?
u mnie pociśnie przez 5-7 sekund i przez następne 20-40 sekund nie działa i przez to łapie błąd
00739 - Coolant Circulation Pump (V50)
001 - Upper Limit Exceeded
Po prostu sprawdźcie mi proszę czy ona u Was działa cały czas.
Chciałbym to potwierdzić zanim ten zawór wytargam z auta...
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 472
- Rejestracja: 15 lut 2015, 20:15
- Imię: Przemysław
- Rocznik: 2013
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 4.2 360KM
- Napęd: FWD
- Skrzynia: DSG
- Paliwo: Diesel
- Lokalizacja: Dąbrowa Górnicza
tam przy czyszczeniu to ci ucieknie może 100 ml z układu,
zakręć po czyszczeniu i nawet nie poczujesz różnicy
zakręć po czyszczeniu i nawet nie poczujesz różnicy
Ochrona komponentu online, także zdalnie.
POLSKIE Menu, lektor i mapy w MMI 2G / 3G Basic, High, Plus / Concert / RMC / MIB2 / Mh2p + konwersja USA na EU, AndroidAuto - Carplay
Naprawa jednostek MMI 3G zielony\czerwony ekran oraz bez reakcji, naprawa BOOTLOADER 2G HIGH
POLSKIE Menu, lektor i mapy w MMI 2G / 3G Basic, High, Plus / Concert / RMC / MIB2 / Mh2p + konwersja USA na EU, AndroidAuto - Carplay
Naprawa jednostek MMI 3G zielony\czerwony ekran oraz bez reakcji, naprawa BOOTLOADER 2G HIGH
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 472
- Rejestracja: 15 lut 2015, 20:15
- Imię: Przemysław
- Rocznik: 2013
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 4.2 360KM
- Napęd: FWD
- Skrzynia: DSG
- Paliwo: Diesel
- Lokalizacja: Dąbrowa Górnicza
powiem Wam, że wymieniałem ten zawór w końcu i przy jego wyciągnięciu uciekło mi pół litra nie więcej.
oczywiście na zimnym silniku i przedtem odkręciłem korek w zbiorniczku żeby spadło ciśnienie
grzeje jak wściekły teraz!
jak wymieniacie to tylko na zawór z końcówką B (od polifta)
oczywiście na zimnym silniku i przedtem odkręciłem korek w zbiorniczku żeby spadło ciśnienie
grzeje jak wściekły teraz!
jak wymieniacie to tylko na zawór z końcówką B (od polifta)
Ochrona komponentu online, także zdalnie.
POLSKIE Menu, lektor i mapy w MMI 2G / 3G Basic, High, Plus / Concert / RMC / MIB2 / Mh2p + konwersja USA na EU, AndroidAuto - Carplay
Naprawa jednostek MMI 3G zielony\czerwony ekran oraz bez reakcji, naprawa BOOTLOADER 2G HIGH
POLSKIE Menu, lektor i mapy w MMI 2G / 3G Basic, High, Plus / Concert / RMC / MIB2 / Mh2p + konwersja USA na EU, AndroidAuto - Carplay
Naprawa jednostek MMI 3G zielony\czerwony ekran oraz bez reakcji, naprawa BOOTLOADER 2G HIGH
Zawor
Zależy raz wycieknie 0,5l a raz poleci szybciej i litry nie ma.zreszta co za roznica ,trzeba i tak dolac.remont5 pisze:powiem Wam, że wymieniałem ten zawór w końcu i przy jego wyciągnięciu uciekło mi pół litra nie więcej.
oczywiście na zimnym silniku i przedtem odkręciłem korek w zbiorniczku żeby spadło ciśnienie
grzeje jak wściekły teraz!
jak wymieniacie to tylko na zawór z końcówką B (od polifta)
Kupiłeś ori zawory ?czy jakiś zamiennik za 500?
Tooles.pl - Sklep z elektronarzędziami
Aeratory do trawnika marki Stiga