Sklep Ipart
Sklep
Tarcze, hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl


felgi - sklep internetowy ucando.pl

[ A6 C5+Lpg] Elektrozawór odpowietrzający zbiornik paliwa.

Silniki benzynowe
Awatar użytkownika
djmatys
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 144
Rejestracja: 03 mar 2010, 10:00
Lokalizacja: Chorzów

Post autor: djmatys » 12 cze 2011, 22:07

A wie ktoś może jakie mogą być negatywne skutki wywalenia tego odsysania par paliwa??

Killer71
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 241
Rejestracja: 18 sie 2010, 09:22
Lokalizacja: Śląsk

Post autor: Killer71 » 13 cze 2011, 09:53

...no właśnie? Też jeżdżę z zaślepionymi wężykami... Póki co, pali na dotyk <okok>
Moje Kochanie:)

krisker
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 712
Rejestracja: 19 sie 2009, 13:40
Imię: Krzysztof
Moje auto: A6 C5
Rocznik: 2000
Nadwozie: Avant
Silnik: 2.8 ACK 193KM
Napęd: Quattro
Skrzynia: Tiptronic
Paliwo: Benzyna
Lokalizacja: Olsztyn/Warmia

Post autor: krisker » 14 cze 2011, 13:28

Jak się filtr węglowy skończy, to zacznie śmierdzieć paliwem z rurki pod progiem pasażera z przodu. Odsysanie, jak się niedawno dowiedziałem z innego forum, działało też czyszcząco na ten filtr.
Pozdrawiam,
Krisker

slawq
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 131
Rejestracja: 25 sty 2011, 14:53
Imię: Sławek
Moje auto: A6 C6
Rocznik: 2007
Nadwozie: Avant
Silnik: 2.0TDI 140KM
Napęd: FWD
Skrzynia: Manual
Paliwo: Diesel
Lokalizacja: Brzeg

Post autor: slawq » 14 cze 2011, 14:05

krisker, właśnie u mnie śmierdzi benzyna jak się zatrzymuję... nie ważne czy jadę na LPG czy Pb.. Wchodzi w grę tylko wymiana, czy ewentualnie się regeneruje to ustrojstwo ?
Cena na alledrogo jakieś 60 zł. widziałem...swoją drogą zabieram się długo już za dostanie do niego , myślałem że może jakaś rurka uszkodzona doprowadzająca , lub coś podobnego.

krisker
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 712
Rejestracja: 19 sie 2009, 13:40
Imię: Krzysztof
Moje auto: A6 C5
Rocznik: 2000
Nadwozie: Avant
Silnik: 2.8 ACK 193KM
Napęd: Quattro
Skrzynia: Tiptronic
Paliwo: Benzyna
Lokalizacja: Olsztyn/Warmia

Post autor: krisker » 15 cze 2011, 12:09

Jeśli pytasz o filtr, to można zastosować z innego auta. Myślałem wstępnie o filtrze z matiza - koszt ok. 35zł za nówkę. Jak podmienię i zadziała, to dam znać (choć nie spieszy mi się aż tak bardzo). Audikowski filtr jest niestety nierozbieralny, więc wymiana wkładu nie wchodzi w rachubę, a cena nowego podchodzi pod 300zł.
Pozdrawiam,
Krisker

Awatar użytkownika
zarzyk
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 886
Rejestracja: 04 mar 2012, 11:37
Imię: Forum Audi
Moje auto: A6 C5
Rocznik: 2000
Nadwozie: Avant
Silnik: 1.8T APU 150KM
Napęd: Quattro
Skrzynia: Manual
Paliwo: Benzyna+LPG
Lokalizacja: Łódź
Kontakt:

Post autor: zarzyk » 01 lut 2014, 12:19

jak powinien działać ten zawór zamowilem uzywke za 6zł przyszła otwarta wyjalem go z gumowej obudowy i dmucham to w obie strony działa. w moim ułamałem jeden kruciec i teraz ciagle cyka sobie i na postoju denerwuje.... moge go przelozyc z tego co mam juz rozebranego i swojego tez rozbiore i poskladam? czy moze jak dochodzi jakis impuls to go zamyka i wtedy zawor zaczyna pstrykać?


P.S


Znalazłem na VW forum :)

Diagnostyka zaworu elektromagnetycznego N80 zbiornika węgla aktywnego:
Zawór elektromagnetyczny zbiornika węgla aktywnego musi się włączać. Jeżeli zawór elektromagnetyczny nie włącza się (nie występuje słyszalny odgłos &#8222;kliknięcia&#8221;), można podejrzewać że nie pracuje właściwie lub jest uszkodzony. Należy wtedy sprawdzić poprawność działania zaworu lub instalacji. (Bez zasilania prądowego zawór magnetyczny jest zamknięty).

Sprawdzanie zaworu elektromagnetycznego:
Warunki sprawdzania:
VAG silnik [01] grupa wskazań [04] pole wskazań [3].
Temperatura płynu chłodzącego co najmniej 80°C, (Bezpiecznik nr 29 sprawny)
Sprawdzanie działania:
VAG silnik [01] nastawy podstawowe [04] grupa wskazań [070].

Gdy wprowadzona zostanie diagnoza przez komputer sterujący, zawartość pola wskazań [4] zmieni się z [TEST/AUS] (test wył) na [TEST/EIN] (test wł).
- pozostawić silnik na obrotach jałowego biegu dotąd, aż w polu wskazań [4] pojawi się wynik krótkiego testu symulacyjnego (Kurztrip): Wartość wymagana: [TEV iO] [TEST OK]

(TEV oznacza zawór odpowietrzający zbiornik paliwa (zawór magnetyczny układu zbiornika węgla aktywnego). Jeżeli w polu wskazań [4] będzie widoczny napis [TEV niO] (zawór odpowietrzający niesprawny), wprowadzić sprawdzanie działania elementów wykonawczych i wysterować zawór magnetyczny zbiornika węgla aktywnego N80).



teraz lapek w reke i do auta bo mnie wkurza to pstrykanie trzeba ta rurke podpiac jakos.
Nie bój się eksperymentów. Amatorzy zbudowali Arkę Noego a fachowcy Tytanic-a

damiano278
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 2
Rejestracja: 19 kwie 2014, 13:28
Lokalizacja: limanowa

a6 c5 2.8 ciężko pali

Post autor: damiano278 » 19 kwie 2014, 13:54

witam,panowie jestem nowy co wiarze sie z tym ze mam problem ze swoim audi a6 c5 2,8 193km 1997r jedna oska,nie znam oznaczenia silnika. problem polega na tym ze ciezko odpala ,na zimnym jest tragedia bo 10s i wiecej krrecenia,na cieplym troche lepiej ale nie zawsze wedlug mnie tak jak by nie dostawala paliwa,audi bylo u mechanika ktory posprawdzal czujniki swiece itd,ze wszystko ok.swiece przewody nowe. od czego zaczac,niestety nie mam komputera

Awatar użytkownika
zarzyk
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 886
Rejestracja: 04 mar 2012, 11:37
Imię: Forum Audi
Moje auto: A6 C5
Rocznik: 2000
Nadwozie: Avant
Silnik: 1.8T APU 150KM
Napęd: Quattro
Skrzynia: Manual
Paliwo: Benzyna+LPG
Lokalizacja: Łódź
Kontakt:

Post autor: zarzyk » 20 kwie 2014, 12:14

moze pompa paliwa lub cewki powodow moze byc kilka. podjedź do kogos z kompem i zerknij na bledy.
Nie bój się eksperymentów. Amatorzy zbudowali Arkę Noego a fachowcy Tytanic-a

damiano278
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 2
Rejestracja: 19 kwie 2014, 13:28
Lokalizacja: limanowa

Post autor: damiano278 » 23 kwie 2014, 10:12

teraz na dodatek szarpie wogole sie nie zbiera gaz w podloge i zero reakcji,jak sie zagrzeje i przezuci na gaz to chodzi elegancko

cause4concern
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 12
Rejestracja: 19 cze 2014, 12:20
Lokalizacja: Łódź

Post autor: cause4concern » 17 lip 2014, 19:15

Wracając do tematu...Piszecie o oznaczeniu tego zaworka 058 133 459. Na allegro takiego nie ma ale za to są 06B 133 459 oraz 06B133 458. Czy można zastosować do mojego A6 2.8 quattro 98r. Jakie są różnice między nimi oraz czy jak założę inny to czy błąd zniknie z komputera. Czy ktoś wie???

kamilo0307
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 36
Rejestracja: 01 wrz 2016, 21:23
Lokalizacja: Opoczno

Post autor: kamilo0307 » 01 wrz 2016, 22:00

Ehh lepiej późno niż wcale. Co do ciężkiego opalania to prawdopodobnie czujnik temperatury. Pewnie już autko cyka Ale będzie wiadomość dla innych. <lol>

bartomir
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 5
Rejestracja: 09 mar 2017, 11:26
Lokalizacja: Zielona Góra

Post autor: bartomir » 27 mar 2017, 21:25

Killer71, Witam, odnosząc się do twojej wypowiedzi:

..no właśnie? Też jeżdżę z zaślepionymi wężykami... Póki co, pali na dotyk <okok>

które węzyki i jak zaślepić w których miejscach?


post:

-a6-c5-lpg-elektrozawor-odpowietrzajacy ... 559,15.htm

Awatar użytkownika
yaszczur
Moderator
Moderator
Posty: 822
Rejestracja: 04 cze 2014, 21:22
Imię: Paweł
Moje auto: S6 C5
Rocznik: 2002
Nadwozie: Avant
Silnik: 4.2 326KM
Napęd: Quattro
Skrzynia: Tiptronic
Paliwo: Benzyna
Lokalizacja: Kraków

Post autor: yaszczur » 27 mar 2017, 22:28

bartomir pisze:które węzyki i jak zaślepić w których miejscach?
na wejściu i wyjściu zaworu EVAP
Pozdrawiam...

grarmi
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 19
Rejestracja: 29 mar 2013, 10:21
Lokalizacja: Rzeszów

Post autor: grarmi » 26 maja 2018, 12:46

Panowie, tez mam problem z odpaleniem jak auto postoi w słońcu parę godzin. Próbowałem sprawdzić zaworek wg powyższej instrukcji ale u mnie w grupie 070 w każdym polu N/A, pytanie dlaczego? Wyjąłem zaworek, nie puszcza w żadną stronę, podłączyłem na ostro pod akumulator no i działa. Złożyłem całość, chwilę chodził i znów nie chodzi - pewnie się przycina. U mnie pomogło całkowite odłączenie tego zaworka - pytanie czy tak można chwilę jeździć?

ODPOWIEDZ

Wróć do „A6 C5 (1997-2005)”


opony samochodowe hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl
Prilo.com - Transport międzynarodowy samochodów
Tooles.pl - Sklep z elektronarzędziami
Aeratory do trawnika marki Stiga