[ BRE 2.0 140 KM] 2.0 tdi opinie osób które mają ten silnik
[ BRE 2.0 140 KM] 2.0 tdi opinie osób które mają ten silnik
witam, przeważnie przeglądałem forum teraz chciałbym zabrać głos , czytam rózne opinie o 2.0 i awaryjności ale bedąc u 3 mechaników nikt do koĂąca nie potwierdził mi ze naprawiał ten silnik, a podobna jest taki awaryjny a ja dzieĂą w dzieĂą mijam na drodze pasaty i audi z tym silnikiem, interesują mnie wpisy osób które mają ten silnik i nie przerabiały nic i jaki mają przebieg.
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 765
- Rejestracja: 14 lut 2010, 10:28
- Imię: Robert
- Rocznik: 2014
- Moje auto: A7 4G
- Nadwozie: Hatchback
- Silnik: 3.0 CDUC 245KM
- Napęd: Quattro
- Skrzynia: S-tronic
- Paliwo: Diesel
- Lokalizacja: Śląsk
- Kontakt:
Jestem w posiadaniu takiej furki od 2 lat w dodatku z "zniesławionym" na tym forum multitronikiem i muszę przyznać, że jestem zadowolony zarówno z silnika, skrzyni jak i ogólnie całego samochodu. Jeżeli chodzi o przebieg to niedługo stuknie 210 tys. km.
Oczywiście nic nie było przerabiane przy napędzie pompy oleju.
Oczywiście nic nie było przerabiane przy napędzie pompy oleju.
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 163
- Rejestracja: 24 kwie 2009, 09:56
- Imię: Damian
- Rocznik: 2005
- Moje auto: A6 C6
- Nadwozie: Limuzyna
- Silnik: 2.4 AGA 165KM
- Napęd: FWD
- Skrzynia: Manual
- Paliwo: Benzyna
- Lokalizacja: Gryfice-Bognor Regis
Moj ma 208 tys km-ale poprzedni wlasciciel przy 175 tys mial awarie pompy,wymienial naped i turbine.Pozdro
kontakt administratora:
Polecam!
Polecam!
To zalezy marek2012 do czego Ci ten samochod bedzie potrzebny. Jezeli czesto robisz dluzsze trasy to zdecydowanie lepszym wyborem chyba bedzie silnik 3.0 TDI. A w temacie 2.0 TDI to wszystko zalezy na jaki model trafisz i jak poprzedni wlasciciel dbal o auto. Ja zdecydowalem sie na 2.0 TDI, gdyz wiekszosc jednak jezdze po miescie i raz dziennie robie trase do pracy 50km w obie strony. Wiedzialem na co sie pisze, tez przeczytalem wiele postow odnosnie tych silnikow i tez wzialem pod uwage wizyte u Chlopakow z AZ-Serwis, ktora bede chcial doprowadzic do skutku w lipcu, bo w czerwcu Euro i pewnie chore rzeczy w Gdansku beda sie dzialy jesli chodzi o ceny i mozliwosc noclegu 
I tak jak kiedys przeczytalem.. robisz pare zmian, ktore eliminuja wade tego silnika i cieszysz sie jazda !
A pozniej od Ciebie bedzie zalezalo jak ten silnik bedzie sie sprawowal 
Zycze powodzenia w poszukiwaniach !

I tak jak kiedys przeczytalem.. robisz pare zmian, ktore eliminuja wade tego silnika i cieszysz sie jazda !


Zycze powodzenia w poszukiwaniach !

-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 765
- Rejestracja: 14 lut 2010, 10:28
- Imię: Robert
- Rocznik: 2014
- Moje auto: A7 4G
- Nadwozie: Hatchback
- Silnik: 3.0 CDUC 245KM
- Napęd: Quattro
- Skrzynia: S-tronic
- Paliwo: Diesel
- Lokalizacja: Śląsk
- Kontakt:
Ja mam BRE wiec nie na łaĂącuszku z 2008
kupiłem od Pana z Rumi poprawiony napęd z głębszym gniazdem + dłuższy zabierak mam nadzieje ze to rozwiązuje problem , wymieniłem wczoraj. oglądając oba jest diametralna różnica. w starym po włożeniu imbusa czuć lekki luz.
w nowym trzeba ten imbus wbić bo ręcznie sie nie da jest tak ciasno. Zrobiłem to dla swojego świętego spokoju bo stwierdziłem ze mając auto tej wartości wydanie 1000 zł da się przełknąć , zresztą dbam o nie bardziej niż o swoje zdrowie
.
kupiłem od Pana z Rumi poprawiony napęd z głębszym gniazdem + dłuższy zabierak mam nadzieje ze to rozwiązuje problem , wymieniłem wczoraj. oglądając oba jest diametralna różnica. w starym po włożeniu imbusa czuć lekki luz.
w nowym trzeba ten imbus wbić bo ręcznie sie nie da jest tak ciasno. Zrobiłem to dla swojego świętego spokoju bo stwierdziłem ze mając auto tej wartości wydanie 1000 zł da się przełknąć , zresztą dbam o nie bardziej niż o swoje zdrowie

a co sądzicie o 2.0 TDI 170 ps ??
Panowie - jak w temacie a co sądzićie o 2.0 TDI 170 PS - przecież też takie są a nikt o nich się nie wypowiada?
Proszę o opinie. No i które roczniki wybierać ?
Pozdrawiam
Proszę o opinie. No i które roczniki wybierać ?
Pozdrawiam
Temat ten dotyczy 2.0 tdi BRE na pompowtryskach, które wychodziły standardowo z mocą 140 KM. Spotkałem się również dokładnie z takimi samymi silnikami tyle, że dysponującymi 170 KM. W tym wypadku większa moc z tego co się orientuję była efektem nowego programu. Natomiast po ostatnim lifcie czyli od 2009 roku audi zastosowało nowe silniki z bezpośrednim wtryskiem typu common rail oznaczone symbolem CAHA, które miały moc właśnie 170 KM. Równolegle montowano również 2.0 tdi common rail z mocą ok 140 KM (spotkałem się z wersjami 136 KM oraz 143 KM i nie za bardzo wiem od czego to zależało, może od rynku na jaki był przewidziany dany samochód ale tego pewien nie jestem).
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 53
- Rejestracja: 24 paź 2011, 22:03
- Imię: ADI
- Rocznik: 2015
- Moje auto: A7 4K
- Nadwozie: Liftback
- Silnik: 3.0 TDI 218KM
- Napęd: Quattro
- Skrzynia: S-tronic
- Paliwo: Diesel
- Lokalizacja: uk/pl
również posiadam 2.0tdi lecz pomodzone jak w opisie,śmiga ze aż miło , moim zdaniem aby te silniki chodziły jak należny to trzeba zrobic tak zwany pakiet audi...napęd pompy,dwu masa ,wtryski ,turbo -nie mowie zaraz o wymianie na nowe lecz o sprawdzeniu i ewentualnych wymianach ,ja u siebie wtryski czyściłem ultra dźwiękiem(parametry po zabiegu blisko nowym wtryskom) i tak samo EGR,wymienilem turbo,pompa wywalona i jest pancerna d 19 tdi a dwu masa to zapewne mnie czeka do wymiany.
to są największe bolączki tych silników i przy kupnie auta trzeba zawsze pamiętać o ewentualnych kosztach ich wymiany,koszta nie są aż tak bardzo duże ,a ile radości potem ma sie z jazdy ulala...
to są największe bolączki tych silników i przy kupnie auta trzeba zawsze pamiętać o ewentualnych kosztach ich wymiany,koszta nie są aż tak bardzo duże ,a ile radości potem ma sie z jazdy ulala...

mody:
BRD + soft = 191KM
Ledy przód
Ledy tył
Oświetlenie+podświetlanie LED
Ori 18-tki
Pompa od 1.9 TDI
BRD + soft = 191KM
Ledy przód
Ledy tył
Oświetlenie+podświetlanie LED
Ori 18-tki
Pompa od 1.9 TDI