Potwierdzam ja też mam jeden z najbardziej awaryjnych silników świata auto mam już prawie 6 lat i jeździ cały czas bez żadnych problemów .MikeeNHa pisze:Dbasz = jezdzisz.
[ BRE 2.0 140 KM] 2.0 tdi opinie osób które mają ten silnik
- pawko
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 47
- Rejestracja: 29 kwie 2012, 22:43
- Lokalizacja: Jelenia Góra/ Irlandia
Wszystko na temat w temacieMikeeNHa pisze:Ktos pisze, ze ma A6 C6 2.0 tdi i ze jest zadowolony z bezawaryjnosci, ze smiga jego autko a Ty bedziesz mu wmawial, ze nie ma racji i ze zobaczy po 200 000 km ? Przewidujesz przyszlosc ? Czlowieku z samochodem jest tak "jak sobie poscielesz tak sie wyspisz". Dbasz = jezdzisz.
I nikt tu sie nie spina, przynajmniej mowie za Siebie.
The Rock = serio są jakieś problemy z tym silnikiem ? Nigdy nic nie słyszałem:)
A tak poważnie cieszę się,że tak długo masz już swoję brykę i latasz bez wiekszych problemów oby moja też takim egzemplarzem była
Rzuc okiem na ten temat: a6-c6-20tdi-problem-z-20-tdi-glosna-pra ... t28061.htmpawko pisze:serio są jakieś problemy z tym silnikiem ?
0x4B25A0x4B25A pisze:pawko napisał/a:
serio są jakieś problemy z tym silnikiem ?
Rzuc okiem na ten temat: a6-c...nia-vt28061.htm
Myśle, że Koledze pawko chodziło bardziej o to, że The Rock ma w swoim A6 też silnik, który nie cieszy się super opinią a śmiga już prawie 6 lat bez problemu
Nikt nie napisał, że jest to silnik bezawaryjny, ale tak samo jak bolączki tego motoru znane są też sposoby, żeby ulepszyć go, pozbawić wad i cieszyć się jazdą0x4B25A pisze:MikeeNHa, możliwe ale sądzę, że ten temat rozjaśni trochę sytuację i pokaże, że awaryjność tych silników to niestety nie tylko 'urban legends'
Oczywiście, że tak: a6-c6-20-tdi-jak-wywalic-zabierak-pompy ... htm#491908MikeeNHa pisze:znane są też sposoby, żeby ulepszyć go, pozbawić wad i cieszyć się jazdą
tez mam BRE i 180 tys i dalej jezdzi (choc nie wiem jak dlugo;), nie chce robic mode na pompe z 1.9, wymiana samego zabieraka to moze byc za malo. pytanie czy ktos z Was robil regeneracje walka pod dluzszego zabieraka (10cm), na allegro sa oferty po 650-700zl. podzielcie sie opiniami.
oraz czy znacie w Krakowie sprawdzony warsztat gdzie moznaby zlecic wymiane tego walka i zabieraka?
dzieki
oraz czy znacie w Krakowie sprawdzony warsztat gdzie moznaby zlecic wymiane tego walka i zabieraka?
dzieki
2.0 TDI BRE - 100KM - obecnie 170 tys rok 2007, nic kompletnie nie robiłem z tym silnikiem. Jedynie co przy 165 tys regeneracja pompy olejowej na zabierak 10 cm i regeneracja gniazda. Nie chciałem robić napędu z 1.9 tdi
poza tym to jedna poduszka pod silnikiem zaczęła lać i tyle.
Jedynie co zauważyłem silnik jest bardzo wrażliwy na jakość paliwa - wystarczy delikatna różnica i potrafi delikatnie silniki na wolnych obrotach (nagrzany) wpadać w wibracje - za to po świeżym shellu/orlenie chodzi jak marzenie. A już nie polecam stacji typu krzak!!!!.
Super autko - planuje zachipowac tylko zastanawiam się co , gdzie i jak - z chęcią posłucham uwag.
poza tym to jedna poduszka pod silnikiem zaczęła lać i tyle.
Jedynie co zauważyłem silnik jest bardzo wrażliwy na jakość paliwa - wystarczy delikatna różnica i potrafi delikatnie silniki na wolnych obrotach (nagrzany) wpadać w wibracje - za to po świeżym shellu/orlenie chodzi jak marzenie. A już nie polecam stacji typu krzak!!!!.
Super autko - planuje zachipowac tylko zastanawiam się co , gdzie i jak - z chęcią posłucham uwag.
- wozio
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 73
- Rejestracja: 03 kwie 2011, 17:04
- Lokalizacja: Starachowice/świętokrzyskie
2,0 TDI BRF (podobno ten sam silnik co BRE ale przeznaczony na rynek Belgijski z ograniczeniem mocy do 136 KM) - zrobioną mam mapę w DYNOSOFT na 162 KM i 380 NM. Poza powyższych żadnych innych modyfikacji z silnikiem nie robiłem. Na razie jeździ bez zarzutów, poza drobnymi usterkami - przycinanie się zaworu G31, duży apetyt na olej silnikowy - na 15tyś. km musiałem dolać z 2,5 - 3l, zaczyna gwizdać turbina. Auto na dzień dzisiejszy ma przebieg 170000 km. Wiem że poprzedni właściciel wymieniał sprzęgło przy przebiegu ok 135000 km więc myślę że problem z dwumasem na razie mnie nie dotyczy.
W poprzednim moim Audi A4 B7 rok prod 2005 miałem silnik 2,0 TDI BLB. Sprzedawałem go z przebiegiem ok 230000 km i tam też nie robiłem żadnych modyfikacji pompy oleju. Użytkowałem go od przebiegu 140000km. Podwyższona została w nim moc na 170 KM i 390 NM. Auto sprawowało się bez zarzutu do końca. Mogę nawet powiedzieć, że silnik ten w porównaniu do BRF był zdecydowanie żywszy i tak jak widać po modyfikacji uzyskał większą moc. W silniku BLB też trzeba było dolewać oleju pomiędzy wymianami ale zdecydowanie mniej - po prostu cudowne auto.
W poprzednim moim Audi A4 B7 rok prod 2005 miałem silnik 2,0 TDI BLB. Sprzedawałem go z przebiegiem ok 230000 km i tam też nie robiłem żadnych modyfikacji pompy oleju. Użytkowałem go od przebiegu 140000km. Podwyższona została w nim moc na 170 KM i 390 NM. Auto sprawowało się bez zarzutu do końca. Mogę nawet powiedzieć, że silnik ten w porównaniu do BRF był zdecydowanie żywszy i tak jak widać po modyfikacji uzyskał większą moc. W silniku BLB też trzeba było dolewać oleju pomiędzy wymianami ale zdecydowanie mniej - po prostu cudowne auto.
Było:
wiele różnych w tym kilka AUDI
Jest:
AUDI A6 C7
wiele różnych w tym kilka AUDI
Jest:
AUDI A6 C7
Tooles.pl - Sklep z elektronarzędziami
Aeratory do trawnika marki Stiga