[A6 C6] Czyszczenie Cylinderków klimy
termostat
Witaj !
Mozesz opisac jakie miales objawy , czy VCDS np. pokazywal ten blad ? , jestem po wymianie termostatu , a nadal dziwny rzeczy sie dzieja skacze temperatura , dlugo sie nagrzewa , a jak wyskocze na dluga trase to spada do 75 stopni wymienilem te dodatkowa pomoe z cylindrami na podszybiu ta uzywana ale bledu nie pokazuje mysle ze trafilem na dobra ...jak bylo u Ciebie ?
Mozesz opisac jakie miales objawy , czy VCDS np. pokazywal ten blad ? , jestem po wymianie termostatu , a nadal dziwny rzeczy sie dzieja skacze temperatura , dlugo sie nagrzewa , a jak wyskocze na dluga trase to spada do 75 stopni wymienilem te dodatkowa pomoe z cylindrami na podszybiu ta uzywana ale bledu nie pokazuje mysle ze trafilem na dobra ...jak bylo u Ciebie ?
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 298
- Rejestracja: 26 lis 2012, 22:53
- Imię: Nie pamiętam
- Moje auto: A6 C6
- Rocznik: 2008
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 3.0 ASN 220KM
- Napęd: Quattro
- Skrzynia: S-tronic
- Paliwo: Diesel
- Lokalizacja: Zachodniopomorskie
Wiem, odgrzewam kotleta ale Panowie pomocy!
Po czyszczeniu pianką z wężykiem kanałów nawiewu poszło chyba coś nie tak.Nawiew najpierw zdechł na amen, później zaczęło lecieć powietrze ale nie mogłem przełączyć przycisku na tryb klimy.Po kilkudziesięciu minutach klima zaczęła działać normalnie.Później auto stało tydzień na parkingu lotniskowym(urlop).W drodze powrotnej nawiew działał normalnie przez kilkanaście minut po czym po próbie włączenia klimy poszło gorące powietrze z bocznych kratek.
Czy jest sens próbować czyścić cylinderki czy może coś tą cholerną pianką zalałem....?Może to jakiś zbieg okoliczności z tym czyszczeniem i zacięciem się cylinderków...?
Mam VCDS więc jutro będę walczył z nastawami.Wiem, że mam dwa błędy po przeskanowaniu klimy ale przez przypadek ich nie zapisałem.Również jutro zrobię skan i ewentualnie wrzucę na forum.
Z góry dzięki za jakiś trop.
Po czyszczeniu pianką z wężykiem kanałów nawiewu poszło chyba coś nie tak.Nawiew najpierw zdechł na amen, później zaczęło lecieć powietrze ale nie mogłem przełączyć przycisku na tryb klimy.Po kilkudziesięciu minutach klima zaczęła działać normalnie.Później auto stało tydzień na parkingu lotniskowym(urlop).W drodze powrotnej nawiew działał normalnie przez kilkanaście minut po czym po próbie włączenia klimy poszło gorące powietrze z bocznych kratek.
Czy jest sens próbować czyścić cylinderki czy może coś tą cholerną pianką zalałem....?Może to jakiś zbieg okoliczności z tym czyszczeniem i zacięciem się cylinderków...?
Mam VCDS więc jutro będę walczył z nastawami.Wiem, że mam dwa błędy po przeskanowaniu klimy ale przez przypadek ich nie zapisałem.Również jutro zrobię skan i ewentualnie wrzucę na forum.
Z góry dzięki za jakiś trop.
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 4
- Rejestracja: 21 wrz 2009, 13:40
- Lokalizacja: Bydgoszcz
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 298
- Rejestracja: 26 lis 2012, 22:53
- Imię: Nie pamiętam
- Moje auto: A6 C6
- Rocznik: 2008
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 3.0 ASN 220KM
- Napęd: Quattro
- Skrzynia: S-tronic
- Paliwo: Diesel
- Lokalizacja: Zachodniopomorskie
Witam wszystkich mnie tez to spotkalo ale problem mam dosc dziwny bo jak odpale auto i jade to klima dziala bez problem do czasu jak np. zmienie temperature z LO na np 18stopni czy jakies inne albo zgasze auto i odpale ponownie to wteedy zaczyna sie dziac zabawa z cieplem z kratek po bokach i z tylu oraz na szyba leci ukrop , dodam ze cylinterki wymienilem na nowe. blad na vcds pokazuje 00470 12 open cyrcuit on single wire. a teraz do tego zaczelo mi cos sie dziac z esp podczas jazdy mi sie zapala i swieci do ponownego odpalenia. Vcds pokazuje tez jakis blat z magistrala ale gdzie tego szukac boo przekopalem wszystkie wtyczki w srodku pod dywanami i jest sucho chodz woda byla po stronie pasarzera. spodkal sie ktos z czyms takim
- Multifonika
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 2597
- Rejestracja: 21 mar 2013, 17:21
- Imię: Robert
- Moje auto: A6 C5
- Rocznik: 2001
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 2.3 133KM
- Napęd: FWD
- Skrzynia: Manual
- Paliwo: Benzyna
- Lokalizacja: Kraków
- Kontakt:
huzio, Po co pytasz w różnych tematach o to samo? -a6-c6-klimatyzacja-grzeje-po-bokach-i- ... ht=#778698 Na forum nie dublujemy postów ani tematów.
Lektor.
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 19
- Rejestracja: 23 lut 2015, 08:00
- Imię: Piotr
- Moje auto: A6 C6
- Rocznik: 2007
- Nadwozie: Limuzyna
- Silnik: 3.0 CDYA 239KM
- Napęd: Quattro
- Skrzynia: S-tronic
- Paliwo: Diesel
- Lokalizacja: Wejherowo
veepowerr pisze: grzesiek1990 napisał/a:
Ustaw temperature na minimum i dotknij reka cylinderkow (uwaga cieple) wez kogos do pomocy i niech zmieni temperature na maxa, powinienes pod reka wyczuc jak zawory sie otwieraja i plynie woda
lekka zmiana planów, wczoraj wybyłem na fuchę do Szwecji do 5 września
jak tylko wroce biore sie za testowanie i mechanika
sprawa jasna padly dwa wentylatory
pierwszy
WENTYLATOR
drugi
WENTYLATOR
laczny koszt 4700 :shock:
na szczescie mam mechanika magika i podpasowal czesci z C5
klima smiga az milo
pozdrawiam
Ostatnio zmieniony 28 wrz 2015, 20:59 przez veepowerr, łącznie zmieniany 2 razy.
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 298
- Rejestracja: 26 lis 2012, 22:53
- Imię: Nie pamiętam
- Moje auto: A6 C6
- Rocznik: 2008
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 3.0 ASN 220KM
- Napęd: Quattro
- Skrzynia: S-tronic
- Paliwo: Diesel
- Lokalizacja: Zachodniopomorskie
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 298
- Rejestracja: 26 lis 2012, 22:53
- Imię: Nie pamiętam
- Moje auto: A6 C6
- Rocznik: 2008
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 3.0 ASN 220KM
- Napęd: Quattro
- Skrzynia: S-tronic
- Paliwo: Diesel
- Lokalizacja: Zachodniopomorskie
Weź wkręta i spróbuj dopasować w sklepie w/g gwintu(nierdzewka/ocynk).Ja przy czyszczeniu uwaliłem jeden łeb , resztę wymieniłem na wkręty nieco twardsze niż te papierowe od Audi.Osobiście akurat miałem takowe w swoich zapasach.Ważne jest to, by gwint był bardzo zbliżony do ori.Jeśli będzie trochę szerszy jak u mnie to przy wkręcaniu obserwuj czy nie "rozsadzasz" gniazda zbyt mocno(pękanie plastiku).Porównałem długość wkrętów Audi i moich- identyczne - tylko w moich kołnierz gwintu był nieco szerszy i musiałem skrócić wkręty o około 3-4 mm.
Powodzenia
Powodzenia
Tooles.pl - Sklep z elektronarzędziami
Aeratory do trawnika marki Stiga