Mój problem z wymianą rozrządu jest następujący: urwane 3 śruby od mocowania pompy wody. Ponoć nie jest to odosobniony przypadek. W mojej okolicy każdy mechanik kręcił nosem jak słyszał o rozrządzie w Audi i wspominał właśnie o tych nieszczęsnych śrubach. Muszę to jakoś wykręcić/wydłubać/rozwiercić......nie mam jeszcze pomysłu na to. Ale moje zasadnicze pytanie brzmi: Które śruby przy wymianie rozrządu wymagają zastosowania kleju do gwintów
[A6 C5] Wymiana rozrządu w silniku V8 (V6) - full fotostory
-
Piotrek_85
- Forum Audi A6 / A7

- Posty: 411
- Rejestracja: 29 mar 2015, 21:24
- Imię: Grzegorz
- Rocznik: 2006
- Moje auto: A6 C6
- Nadwozie: Limuzyna
- Silnik: 2.7TDI 180KM
- Napęd: FWD
- Skrzynia: Manual
- Paliwo: Diesel
- Lokalizacja: Radom/okolice
Odgrzewam kotleta.
Mój problem z wymianą rozrządu jest następujący: urwane 3 śruby od mocowania pompy wody. Ponoć nie jest to odosobniony przypadek. W mojej okolicy każdy mechanik kręcił nosem jak słyszał o rozrządzie w Audi i wspominał właśnie o tych nieszczęsnych śrubach. Muszę to jakoś wykręcić/wydłubać/rozwiercić......nie mam jeszcze pomysłu na to. Ale moje zasadnicze pytanie brzmi: Które śruby przy wymianie rozrządu wymagają zastosowania kleju do gwintów
? Czy wszystkie rolki obrotowe tego wymagają
Czy śruby kół rozrządu tez idą na klej?? Czy główna śruba na wale korbowym też wymaga zastosowania kleju
(Zdjęte kółko zębate do wymiany uszczelniacza wału). Czy napinacz paska i śruby pompy wody też idą na klej
A może kleju w ogóle się nie używa
Ktoś się orientuje w tym ? Chciałbym się upewnić co i jak zanim to poskładam.
Mój problem z wymianą rozrządu jest następujący: urwane 3 śruby od mocowania pompy wody. Ponoć nie jest to odosobniony przypadek. W mojej okolicy każdy mechanik kręcił nosem jak słyszał o rozrządzie w Audi i wspominał właśnie o tych nieszczęsnych śrubach. Muszę to jakoś wykręcić/wydłubać/rozwiercić......nie mam jeszcze pomysłu na to. Ale moje zasadnicze pytanie brzmi: Które śruby przy wymianie rozrządu wymagają zastosowania kleju do gwintów








