Ja początkowo myślałem że zamiennikiem mojego G002000 jest Febi 6162. NIC BARDZIEJ MYLNEGO!!! Po regeneracji pompy zalałem FEBI 6162 (zielony minerał) i dalej wyło. Myślałem że to wina maglownicy. Zregenerowałem i ją. Dalej wyło! Szlag mnie trafiał. Dopiero niedawno wpadłem na posty gdzie ludzie lali FEBI 6162 i padały im nowe pompy. Dało to trochę do myślenia. Zwłaszcza że po krótkich trasach ten zielony minerał stawał się syficzny, (nie wytrzymywał i się palił) a przy upałach i gorącym silniku kierownica stawiała jeszcze większy opór niż na zimnym.
Trafiłem między innymi na to:
http://forum.octaviaclub.pl/printview.p ... 467fea749f
Zalałem FEBI 6161 (zielony syntetyk). Wycie zniknęło jak ręką odjął. Układ kierowniczy pracuje o wiele kulturalniej, a w upały i przy gorącym silniku nie ma objawów ciężkiej pracy.
Jeżeli na zbiorniczku pisze wam G002000 to zamiennik lejcie FEBI 6161

POWODZENIA
