[ A6 C5] Chłodnica oleju - naprawa wycieku G12 w 4.2
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 40
- Rejestracja: 21 paź 2012, 18:49
- Lokalizacja: Nuneaton - Szczecin
Siemanko Blade05Blade05 pisze:Napisałem na początku tematu:
Czas prac: zdjęcie i założenie pas przedniego i osprzętu: ok. 4-5h. Wykręcenie wspornika alternatora i chłodnicy oleju i wymiana uszczelek: ok. 2-3h - wraz z przerwą na jedzenie.
Koszt części ze zdjęcia:
12 - ok 5zł szt (są 3szt)
13 - ok 16zł szt (najważniejsza część)
15A - ok 105zł komplet
49 - ok 1zł


Wiem ze epoki minely od czasu kiedy napisales tego posta, ale wlasnie i mnie sie przytrafil taki sam problem wiec chcialem zapytac czy istnieje jakas szansa ze masz jeszcze foty z tego posta


Wybieram sie do PL i chcialbym sam ogarnac temat u kumpla pod dachem, wiec foto story byloby jak najbardziej przydatne

Zakupilem wszystkie pozycje ktore beda potrzebne i patrzac na pozycje 12 (3szt) zastanawiam sie czy tam nie ida oringi po obu stronach tych rurek ?
Gdybys nie mial za duzo czasu, a jednak mial te foty, to moze choc hurtowo na maila mogl bys przeslac

Z gory wieeelkie dzieki

Moj adres maila to skywalker1977@interia.eu
Pozdro

-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 309
- Rejestracja: 11 sty 2010, 18:57
- Imię: Forum Audi
- Rocznik: 2001
- Moje auto: S6 C5
- Nadwozie: Limuzyna
- Silnik: 3.0T CREH 340KM
- Napęd: Quattro
- Skrzynia: Automat
- Paliwo: Benzyna+LPG
- Lokalizacja: Łódź
Na prośbę Blade podrzucam fotki które mi podesłał i proszę admina żeby wrzucił ponownie do tematu jak to jest możliwe https://www.dropbox.com/sh/ne2vjsh3d2q9 ... VGeXa?dl=0