Sklep Ipart
Tarcze, hamulce
Sklep Bestdrive
Sklep

Brak mocy blad P0046

Silniki wysokoprężne
dariox87
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 9
Rejestracja: 07 sie 2017, 17:04
Lokalizacja: Frankfurt

Brak mocy blad P0046

Post autor: dariox87 » 07 sie 2017, 17:16

Witam,

Z uwagi, iz nie znalazlem podobnego tematu zwiazanego z moim problemem zakladam nowy.
Jadac ostatnio Autostrada nagle Autostracilo moc max 3000 rpm i po prostu nie idzie.
Problem byl nawet z wyprzedzeniem ciezarowki pod gore,
auto postalo cala noc z rana odplailem zrobilem mala rundke az sie rozgrzal i problem ponownie sie pojawil.
Wrocilem do domu wyciagnelem magicznego ELM-a 327 i sprawdzam co jest nie tak wyswietlil
blad P0046 Turbocharger/Supercharger Boost Control "A" Circut Range/Performance.
Blad skasowalem odpaliam auto chodzi normalnie no to wybralem sie zas na probna runde,
po chwili auto zas w trybie awaryjnym gaszenie i odpalanie pomaga tylko na chwile.
Moze ktos z was mial juz podobny problem i znalazl rozwiazanie nadmieniam ze wujka google.
Przepraszam za brak Polskich znakow.

romek102
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 72
Rejestracja: 29 sty 2016, 18:44
Lokalizacja: Bielawa

Post autor: romek102 » 07 sie 2017, 21:22

Prawdopodobnie pada sterownik turbosprężarki.
Najlepiej by było podłączyć pod vcdsa.

dariox87
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 9
Rejestracja: 07 sie 2017, 17:04
Lokalizacja: Frankfurt

Post autor: dariox87 » 07 sie 2017, 21:30

sterownik przy turbinie dziala bez zarzutu sprawdzony dzisiaj

predki
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 1083
Rejestracja: 17 maja 2011, 21:25
Imię: predki
Rocznik: 2011
Moje auto: A6 C7
Nadwozie: Limuzyna
Silnik: 3.0 CDYA 239KM
Napęd: Quattro
Skrzynia: S-tronic
Paliwo: Diesel
Lokalizacja: LEGNICA

Post autor: predki » 07 sie 2017, 21:34

A PODCISNIENIA SPRAWDZAŁES ?
Było Audi80 b2 2.0 litra PB
Było Audi80 b3 1,8 litra PB
Było Audi80 b3 1,9 litra PB
Było Audi a4 b5 1,9 litra ON
Było Audi a4 b6 1,8T litra PB
było Audi a6 c6 2,4 pb

dariox87
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 9
Rejestracja: 07 sie 2017, 17:04
Lokalizacja: Frankfurt

Post autor: dariox87 » 07 sie 2017, 21:37

nie widac nic nie jestem pewien tylko weza od turbo od strony kierowcy ale jest twardy przy 2-3 tysiacach obrotow juz nie mam pojecia gdzie szukac

romek102
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 72
Rejestracja: 29 sty 2016, 18:44
Lokalizacja: Bielawa

Post autor: romek102 » 07 sie 2017, 21:45

predki pisze:A PODCISNIENIA SPRAWDZAŁES ?
Turbosprezarka w c6 nie jest sterowana podcisnieniowo.

W jaki sposób był sprawdzany nastawnik turbiny?

dariox87
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 9
Rejestracja: 07 sie 2017, 17:04
Lokalizacja: Frankfurt

Post autor: dariox87 » 10 sie 2017, 15:55

Jak sprawdzal niemam pojecia zostawilem auto u mechanika ale jak dla mnie nie zna sie.
Wczoraj z rana odpalam auto i jedzie normalnie zrobilem trase 130 km do pracy i zero bledow zero braku mocy przelot autostrada z predkosciami 150-220 km/h i zero problemow.
Zgasilem auto po 30 minutach wsiadam znowu pierwsze swiatla i brak mocy
gasze odpalam i znowu autostrada 140-180 km/h brak problemow przez 150 km.
Poszedlem na spotkanie i wracam do domu 50 km po 3 minutach brak mocy gaszenie i odpalanie nie pomaga wrocilem laweta na wszelki wypadek wole nie ryzykowac.
Jezeli ktos wie jak pomoc bede wdzieczny co i jak sprawdzic mam lekkie pojecie o mechanice.
Jezeli regulator bylby walniety sadze ze zalaczal by sie odrazu tryb awaryjny a nie raz jest a raz nie ma.
Nie wiem czy istotne auto ma na chwile obecna przejechane 262000km auto kupione rok temu od pierwszego wlasciciela z pelna historia.

[ Dodano: 2017-08-10, 15:55 ]
Na forum z Angli znalazlem oto takie rozwiazanie jednak nie bardzo chce mi sie w to wierzyc moze ktos juz probowal?

Forum Anglia

mietek69
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 282
Rejestracja: 25 lis 2009, 17:00
Imię: Mieczysław
Rocznik: 2007
Moje auto: A6 C6
Nadwozie: Avant
Silnik: 2.7TDI 163KM
Napęd: FWD
Skrzynia: Manual
Paliwo: Diesel
Lokalizacja: Częstochowa
Kontakt:

Post autor: mietek69 » 10 sie 2017, 16:22

Zawieź to turbo komuś ogarniętemu bo tylko tracisz nerwy i kase. Nikt na odleglosc Ci auta nie zdiagnozuje. Może byc tak nastawnik jak i sama geometria zużyta. Jedno z drugim współpracuje. Sporo jest tematów gdzie wymiana dopiero calego zespolu usuwa problem.

dariox87
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 9
Rejestracja: 07 sie 2017, 17:04
Lokalizacja: Frankfurt

Post autor: dariox87 » 15 sie 2017, 09:28

Z checia zawioze tylko ze w okolicy Frankfurtu tych ogranietych brakuje z tego co zauwazylem.
Kazdy by najchetniej wymienil Turbo wraz ze wszystkimi wezami itp. o koszt z robocizna nawet nie pytaj.

[ Dodano: 2017-08-15, 09:28 ]
Problem rozwiązany temat do zamknięcia w moim przypadku błąd spowodowany był wieszającym się zaworem EGR winny zawalony zawór i gruszka która tez zacinała się od czasu do czasu . Dziękuje wszystkim za pomoc

ODPOWIEDZ

Wróć do „A6 C6 (2004-2011)”


opony samochodowe opony samochodowe hamulce
części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl części samochodowe motostacja