Sklep Ipart
Sklep
Tarcze, hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl


felgi - sklep internetowy ucando.pl

[ BRE 2.0 140 KM] 2.0 tdi opinie osób które mają ten silnik

Silniki wysokoprężne

Mam 2.0 tdi i bez przerĂłbek jeÂżdzĂŞ szczeÂśliwie

Czas głosowania minął 14 cze 2012, 09:04

jeÂżdze i nic nie robiĂŞ
6
55%
miaÂłem awariĂŞ
5
45%
 
Liczba głosów: 11

The Rock

Post autor: The Rock » 06 sie 2012, 23:47

MikeeNHa pisze:Dbasz = jezdzisz.
Potwierdzam ja też mam jeden z najbardziej awaryjnych silników świata auto mam już prawie 6 lat i jeździ cały czas bez żadnych problemów . <okok>

Awatar użytkownika
pawko
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 47
Rejestracja: 29 kwie 2012, 22:43
Lokalizacja: Jelenia Góra/ Irlandia

Post autor: pawko » 07 sie 2012, 08:31

MikeeNHa pisze:Ktos pisze, ze ma A6 C6 2.0 tdi i ze jest zadowolony z bezawaryjnosci, ze smiga jego autko a Ty bedziesz mu wmawial, ze nie ma racji i ze zobaczy po 200 000 km ? Przewidujesz przyszlosc ? Czlowieku z samochodem jest tak "jak sobie poscielesz tak sie wyspisz". Dbasz = jezdzisz.

I nikt tu sie nie spina, przynajmniej mowie za Siebie.
Wszystko na temat w temacie :)

The Rock = serio są jakieś problemy z tym silnikiem ? Nigdy nic nie słyszałem:)
<wysmiewacz> <wysmiewacz> <wysmiewacz> A tak poważnie cieszę się,że tak długo masz już swoję brykę i latasz bez wiekszych problemów oby moja też takim egzemplarzem była :)

0x4B25A

Post autor: 0x4B25A » 07 sie 2012, 08:37

pawko pisze:serio są jakieś problemy z tym silnikiem ?
Rzuc okiem na ten temat: a6-c6-20tdi-problem-z-20-tdi-glosna-pra ... t28061.htm <okok>

MikeeNHa

Post autor: MikeeNHa » 07 sie 2012, 08:55

0x4B25A pisze:pawko napisał/a:
serio są jakieś problemy z tym silnikiem ?


Rzuc okiem na ten temat: a6-c...nia-vt28061.htm
0x4B25A

Myśle, że Koledze pawko chodziło bardziej o to, że The Rock ma w swoim A6 też silnik, który nie cieszy się super opinią a śmiga już prawie 6 lat bez problemu ;)

0x4B25A

Post autor: 0x4B25A » 07 sie 2012, 09:30

MikeeNHa, możliwe ale sądzę, że ten temat rozjaśni trochę sytuację i pokaże, że awaryjność tych silników to niestety nie tylko 'urban legends' :)

MikeeNHa

Post autor: MikeeNHa » 07 sie 2012, 09:41

0x4B25A pisze:MikeeNHa, możliwe ale sądzę, że ten temat rozjaśni trochę sytuację i pokaże, że awaryjność tych silników to niestety nie tylko 'urban legends'
Nikt nie napisał, że jest to silnik bezawaryjny, ale tak samo jak bolączki tego motoru znane są też sposoby, żeby ulepszyć go, pozbawić wad i cieszyć się jazdą :)

0x4B25A

Post autor: 0x4B25A » 07 sie 2012, 09:44

MikeeNHa pisze:znane są też sposoby, żeby ulepszyć go, pozbawić wad i cieszyć się jazdą
Oczywiście, że tak: a6-c6-20-tdi-jak-wywalic-zabierak-pompy ... htm#491908 <okok>

fer
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 20
Rejestracja: 29 lip 2012, 22:42
Lokalizacja: Kraków

Post autor: fer » 11 sie 2012, 15:02

tez mam BRE i 180 tys i dalej jezdzi (choc nie wiem jak dlugo;), nie chce robic mode na pompe z 1.9, wymiana samego zabieraka to moze byc za malo. pytanie czy ktos z Was robil regeneracje walka pod dluzszego zabieraka (10cm), na allegro sa oferty po 650-700zl. podzielcie sie opiniami.

oraz czy znacie w Krakowie sprawdzony warsztat gdzie moznaby zlecic wymiane tego walka i zabieraka?

dzieki

maddox
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 28
Rejestracja: 18 gru 2011, 18:52
Lokalizacja: Rzeszów

Post autor: maddox » 28 wrz 2012, 12:50

2.0 TDI BRE - 100KM - obecnie 170 tys rok 2007, nic kompletnie nie robiłem z tym silnikiem. Jedynie co przy 165 tys regeneracja pompy olejowej na zabierak 10 cm i regeneracja gniazda. Nie chciałem robić napędu z 1.9 tdi
poza tym to jedna poduszka pod silnikiem zaczęła lać i tyle.

Jedynie co zauważyłem silnik jest bardzo wrażliwy na jakość paliwa - wystarczy delikatna różnica i potrafi delikatnie silniki na wolnych obrotach (nagrzany) wpadać w wibracje - za to po świeżym shellu/orlenie chodzi jak marzenie. A już nie polecam stacji typu krzak!!!!.


Super autko - planuje zachipowac tylko zastanawiam się co , gdzie i jak - z chęcią posłucham uwag.

Awatar użytkownika
wozio
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 73
Rejestracja: 03 kwie 2011, 17:04
Lokalizacja: Starachowice/świętokrzyskie

Post autor: wozio » 07 paź 2012, 19:05

2,0 TDI BRF (podobno ten sam silnik co BRE ale przeznaczony na rynek Belgijski z ograniczeniem mocy do 136 KM) - zrobioną mam mapę w DYNOSOFT na 162 KM i 380 NM. Poza powyższych żadnych innych modyfikacji z silnikiem nie robiłem. Na razie jeździ bez zarzutów, poza drobnymi usterkami - przycinanie się zaworu G31, duży apetyt na olej silnikowy - na 15tyś. km musiałem dolać z 2,5 - 3l, zaczyna gwizdać turbina. Auto na dzień dzisiejszy ma przebieg 170000 km. Wiem że poprzedni właściciel wymieniał sprzęgło przy przebiegu ok 135000 km więc myślę że problem z dwumasem na razie mnie nie dotyczy.

W poprzednim moim Audi A4 B7 rok prod 2005 miałem silnik 2,0 TDI BLB. Sprzedawałem go z przebiegiem ok 230000 km i tam też nie robiłem żadnych modyfikacji pompy oleju. Użytkowałem go od przebiegu 140000km. Podwyższona została w nim moc na 170 KM i 390 NM. Auto sprawowało się bez zarzutu do końca. Mogę nawet powiedzieć, że silnik ten w porównaniu do BRF był zdecydowanie żywszy i tak jak widać po modyfikacji uzyskał większą moc. W silniku BLB też trzeba było dolewać oleju pomiędzy wymianami ale zdecydowanie mniej - po prostu cudowne auto.
Było:
wiele różnych w tym kilka AUDI

Jest:
AUDI A6 C7 <okok>

ODPOWIEDZ

Wróć do „A6 C6 (2004-2011)”


opony samochodowe hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl
Prilo.com - Transport międzynarodowy samochodów
Tooles.pl - Sklep z elektronarzędziami
Aeratory do trawnika marki Stiga