Sklep Ipart
Sklep
Tarcze, hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl


felgi - sklep internetowy ucando.pl

[ AWX 1.9 131 KM] Brak mocy, komputer pokazuje taki blad: Za

Silniki wysokoprężne
ppeppe
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 81
Rejestracja: 04 lis 2010, 15:13
Lokalizacja: Łódź

Post autor: ppeppe » 11 paź 2013, 17:17

Przejechałem właśnie 30 km i znowu wyskoczyl mi taki błąd:

1 Fault Found:
17965 - Charge Pressure Control: Positive Deviation
P1557 - 35-10 - - - Intermittent

Samochód ledwo co sie rozpędza. Tak jak wcześniej pisałem zaglądałem do zaworów N75 i N18 działaja wyczyściłem. Wyczyściłem też EGR co to może być? Wrzucam jeszcze log z przpływomierza (w załączniku). Pomocy!!
Nie masz wymaganych uprawnień, aby zobaczyć pliki załączone do tego posta.
Punkt widzenia, zależy od punktu siedzenia.

michok
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 453
Rejestracja: 05 cze 2012, 14:25
Imię: Robert
Moje auto: S6 C5
Rocznik: 2002
Nadwozie: Limuzyna
Silnik: 4.2 290KM
Napęd: Quattro
Skrzynia: Automat
Paliwo: Benzyna
Lokalizacja: Warszawa/Terespol

Post autor: michok » 12 paź 2013, 10:14

Kolego aby zrobić logi należy :
http://forum.vw-passat.pl/threads/50476 ... nikach-TDI

Głównie chodzi właśnie o blok 003, ale dobrze by było jakbyś zlogował wszystko (wtedy wyjdzie czy EGR działa, które zaworki działają itp.)

Ja bym na początku odpiął przepływkę.
Może zaniża wartości przepływu powietrza...

Awatar użytkownika
TheWitcher
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 215
Rejestracja: 19 sty 2011, 21:09
Lokalizacja: Northamptonshire

Post autor: TheWitcher » 12 paź 2013, 22:10

ppeppe pisze:Przejechałem właśnie 30 km i znowu wyskoczyl mi taki błąd:

1 Fault Found:
17965 - Charge Pressure Control: Positive Deviation
P1557 - 35-10 - - - Intermittent

Samochód ledwo co sie rozpędza. Tak jak wcześniej pisałem zaglądałem do zaworów N75 i N18 działaja wyczyściłem. Wyczyściłem też EGR co to może być? Wrzucam jeszcze log z przpływomierza (w załączniku). Pomocy!!
Moim zdaniem to na bank cos nie halo z przeplywka bo wartosci masz mocno zanizone
Byla: Audi 80 1.6, A6 2.4 V6, A6 1.9Tdi Saloon, Coupe Quattro typ 85, jest jak w opisie :)

ppeppe
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 81
Rejestracja: 04 lis 2010, 15:13
Lokalizacja: Łódź

Post autor: ppeppe » 25 lis 2013, 11:50

Przepływke podpiąłem z innego AWX-a i samochód nadal nie idzie. Wiec to nie jest wina przepływki.

[ Dodano: 2013-11-25, 12:08 ]
Aha i jeszcze jedno Panowie.... Jak auto wpadnie w tryb awaryjny to wężyk co steruje gruszką turbiny nie wciąga powietrza. Gasze i zapalam samochód ponownie... wężyk wciąga powietrze.
Punkt widzenia, zależy od punktu siedzenia.

juniorexx
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 134
Rejestracja: 24 gru 2009, 08:27
Lokalizacja: Lubelskie

Post autor: juniorexx » 26 lis 2013, 23:35

ppeppe podmień zaworek N75 na inny jeśli masz możliwość (bo piszesz, że przepływkę podmieniłeś od innego) i przynajmniej to wykluczymy.
Śpiesz się powoli- zawsze zdążysz się spóźnić!

ppeppe
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 81
Rejestracja: 04 lis 2010, 15:13
Lokalizacja: Łódź

Post autor: ppeppe » 27 lis 2013, 08:37

A można podmienić n75 od a4 110km?? Bo od tego co przepływke podmieniałem to n75 to juz nie ma tego auta. W ogóle cieżki dostep jest do tego n75....
Punkt widzenia, zależy od punktu siedzenia.

juniorexx
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 134
Rejestracja: 24 gru 2009, 08:27
Lokalizacja: Lubelskie

Post autor: juniorexx » 03 gru 2013, 23:14

Zaworek N75 w silnikach PD AJM, AWX, AVF) steruje podciśnieniem a w silnikach na pompie wtryskowej m.in. AFN 110KM oraz 1Z 90KM zaworek N75 steruje ciśnieniem :|
Także niestety taka podmiana nie zadziała
Śpiesz się powoli- zawsze zdążysz się spóźnić!

ppeppe
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 81
Rejestracja: 04 lis 2010, 15:13
Lokalizacja: Łódź

Post autor: ppeppe » 04 gru 2013, 08:06

dzięki za odpowiedź.
Punkt widzenia, zależy od punktu siedzenia.

sebaal123
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 50
Rejestracja: 13 sie 2011, 22:59
Lokalizacja: Pcim

Post autor: sebaal123 » 04 gru 2013, 23:35

Witam, podobny problem przerabiałem w zeszłym roku. U mnie była zapieczona geometria.

ppeppe
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 81
Rejestracja: 04 lis 2010, 15:13
Lokalizacja: Łódź

Post autor: ppeppe » 05 gru 2013, 09:09

Ja właśnie chciałem wszystko wykluczyć i chyba już wszystko wykluczyłem.. została mi turbina, ale dźwignia od gruszki rusza się... muszę zaprowadzić autko jednak do fachowca. PZDR
Punkt widzenia, zależy od punktu siedzenia.

sebaal123
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 50
Rejestracja: 13 sie 2011, 22:59
Lokalizacja: Pcim

Post autor: sebaal123 » 05 gru 2013, 10:21

Kolego u mnie sztanga też się poruszała tylko w niektóych sytuacjach w teście VAG (nie pamiętam który blok - na pewno w BS) było widać jak zacina się i za chwilę idzie jakiś 1cm i tak cały czas.

ppeppe
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 81
Rejestracja: 04 lis 2010, 15:13
Lokalizacja: Łódź

Post autor: ppeppe » 05 gru 2013, 10:35

sebaal123 pisze:Kolego u mnie sztanga też się poruszała tylko w niektóych sytuacjach w teście VAG (nie pamiętam który blok - na pewno w BS) było widać jak zacina się i za chwilę idzie jakiś 1cm i tak cały czas.
A to się jeszcze zapytam... sam czyściłeś? Czy jakiś fachowiec... i jakiego rzędu koszty za wyjecie, wyczyszczenie i włożenie turbo.
Punkt widzenia, zależy od punktu siedzenia.

sebaal123
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 50
Rejestracja: 13 sie 2011, 22:59
Lokalizacja: Pcim

Post autor: sebaal123 » 05 gru 2013, 11:42

Kolego, ja nie czyściłem turbiny, ponieważ moja była już zużyta i waliła olejem. Zakupiłem turbo po regeneracji za 950zł + 100 zł za wymianę no i mam spokój do tej pory. Sprawdź w jakim stanie masz turbinę bo być może wystarczy czyszczenie, ale powiem szczerze, że zapiekająca turbina to nie wina mułowatej jazdy tylko przypalonych brudów (oleju) wywalanych przez zużytą turbinę.

ppeppe
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 81
Rejestracja: 04 lis 2010, 15:13
Lokalizacja: Łódź

Post autor: ppeppe » 05 gru 2013, 14:12

To tanio za wyjęcie turbo.. u mnie 300pln wołają i za turbinę w sumie też nie dużo dałeś... a dasz mi namiar gdzie kupowałeś turbo?
Punkt widzenia, zależy od punktu siedzenia.

sebaal123
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 50
Rejestracja: 13 sie 2011, 22:59
Lokalizacja: Pcim

Post autor: sebaal123 » 05 gru 2013, 16:55

Tanio ponieważ był to mój kolega mechanik. Na aukcjach szukaj frazy a6 c5 1,9 (będziesz miał oznaczenia AVF i AWX.

W opisach też będzie info:

AUDI A4 B6 1.9 TDI 2000-2004 130KM
AUDI A4 B7 2.0 TDI 2005-2008 140KM
AUDI A6 C5 1.9 TDI 2001-2005 130KM
SKODA SUPERB 1.9 TDI 2001-2006 130KM
PASSAT B5 FL 1.9 TDI 2000-2005 130KM

Nie pamiętam już dokładnie od kogo kupowałem ale w tej granicy cenowej. Bo są za 700zł ale słyszałem, że nie warto.
Ostatnio zmieniony 05 gru 2013, 21:28 przez sebaal123, łącznie zmieniany 1 raz.

ODPOWIEDZ

Wróć do „A6 C5 (1997-2005)”


opony samochodowe hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl
Prilo.com - Transport międzynarodowy samochodów
Tooles.pl - Sklep z elektronarzędziami
Aeratory do trawnika marki Stiga