Post
autor: wozio » 07 paź 2012, 19:05
2,0 TDI BRF (podobno ten sam silnik co BRE ale przeznaczony na rynek Belgijski z ograniczeniem mocy do 136 KM) - zrobioną mam mapę w DYNOSOFT na 162 KM i 380 NM. Poza powyższych żadnych innych modyfikacji z silnikiem nie robiłem. Na razie jeździ bez zarzutów, poza drobnymi usterkami - przycinanie się zaworu G31, duży apetyt na olej silnikowy - na 15tyś. km musiałem dolać z 2,5 - 3l, zaczyna gwizdać turbina. Auto na dzień dzisiejszy ma przebieg 170000 km. Wiem że poprzedni właściciel wymieniał sprzęgło przy przebiegu ok 135000 km więc myślę że problem z dwumasem na razie mnie nie dotyczy.
W poprzednim moim Audi A4 B7 rok prod 2005 miałem silnik 2,0 TDI BLB. Sprzedawałem go z przebiegiem ok 230000 km i tam też nie robiłem żadnych modyfikacji pompy oleju. Użytkowałem go od przebiegu 140000km. Podwyższona została w nim moc na 170 KM i 390 NM. Auto sprawowało się bez zarzutu do końca. Mogę nawet powiedzieć, że silnik ten w porównaniu do BRF był zdecydowanie żywszy i tak jak widać po modyfikacji uzyskał większą moc. W silniku BLB też trzeba było dolewać oleju pomiędzy wymianami ale zdecydowanie mniej - po prostu cudowne auto.
Było:
wiele różnych w tym kilka AUDI
Jest:
AUDI A6 C7
