Witam, mam problem z moim Audi 3.0 TDI BMK. Zaczęło wchodzić w tryb awaryjny, miga kontrolka świeć żarowych. Błędy po sprawdzeniu to P0299 I P0046.
Dzisiaj odpaliłem ją i na zimno turbina normalnie ładuje jak wściekła, wróciłem zgasiłem auto. Po 20 minutach wyjechałem następny raz ale wtedy już od początku turbina nie dawała takiego doładowania i po przejechaniu pewnego niedużego dystansu i dodania większej ilości gazu wywaliło błędy i wpadła w tryb awaryjny. Co to może być sterownik turbiny, turbina czy szukać jakichś nieszczelności?
Z góry dziękuję za odpowiedzi.
Dodano po 1 godzinie 39 minutach 53 sekundach:
Opisy błędów jakie się pokazały to
Turbocharger (TC)/supercharger (SC) - low boost
Oraz
Turbocharger (TC) boost control solenoid/supercharger (SC) boost control solenoid - circuit range/performance; Turbocharger 1 Wastegate Solenoid Valve Control Circuit High
Tryb awaryjny, odcięcie turbosprężarki
-
Online
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 288
- Rejestracja: 10 lip 2020, 21:45
- Imię: Sławek
- Rocznik: 2006
- Moje auto: A6 C6
- Nadwozie: Limuzyna
- Silnik: 3.0 TDI 233KM
- Napęd: Quattro
- Skrzynia: Tiptronic
- Paliwo: Diesel
- Lokalizacja: 3M
Re: Tryb awaryjny, odcięcie turbosprężarki
Może to ci coś rozjaśni w tym temacie:
a6-c6-diesel/brak-mocy-blad-p0046-t89749.html
Lub to:
a6-c6-diesel/problem-z-doladowaniem-nas ... 16-30.html
I tu film:
https://www.youtube.com/watch?v=kGryCMK ... phenBishop
Czasami wystarczy pogrzebać w necie i samo się znajdzie.
a6-c6-diesel/brak-mocy-blad-p0046-t89749.html
Lub to:
a6-c6-diesel/problem-z-doladowaniem-nas ... 16-30.html
I tu film:
https://www.youtube.com/watch?v=kGryCMK ... phenBishop
Czasami wystarczy pogrzebać w necie i samo się znajdzie.
