Sklep Ipart
Sklep
Tarcze, hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl


felgi - sklep internetowy ucando.pl

[A6 C5] Wymiana rozrządu w silniku V8 (V6) - full fotostory

Warsztat
Piotrek_85
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 411
Rejestracja: 29 mar 2015, 21:24
Imię: Grzegorz
Moje auto: A6 C6
Rocznik: 2007
Nadwozie: Limuzyna
Silnik: 2.7TDI BPP 180KM
Napęd: FWD
Skrzynia: Manual
Paliwo: Diesel
Lokalizacja: Radom/okolice

Post autor: Piotrek_85 » 20 gru 2017, 14:15

Odgrzewam kotleta.
Mój problem z wymianą rozrządu jest następujący: urwane 3 śruby od mocowania pompy wody. Ponoć nie jest to odosobniony przypadek. W mojej okolicy każdy mechanik kręcił nosem jak słyszał o rozrządzie w Audi i wspominał właśnie o tych nieszczęsnych śrubach. Muszę to jakoś wykręcić/wydłubać/rozwiercić......nie mam jeszcze pomysłu na to. Ale moje zasadnicze pytanie brzmi: Które śruby przy wymianie rozrządu wymagają zastosowania kleju do gwintów ??? Czy wszystkie rolki obrotowe tego wymagają ?? Czy śruby kół rozrządu tez idą na klej?? Czy główna śruba na wale korbowym też wymaga zastosowania kleju ?? (Zdjęte kółko zębate do wymiany uszczelniacza wału). Czy napinacz paska i śruby pompy wody też idą na klej ?? A może kleju w ogóle się nie używa ?? Ktoś się orientuje w tym ? Chciałbym się upewnić co i jak zanim to poskładam.

ODPOWIEDZ

Wróć do „A6 C5 (1997-2005)”


opony samochodowe hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl
Prilo.com - Transport międzynarodowy samochodów
Tooles.pl - Sklep z elektronarzędziami
Aeratory do trawnika marki Stiga