Witam, mam problem z moim Audi 3.0 TDI BMK. Zaczęło wchodzić w tryb awaryjny, miga kontrolka świeć żarowych. Błędy po sprawdzeniu to P0299 I P0046. 
Dzisiaj odpaliłem ją i na zimno turbina normalnie ładuje jak wściekła, wróciłem zgasiłem auto. Po 20 minutach wyjechałem następny raz ale wtedy już od początku turbina nie dawała takiego doładowania i po przejechaniu pewnego niedużego dystansu i dodania większej ilości gazu wywaliło błędy i wpadła w tryb awaryjny. Co to może być sterownik turbiny, turbina czy szukać jakichś nieszczelności? 
Z góry dziękuję za odpowiedzi.
Dodano po    1 godzinie 39 minutach 53 sekundach:
Opisy błędów jakie się pokazały to 
Turbocharger (TC)/supercharger (SC) - low boost
 Oraz 
Turbocharger (TC) boost control solenoid/supercharger (SC) boost control solenoid - circuit range/performance; Turbocharger 1 Wastegate Solenoid Valve Control Circuit High
			
			
									
									
						Tryb awaryjny, odcięcie turbosprężarki
- 
				
				motogold
 - Forum Audi A6 / A7

 - Posty: 354
 - Rejestracja: 10 lip 2020, 21:45
 - Imię: Sławek
 - Rocznik: 2006
 - Moje auto: A6 C6
 - Nadwozie: Limuzyna
 - Silnik: 3.0 TDI 233KM
 - Napęd: Quattro
 - Skrzynia: Tiptronic
 - Paliwo: Diesel
 - Lokalizacja: 3M
 
Re: Tryb awaryjny, odcięcie turbosprężarki
Może to ci coś rozjaśni w tym temacie:
a6-c6-diesel/brak-mocy-blad-p0046-t89749.html
Lub to:
a6-c6-diesel/problem-z-doladowaniem-nas ... 16-30.html
I tu film:
https://www.youtube.com/watch?v=kGryCMK ... phenBishop
Czasami wystarczy pogrzebać w necie i samo się znajdzie.
			
			
									
									
						a6-c6-diesel/brak-mocy-blad-p0046-t89749.html
Lub to:
a6-c6-diesel/problem-z-doladowaniem-nas ... 16-30.html
I tu film:
https://www.youtube.com/watch?v=kGryCMK ... phenBishop
Czasami wystarczy pogrzebać w necie i samo się znajdzie.
							








