Audi A6 [C5] Instalacja CB [stałe zasilanie 12V] by eldo
Dzisiaj skonczylem instalacje radyjka w swoim aucie, i stwierdzilem, ze sie pochwale, moze komus sie przyda
Idac od tylu: antena Sirio Carbonium 1 metr w uchwycie SF-40 ze sruba zabezpieczajaca:
wejscie do srodka i pod tapicerke:
dalej kabel antenowy idzie lewym slupkiem, przez schowek w lewym nadkolu, i dalej pod listwa progowa do polki pod kierownica, gdzie ukryta jest centralka radia Yosan CB100:
te czarno - czerwone kable to zasilanie, pociagniete z radia (byly juz gotowe dosztukowane kabelki z bezpiecznikami, widac poprzedni wlasciciel cos kombinowal
clue programu, czyli osobny panel z guszka, zamontowany w popielniczce
po wlaczeniu (w rzeczywistosci kolor wyswietlacza jest bardziej czerwony)
uchwyt do gruszki
i caloksztalt:
jedyny minus instalacji: kostka przedluzacza kabla przyklejona do tunelu przy fotelu kierowcy i niespasowane plastiki:
Podsumowanie: radio wybralem ze zgledu na odczepiany panel, czerwone podswietlanie i dobre filtry przeciwzakloceniowe. Filtry sprawdzaja sie jak najbardziej, nic nie wyje, piszczy, trzeszczy, nawet moje HIDy z dolnej polki Radio slychac dosc dobrze, glosnik zamontowany jest od spodu w centralce, ale poleczka pod kierownica ma dosc duze otwory, wiec nie przeszkadza. Oczywiscie po odkreceniu gruszki popielniczka sie zamyka i radio jest niewidoczne dla ciekawskich oczu.
Idac od tylu: antena Sirio Carbonium 1 metr w uchwycie SF-40 ze sruba zabezpieczajaca:
wejscie do srodka i pod tapicerke:
dalej kabel antenowy idzie lewym slupkiem, przez schowek w lewym nadkolu, i dalej pod listwa progowa do polki pod kierownica, gdzie ukryta jest centralka radia Yosan CB100:
te czarno - czerwone kable to zasilanie, pociagniete z radia (byly juz gotowe dosztukowane kabelki z bezpiecznikami, widac poprzedni wlasciciel cos kombinowal
clue programu, czyli osobny panel z guszka, zamontowany w popielniczce
po wlaczeniu (w rzeczywistosci kolor wyswietlacza jest bardziej czerwony)
uchwyt do gruszki
i caloksztalt:
jedyny minus instalacji: kostka przedluzacza kabla przyklejona do tunelu przy fotelu kierowcy i niespasowane plastiki:
Podsumowanie: radio wybralem ze zgledu na odczepiany panel, czerwone podswietlanie i dobre filtry przeciwzakloceniowe. Filtry sprawdzaja sie jak najbardziej, nic nie wyje, piszczy, trzeszczy, nawet moje HIDy z dolnej polki Radio slychac dosc dobrze, glosnik zamontowany jest od spodu w centralce, ale poleczka pod kierownica ma dosc duze otwory, wiec nie przeszkadza. Oczywiscie po odkreceniu gruszki popielniczka sie zamyka i radio jest niewidoczne dla ciekawskich oczu.
Plastiki zostana poprawione, mam juz koncepcje jak, ale wymaga to troche wiekszego rozkrecania konsoli srodkowej i tunelu, wiec najblizszy termin to wiosna.
Co do gruchy: litosci, dwa wkrety w tapicerke, a larum jakby ktos pol maski gwozdziem przerysowal. Uwazam, ze sposob mocowania jest optymalny, tasmy dwustronne czy jakies dziwne uchwyty zaczepiane o laczenia tapicerki nie zdalyby egzaminu. Jesli auto bedzie sprzedawane, za pare lat, to razem z radiem, nowy wlasciciel bedzie mial wygode, jesli nie, to zaklady specjalizujace sie w naprawach typu SMART zalataja mu te dziury za kilka zl.
Co do gruchy: litosci, dwa wkrety w tapicerke, a larum jakby ktos pol maski gwozdziem przerysowal. Uwazam, ze sposob mocowania jest optymalny, tasmy dwustronne czy jakies dziwne uchwyty zaczepiane o laczenia tapicerki nie zdalyby egzaminu. Jesli auto bedzie sprzedawane, za pare lat, to razem z radiem, nowy wlasciciel bedzie mial wygode, jesli nie, to zaklady specjalizujace sie w naprawach typu SMART zalataja mu te dziury za kilka zl.
Dobrze, ze nie dalem anteny w dziurke w dachu, wyszedlbym na ostatniego wandala, co dziurawi auto
Co do SMART repair, mysle ze nie bedzie to jakas niedozwolona reklama, jesli zapodam przykladowy link:
http://www.msmart.pl/naprawy-smart.html
Co do SMART repair, mysle ze nie bedzie to jakas niedozwolona reklama, jesli zapodam przykladowy link:
http://www.msmart.pl/naprawy-smart.html
Odnośnie podłączenia na stałe zasilania CB do listy przkaźników czy to ma tak wyglądać???
Uploaded with ImageShack.us
Uploaded with ImageShack.us
Pacjentem w moim przypadku był TTI-550 pierwszym etapem było sprawdzenie czy kabel od cb nie jest za krótki i sięgnie w miejsce schowka po lewej stronie pod kierownicą. kolejnym etapem było odkręcenie osłony pod kierownicą:
2 śruby od spodu 1 od strony skrzynki bezpieczników i 2 zamaskowane w osłonie kierownicy (klucz 8)
osłonę wystarczy pociągnąć delikatnie do siebie i do góry.
dodatkowo należy odkręcić osłonę z lewej strony ( jest na 2 śrubkach w tym jedna pod zaślepką i delikatnie odsunąć ją w stronę słupka środkowego)
Po zdjęciu dolnej osłony kierownicy możemy przystąpić do wykonania 2 otworów z tyłu osłony przez które przeciągniemy kabel antenowy i zasilanie.
Jako że zależało mi na możliwości wyjmowania radia i zabierania go domu (chociaż się później okazało że po zamontowaniu z zewnątrz go nie widać) do montażu wykorzystałem 2 wtyczki tamiya które pozostały mi po modernizacji AEG-a.
teraz przystępujemy do podłączenia zasilania.
najlepiej zrobić to na 2 takich płaskich konektorkach które podłożymy pod śruby. masę można wziąść z którejś z 2 dużych śrób z leewej strony bezpieczników a stałe zasilanie (+) z listwy pod przekaźnikami (oznaczone jako 30)
WSZYSTKIE PRACE ZWIÂĄZANE Z PODÂŁÂĄCZENIEM NALEÂŻY WYKONAć NA ODÂŁÂĄCZONYM AKUMULATORZE.
W moim przypadku (sedan) antena znajduje się na klapie a kabel pociągnięty jest przez bagażnik pod kanapą i po lewej stronie w osłonie progu. Antenę między klapą a środkiem puszczamy w lewym dolnym rogu oparcia i podnosimy siedzisko żeby było łatwiej. antenę można upchnąć bez odpinania zaczepów.
wszystko składamy w odwrotnej kolejnośći i cieszymy się z działającego i mało widocznego radia. Grucha tymczasowo wylądowała w małym schowku w drzwiach i nie przeszkadza.
2 śruby od spodu 1 od strony skrzynki bezpieczników i 2 zamaskowane w osłonie kierownicy (klucz 8)
osłonę wystarczy pociągnąć delikatnie do siebie i do góry.
dodatkowo należy odkręcić osłonę z lewej strony ( jest na 2 śrubkach w tym jedna pod zaślepką i delikatnie odsunąć ją w stronę słupka środkowego)
Po zdjęciu dolnej osłony kierownicy możemy przystąpić do wykonania 2 otworów z tyłu osłony przez które przeciągniemy kabel antenowy i zasilanie.
Jako że zależało mi na możliwości wyjmowania radia i zabierania go domu (chociaż się później okazało że po zamontowaniu z zewnątrz go nie widać) do montażu wykorzystałem 2 wtyczki tamiya które pozostały mi po modernizacji AEG-a.
teraz przystępujemy do podłączenia zasilania.
najlepiej zrobić to na 2 takich płaskich konektorkach które podłożymy pod śruby. masę można wziąść z którejś z 2 dużych śrób z leewej strony bezpieczników a stałe zasilanie (+) z listwy pod przekaźnikami (oznaczone jako 30)
WSZYSTKIE PRACE ZWIÂĄZANE Z PODÂŁÂĄCZENIEM NALEÂŻY WYKONAć NA ODÂŁÂĄCZONYM AKUMULATORZE.
W moim przypadku (sedan) antena znajduje się na klapie a kabel pociągnięty jest przez bagażnik pod kanapą i po lewej stronie w osłonie progu. Antenę między klapą a środkiem puszczamy w lewym dolnym rogu oparcia i podnosimy siedzisko żeby było łatwiej. antenę można upchnąć bez odpinania zaczepów.
wszystko składamy w odwrotnej kolejnośći i cieszymy się z działającego i mało widocznego radia. Grucha tymczasowo wylądowała w małym schowku w drzwiach i nie przeszkadza.
- arkadiuso
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 543
- Rejestracja: 24 cze 2010, 00:02
- Imię: Arkadiusz
- Moje auto: A6 C5
- Rocznik: 1999
- Nadwozie: Limuzyna
- Silnik: 1.8T AWT 150KM
- Napęd: FWD
- Skrzynia: Manual
- Paliwo: Benzyna+LPG
- Lokalizacja: Łódź
Chłopie musisz tylko wyprowadzić zasilanie a to tylko dwa kabelki.. + i -.. a jak nie potrafisz podjedź do pierwszego lepszego elektryka od autek zrobi to za parę groszy.. mi osobiście nie chciało się bawić zapłaciłem 50zł CB pod schowkiem do środka się nie zmieściło bo to midland alan 48 plus a gruszkę mam pod podłokietnikiem..
Arecki
..........
Vag
pomogę ile potrafię
Łódź i okolice
..........
Vag
pomogę ile potrafię
Łódź i okolice
Tooles.pl - Sklep z elektronarzędziami
Aeratory do trawnika marki Stiga