[ ACK 2.8 193 KM] Temperatura cieczy 110 stopni
-
adrian1234792
- Forum Audi A6 / A7

- Posty: 69
- Rejestracja: 06 maja 2012, 23:25
- Lokalizacja: Wodzisław
[ ACK 2.8 193 KM] Temperatura cieczy 110 stopni
Witam od paru dni temperatura płynu osiąga 110 stopni muszę włączać ogrzewanie aby temp spadła, sprawdzałem temperature w vagu i pokazuje to samo
, dodam że po otwarciu maski wentylator po stronie kierowcy kręci się a po włączeniu klimy wspomaga go drugi. W czym może tkwić problem boje się, że zagotuje się płyn w układzie
Prosze o pomoc koledzy
-
adrian1234792
- Forum Audi A6 / A7

- Posty: 69
- Rejestracja: 06 maja 2012, 23:25
- Lokalizacja: Wodzisław
-
adrian1234792
- Forum Audi A6 / A7

- Posty: 69
- Rejestracja: 06 maja 2012, 23:25
- Lokalizacja: Wodzisław
No więc tak wąż który przychodzi od góry chłodnicy jest ciepły i chłodnica również, ale martwi mnie jedno napisałem, że oba wiatraki się kręcą tyle że ten po stronie kierowcy kręci się od odpalenia samochodu ale wyczytałem że tak ma być on włącza się od razu tyle,że powinien mi się on włączyć na 2 bieg gdy temperatura przekroczy dozwoloną wartość a u mnie on kręci się cały czas tak samo kiedyś było słychać jak mocno wył teraz już nie
czy mam do wymiany wiatrak?
- Zagór
- Forum Audi A6 / A7

- Posty: 1236
- Rejestracja: 03 mar 2011, 15:17
- Imię: Piotr
- Rocznik: 1998
- Moje auto: A6 C5
- Nadwozie: Limuzyna
- Silnik: 1.8T APU 150KM
- Napęd: FWD
- Skrzynia: Manual
- Paliwo: Benzyna
- Lokalizacja: Warszawa
- Kontakt:
VAG jest?, można zrobić test elementów wykonawczych w klimie, jest 1 i 2 biegu wentylatora.adrian1234792 pisze:No więc tak wąż który przychodzi od góry chłodnicy jest ciepły i chłodnica również, ale martwi mnie jedno napisałem, że oba wiatraki się kręcą tyle że ten po stronie kierowcy kręci się od odpalenia samochodu ale wyczytałem że tak ma być on włącza się od razu tyle,że powinien mi się on włączyć na 2 bieg gdy temperatura przekroczy dozwoloną wartość a u mnie on kręci się cały czas tak samo kiedyś było słychać jak mocno wył teraz już nieczy mam do wymiany wiatrak?
-
Forum Audi A7
- Forum Audi A6 / A7

- Posty: 1663
- Rejestracja: 08 wrz 2009, 17:35
- Imię: A6 Forum
- Rocznik: 1998
- Moje auto: A6 C5
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 2.4 ARJ 165KM
- Napęd: Quattro
- Skrzynia: Manual
- Paliwo: Benzyna+LPG
- Lokalizacja: Mazowsze
-
grzechog83
- Forum Audi A6 / A7

- Posty: 1
- Rejestracja: 28 wrz 2012, 22:13
- Lokalizacja: skoczów
-
adrian1234792
- Forum Audi A6 / A7

- Posty: 69
- Rejestracja: 06 maja 2012, 23:25
- Lokalizacja: Wodzisław
-
kazio234
- Forum Audi A6 / A7

- Posty: 190
- Rejestracja: 11 kwie 2012, 20:21
- Imię: Kazimierz
- Rocznik: 1998
- Moje auto: A6 C5
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 2.4 163KM
- Napęd: FWD
- Skrzynia: Manual
- Paliwo: Benzyna+LPG
- Lokalizacja: Olsztyn
Jeśli termostat się otwiera, ale nie całkowicie to tak właśnie się dzieje. Ale jeszcze dla pewności sprawdź vagiem. Bo może być ze czujnik padł, jak w vagu pokazuje tez 120*C to wymiana, co się wiąże z rozebraniem/wymiana rozrządu.
Jak ja kupiłem audi to termostat był cały czas otwarty i nawet do 60*C w czasie jazdy nie mógł się nagrzać.
Jak ja kupiłem audi to termostat był cały czas otwarty i nawet do 60*C w czasie jazdy nie mógł się nagrzać.
-
adrian1234792
- Forum Audi A6 / A7

- Posty: 69
- Rejestracja: 06 maja 2012, 23:25
- Lokalizacja: Wodzisław









