[AUDI A6 C6] Wymiana plynu wspomagania
Zwróćcie tylko uwagę co lejecie. Jeżeli na zbiorniczku macie napisane G002000 (only mineral) - nie sugerujcie się tym. G002000 już dawno nie jest produkowany. Zastąpił go G004000 (olej syntetyczny). Zamiennik FEBI 6161.
Ja początkowo myślałem że zamiennikiem mojego G002000 jest Febi 6162. NIC BARDZIEJ MYLNEGO!!! Po regeneracji pompy zalałem FEBI 6162 (zielony minerał) i dalej wyło. Myślałem że to wina maglownicy. Zregenerowałem i ją. Dalej wyło! Szlag mnie trafiał. Dopiero niedawno wpadłem na posty gdzie ludzie lali FEBI 6162 i padały im nowe pompy. Dało to trochę do myślenia. Zwłaszcza że po krótkich trasach ten zielony minerał stawał się syficzny, (nie wytrzymywał i się palił) a przy upałach i gorącym silniku kierownica stawiała jeszcze większy opór niż na zimnym.
Trafiłem między innymi na to:
http://forum.octaviaclub.pl/printview.p ... 467fea749f
Zalałem FEBI 6161 (zielony syntetyk). Wycie zniknęło jak ręką odjął. Układ kierowniczy pracuje o wiele kulturalniej, a w upały i przy gorącym silniku nie ma objawów ciężkiej pracy.
Jeżeli na zbiorniczku pisze wam G002000 to zamiennik lejcie FEBI 6161 ! (zielony syntetyk)
POWODZENIA
Ja początkowo myślałem że zamiennikiem mojego G002000 jest Febi 6162. NIC BARDZIEJ MYLNEGO!!! Po regeneracji pompy zalałem FEBI 6162 (zielony minerał) i dalej wyło. Myślałem że to wina maglownicy. Zregenerowałem i ją. Dalej wyło! Szlag mnie trafiał. Dopiero niedawno wpadłem na posty gdzie ludzie lali FEBI 6162 i padały im nowe pompy. Dało to trochę do myślenia. Zwłaszcza że po krótkich trasach ten zielony minerał stawał się syficzny, (nie wytrzymywał i się palił) a przy upałach i gorącym silniku kierownica stawiała jeszcze większy opór niż na zimnym.
Trafiłem między innymi na to:
http://forum.octaviaclub.pl/printview.p ... 467fea749f
Zalałem FEBI 6161 (zielony syntetyk). Wycie zniknęło jak ręką odjął. Układ kierowniczy pracuje o wiele kulturalniej, a w upały i przy gorącym silniku nie ma objawów ciężkiej pracy.
Jeżeli na zbiorniczku pisze wam G002000 to zamiennik lejcie FEBI 6161 ! (zielony syntetyk)
POWODZENIA
jeżdżę: staram się oszczędnie ...ale mi nie wychodzi
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 298
- Rejestracja: 26 lis 2012, 22:53
- Imię: Nie pamiętam
- Moje auto: A6 C6
- Rocznik: 2008
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 3.0 ASN 220KM
- Napęd: Quattro
- Skrzynia: S-tronic
- Paliwo: Diesel
- Lokalizacja: Zachodniopomorskie
Odpinasz przewód powrotny do zbiorniczka i przedłużasz go innym tak żeby zlewać nim zużyty płyn do jakiejś miski. Króciec ze zbiorniczka zaślepiasz. Unosisz przód samochodu, bierzesz drugą osobę i ona kręci Ci w jedną i w drugą aż do oporu i tak w koło Macieju... Zobaczysz że stary płyn będzie uciekał przedłużonym wężem do miski ale zalewaj zbiorniczek wyrównawczy cięgle świeżym płynem. Jak już z węża który przedłużyłeś (najlepiej przeźroczysty) będzie leciał świeży płyn to masz znakomitą większość płynu wymienioną. Poskładaj wszystko do kupy po czym dalej druga osoba niech kręci kierownicą prawo - lewo. Ty obserwuj czy w zbiorniczku nie pojawiają się bąbelki. Jak tak to druga osoba kręci aż znikną. Potem odpalasz silnik (przód auta dalej uniesiony) i to samo: kierownica prawo - lewo aż do całkowitego odpowietrzenia. Powodzonka
jeżdżę: staram się oszczędnie ...ale mi nie wychodzi
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 298
- Rejestracja: 26 lis 2012, 22:53
- Imię: Nie pamiętam
- Moje auto: A6 C6
- Rocznik: 2008
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 3.0 ASN 220KM
- Napęd: Quattro
- Skrzynia: S-tronic
- Paliwo: Diesel
- Lokalizacja: Zachodniopomorskie
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 298
- Rejestracja: 26 lis 2012, 22:53
- Imię: Nie pamiętam
- Moje auto: A6 C6
- Rocznik: 2008
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 3.0 ASN 220KM
- Napęd: Quattro
- Skrzynia: S-tronic
- Paliwo: Diesel
- Lokalizacja: Zachodniopomorskie
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 298
- Rejestracja: 26 lis 2012, 22:53
- Imię: Nie pamiętam
- Moje auto: A6 C6
- Rocznik: 2008
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 3.0 ASN 220KM
- Napęd: Quattro
- Skrzynia: S-tronic
- Paliwo: Diesel
- Lokalizacja: Zachodniopomorskie
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 298
- Rejestracja: 26 lis 2012, 22:53
- Imię: Nie pamiętam
- Moje auto: A6 C6
- Rocznik: 2008
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 3.0 ASN 220KM
- Napęd: Quattro
- Skrzynia: S-tronic
- Paliwo: Diesel
- Lokalizacja: Zachodniopomorskie
metyoo
Dawaj dawaj
Pod tym linkiem są bebechy A8.Wiadomo,w tej gablocie więcej miejsca w środku a i pod maską też lepiej niż u nas:
http://www.audipages.com/Tech_Articles/ ... flush.html
A tak przy okazji-literek mi starczy na wymianę bo mam tylko tyle.....?
Dawaj dawaj
Pod tym linkiem są bebechy A8.Wiadomo,w tej gablocie więcej miejsca w środku a i pod maską też lepiej niż u nas:
http://www.audipages.com/Tech_Articles/ ... flush.html
A tak przy okazji-literek mi starczy na wymianę bo mam tylko tyle.....?
- Motostacja pl
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 2092
- Rejestracja: 26 maja 2008, 00:28
- Imię: Motostacja
- Moje auto: A6 C6
- Rocznik: 2005
- Nadwozie: Limuzyna
- Silnik: 2.7TDI 180KM
- Napęd: Quattro
- Skrzynia: Tiptronic
- Paliwo: Diesel
- Lokalizacja: Kraków
Z doswiadczeń w A6C5 wyszło mi ze 1 litr to trochę mało. Robiłem wymiane sobotnim popołudniem, miałem też tylko 1 litr. Ostatni wylatujący płyn był w SPAM do poczatkowego jak niebo a ziemiaNastyMosquito pisze:A tak przy okazji-literek mi starczy na wymianę bo mam tylko tyle.....?
Ale jednak widać było jeszcze jakieś akcenty ciemnych zabarwień. Nie miałem wtedy więcej płynu wiec tak zostało, jak na razie 2 lata spokój
Podejrzewam, że w A6C6 pojemnośc układu podobna to i podobnie bedzie
Części samochodowe online - Motostacja pl
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 298
- Rejestracja: 26 lis 2012, 22:53
- Imię: Nie pamiętam
- Moje auto: A6 C6
- Rocznik: 2008
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 3.0 ASN 220KM
- Napęd: Quattro
- Skrzynia: S-tronic
- Paliwo: Diesel
- Lokalizacja: Zachodniopomorskie
Tooles.pl - Sklep z elektronarzędziami
Aeratory do trawnika marki Stiga