(A6 C5) świeci się kontrolka trakcji
Rano znowu mi się zaświeciła kontrolka od antyposlizgu włączyłem lapka wbiłem ten kod 00006 w recode a 1 kratkę z 11 zmieniłem na 12 najpierw była masakra co restart zapalała mi się cała dyskoteka abs+wykrzyknik+antypoślizg ale po paru razach chyba się wszystko poustawiało bo jak na razie milczy. nastepnym razem zamiast laptopa pójde do niego z młotkiem aha mam pytanie czy u was też podpięcie vaga tak wcina prąd? Miałem dobrze naładowany akumulator 20 min podpięcia vaga na zapłonie i akumulator zgon.
Akumulator roczna VARTA SILVER 100AH 830A H3 bezobsługowy ale na wiosnę musiałem zmienić alternator siadł mi valeo chyba 120A zamieniłem go na bosch 140A komputer go przyjął bez problemu ale rozmawiałem z jednym gościem co podobny zabieg robił w A6 C6 i w tej swojej musiał przestawić coś vagiem na mocniejsze ładowanie w C5 też coś się zmienia w ustawieniach? Ps jak na razie abs i trakcja działa bez zarzutu 0 błędów jak to miło przekręcić kluczyk i nie dostać tym piskiem po uszach.
Cześć.
No to chłopaki ja też się podłączę z moim ESP bo za cholerę nie mogę sobie poradzić.
Musiałem dostać się do stacyjki, czyli demontaż kierownicy był. Nie mam zamiaru ukrywać, że wyskoczyła i trochę rozwinęła mi się taśma ale dam sobie łeb urwać, że dobrze ją złożyłem (albo tak mi się wydawało).
Po montażu kierownicy wszystko działa, tylko zapala się ESP (błąd 00788 czujnik g85). Gdy skasuję, auto stoi - jest OK, skręcam (na postoju) w lewo - jest OK, skręcam (na postoju) w prawo i po 1 obrocie zapala się ESP.
Gdy auto (ze skasowanym błędem i na prostych kołach) rusza to po około 5 metrach ESP się zapala. Czasem też pojawia się szarpanie ABS ale kontrolka ABSu nie zapala się.
Poradzicie coś?
Pozdro
No to chłopaki ja też się podłączę z moim ESP bo za cholerę nie mogę sobie poradzić.
Musiałem dostać się do stacyjki, czyli demontaż kierownicy był. Nie mam zamiaru ukrywać, że wyskoczyła i trochę rozwinęła mi się taśma ale dam sobie łeb urwać, że dobrze ją złożyłem (albo tak mi się wydawało).
Po montażu kierownicy wszystko działa, tylko zapala się ESP (błąd 00788 czujnik g85). Gdy skasuję, auto stoi - jest OK, skręcam (na postoju) w lewo - jest OK, skręcam (na postoju) w prawo i po 1 obrocie zapala się ESP.
Gdy auto (ze skasowanym błędem i na prostych kołach) rusza to po około 5 metrach ESP się zapala. Czasem też pojawia się szarpanie ABS ale kontrolka ABSu nie zapala się.
Poradzicie coś?
Pozdro
Cześć.
AIRBAG - problem z głowy. To normalne, że po demontażu kierownicy się pokazuje ale po podpięciu VAG 5053 its (od Viakena) i skasowaniu błędu już jest OK.
Niestety nie mogę przeprowadzić zerowania czujnika skrętu g85.
Postępowałem zgodnie z instrukcjami i dupa...
Gdy wchodzę w Basic settings - 04 i chcę wyzerować dane to ciągle wyskakuje błąd połączenia.
W blokach pomiarowych kąt skrętu pokazuje - (minus) 362,45 stopni, gdy ruszę kierownicą w lewo i w końcu mam 0.0 stopni to okazuje się, że koła są prawie na maxa w lewo :shock:
Chłopaki - czy jest możliwe, że gdy spadła mi ta taśma to źle ją nawinąłem?
Jeśli tak to czy ktoś z was wie gdzie jest opis lub jak nawinąć prawidłowo tę taśmę.
AIRBAG - problem z głowy. To normalne, że po demontażu kierownicy się pokazuje ale po podpięciu VAG 5053 its (od Viakena) i skasowaniu błędu już jest OK.
Niestety nie mogę przeprowadzić zerowania czujnika skrętu g85.
Postępowałem zgodnie z instrukcjami i dupa...
Gdy wchodzę w Basic settings - 04 i chcę wyzerować dane to ciągle wyskakuje błąd połączenia.
W blokach pomiarowych kąt skrętu pokazuje - (minus) 362,45 stopni, gdy ruszę kierownicą w lewo i w końcu mam 0.0 stopni to okazuje się, że koła są prawie na maxa w lewo :shock:
Chłopaki - czy jest możliwe, że gdy spadła mi ta taśma to źle ją nawinąłem?
Jeśli tak to czy ktoś z was wie gdzie jest opis lub jak nawinąć prawidłowo tę taśmę.
Cześć.
No i wyszło!
Ładna pogoda, sporo wolnego czasu więc rozebrałem kierownicę jeszcze raz.
Dostałem się do taśmy i okazało się, że źle była zwinięta!!!
Na szczęście nie jest przełamana nigdzie. Muszę ją zwinąć i zobaczymy czy da radę wyzerować czujnik skrętu. Jeśli tym razem nie da rady to bedę w 99% pewny, że potrzebna jest nowa taśma.
Dam znać co i jak.
Na razie serdeczne dzięki za zainteresowanie. Jeśli macie jakieś uwagi i porady co do tych taśm to chętnie poczytam.
Pozdrawiam.
No i wyszło!
Ładna pogoda, sporo wolnego czasu więc rozebrałem kierownicę jeszcze raz.
Dostałem się do taśmy i okazało się, że źle była zwinięta!!!
Na szczęście nie jest przełamana nigdzie. Muszę ją zwinąć i zobaczymy czy da radę wyzerować czujnik skrętu. Jeśli tym razem nie da rady to bedę w 99% pewny, że potrzebna jest nowa taśma.
Dam znać co i jak.
Na razie serdeczne dzięki za zainteresowanie. Jeśli macie jakieś uwagi i porady co do tych taśm to chętnie poczytam.
Pozdrawiam.
Heya!
Przysłowiowy banan na ustach he,he.
Po robocie.
Taśmę nawinąłem od nowa (na szczęście okazało się, że zawijasy które powstały przy poprzednim nawinięciu taśmy nie złamały wew. drucików). Nawijałem na mały krążek (ten, który można zdjąć przy demontażu kierownicy), odpowiednio ustawiony wew. krążek, wciśnięcie (bardzo delikatnie i z wyczuciem!) w niego taśmy i później test czy obkręca się bez oporów. Ustawiłem po około 2,5 obrotu kierownicy w lewo i prawo.
Montaż kierownicy, auto, przód do góry (bo wszystko robimy na odłączonym aku!!!) i znów kolejny test obracania kierownicą. Jest OK.
Auto na koła, montaż airbaga, podłączenie aku, start silnika i VAG. Sprawdziłem wszystko i jest OK. Mało tego - okazuje się, że adaptacja ESP przebiega samoistnie. Nic nie trzeba logować a VAG.
Sprawdziłem bloki pomiarowe, testowa przejażdżka i jestem zadowolony. Żadnych problemów i błędów. Zobaczymy jutro rano, przy wyjeździe do pracy.
Serdeczne dzięki (szczególnie dla bendzjiego - szacun ) za pomoc.
Pozdrawiam.
Przysłowiowy banan na ustach he,he.
Po robocie.
Taśmę nawinąłem od nowa (na szczęście okazało się, że zawijasy które powstały przy poprzednim nawinięciu taśmy nie złamały wew. drucików). Nawijałem na mały krążek (ten, który można zdjąć przy demontażu kierownicy), odpowiednio ustawiony wew. krążek, wciśnięcie (bardzo delikatnie i z wyczuciem!) w niego taśmy i później test czy obkręca się bez oporów. Ustawiłem po około 2,5 obrotu kierownicy w lewo i prawo.
Montaż kierownicy, auto, przód do góry (bo wszystko robimy na odłączonym aku!!!) i znów kolejny test obracania kierownicą. Jest OK.
Auto na koła, montaż airbaga, podłączenie aku, start silnika i VAG. Sprawdziłem wszystko i jest OK. Mało tego - okazuje się, że adaptacja ESP przebiega samoistnie. Nic nie trzeba logować a VAG.
Sprawdziłem bloki pomiarowe, testowa przejażdżka i jestem zadowolony. Żadnych problemów i błędów. Zobaczymy jutro rano, przy wyjeździe do pracy.
Serdeczne dzięki (szczególnie dla bendzjiego - szacun ) za pomoc.
Pozdrawiam.
Tooles.pl - Sklep z elektronarzędziami
Aeratory do trawnika marki Stiga