Audi A6 C7 Allroad 3.0BiTDI
- leszekmw
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 874
- Rejestracja: 11 gru 2011, 13:13
- Imię: leszek
- Moje auto: A6 C7
- Rocznik: 2014
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 2.0TDI CGLC 177KM
- Napęd: FWD
- Skrzynia: Manual
- Paliwo: Diesel
- Lokalizacja: lublin
wczoraj przejechałem sie v90 kolegi tdi..
cicho , na postoju ciszej jak w audi , w zasadzie jak w benzynie , ale przy przegazowywaniu jenak chyba 2,0 w audi ma przyjemniejszy dźwięk..
przy prędkościach 9- 130 porównywalnie ze wskazaniem na volvo. zawieszenie chyba też cichsze na dołkach.
miał szerokie 255 nokiany więc od razu szumy większe..
zresztą z tego powodu pojeździliśmy bo w okolicach 90km/h odgłos toczenia jest nie do przyjęcia.. , będę to zgłaszał do nokiana , zobaczymy.
jeździłem wersją summum chyba , czarny środek z aluminium.. nie moje klimaty , najbardziej mnie sie nie podobała góra deski rozdzielczej..kaaawał czarnego płaskiego tworzywa w taką dziwna fakturę..
pooglądam potem drugiego / koledzy wzięli 2 do firmy / , drugi w wersji najbogatszej jasny środek..za kilka dni będę nim jeździł..
cicho , na postoju ciszej jak w audi , w zasadzie jak w benzynie , ale przy przegazowywaniu jenak chyba 2,0 w audi ma przyjemniejszy dźwięk..
przy prędkościach 9- 130 porównywalnie ze wskazaniem na volvo. zawieszenie chyba też cichsze na dołkach.
miał szerokie 255 nokiany więc od razu szumy większe..
zresztą z tego powodu pojeździliśmy bo w okolicach 90km/h odgłos toczenia jest nie do przyjęcia.. , będę to zgłaszał do nokiana , zobaczymy.
jeździłem wersją summum chyba , czarny środek z aluminium.. nie moje klimaty , najbardziej mnie sie nie podobała góra deski rozdzielczej..kaaawał czarnego płaskiego tworzywa w taką dziwna fakturę..
pooglądam potem drugiego / koledzy wzięli 2 do firmy / , drugi w wersji najbogatszej jasny środek..za kilka dni będę nim jeździł..
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 230
- Rejestracja: 08 maja 2008, 20:07
- Imię: Romek
- Moje auto: A7 4G
- Rocznik: 2014
- Nadwozie: Liftback
- Silnik: 2.0 TFSI 252KM
- Napęd: Quattro
- Skrzynia: Tiptronic
- Paliwo: Benzyna
- Lokalizacja: Waw
- Kontakt:
Wiesz moze jak oni okleili przednie nadkola?
przeciez pod nimi nie ma blachy od storny pasa przedniego, po prostu zakrywaja "dziure". Oklejenie ich od zewnatrz byloby widoczne po podniesieniu maski.
Tez cierpie na gloscosc, mam 265 continental caloroczne i slychac szum opon
przeciez pod nimi nie ma blachy od storny pasa przedniego, po prostu zakrywaja "dziure". Oklejenie ich od zewnatrz byloby widoczne po podniesieniu maski.
Tez cierpie na gloscosc, mam 265 continental caloroczne i slychac szum opon
Bylo A6 C7 3.0TFSi 450ps a7-4g/a7-3-0tfsi-biala-smierc-t98763.html
Jest A7 3.0TFSI a7-4g/a7-3-0tfsi-biala-smierc-t98763.html
Jest A7 3.0TFSI a7-4g/a7-3-0tfsi-biala-smierc-t98763.html
roman_tyk, niestety nie wiem jak to zostało zrobione. Na zdjęciach też tego nie mam
Zazwyczaj to jest największy problem w autach a efekt jest bardzo dobry i zapewne jest to element know-how za który płacimy
[ Dodano: 2019-12-24, 12:14 ]
Bach! Wpada ostatnia zaplanowana inwestycja w auto
Bardzo długo zastanawiałem się nad ochroną lakieru. Były opcje: woskowanie, ceramika, PPF + ceramika, pełen PPF, nic. Praktycznie rok zajęła mi decyzja W tym czasie był tylko wosk i unikanie większych prędkości. Generalnie auto nie ma ani jednego odprysku poza mikrowgniotkami od kamyczków na przednim zderzaku (nierówna powierzchnia). Dlatego decyzja też nie była łatwa Z jednej strony tylko PPF faktycznie coś zabezpieczy przed odpryskami a z drugiej była to opcja za droga. Wiem, że nie jest to auto kolekcjonerskie. Z drugiej strony zakładam, że przyszły kupiec musi być świadomy by specjalnie przejść na wyszukiwanie A6 Allroad a nie A6. Według mnie półka podobna co S6. Nie moment na dywagacje dlaczego wybrałem Allroad a nie S6 Bardzo często widziałem przody A6, gdzie odprysków było mnóstwo i osobiście bym takiego auta wizualnie nie kupił. Tutaj zachowuję stan niemal fabryczny
Ceramika w dzisiejszych czasach mnie nie przekonuje. Wymaga sporo zachodu a odpryski i tak będą. Najdłużej przygotowywałem się do opcji PPF full front + ceramika. Praktycznie przypadkiem i rzutem na taśmę pojawiła się opcja zrobienia całego auta w PPF LLumar Platinum II za kwotę niewiele wyższą niż wariant PPF full front + ceramika.
Nagrana relacja z FB z momentu usługi:
Gdyby nie okazja cenowa pewnie bym w tym kierunku nie poszedł. Jednak udało się i z efektu jestem jak najbardziej zadowolony. Teraz tylko spokojnie lać ON i cieszyć się jazdą
Zazwyczaj to jest największy problem w autach a efekt jest bardzo dobry i zapewne jest to element know-how za który płacimy
[ Dodano: 2019-12-24, 12:14 ]
Bach! Wpada ostatnia zaplanowana inwestycja w auto
Bardzo długo zastanawiałem się nad ochroną lakieru. Były opcje: woskowanie, ceramika, PPF + ceramika, pełen PPF, nic. Praktycznie rok zajęła mi decyzja W tym czasie był tylko wosk i unikanie większych prędkości. Generalnie auto nie ma ani jednego odprysku poza mikrowgniotkami od kamyczków na przednim zderzaku (nierówna powierzchnia). Dlatego decyzja też nie była łatwa Z jednej strony tylko PPF faktycznie coś zabezpieczy przed odpryskami a z drugiej była to opcja za droga. Wiem, że nie jest to auto kolekcjonerskie. Z drugiej strony zakładam, że przyszły kupiec musi być świadomy by specjalnie przejść na wyszukiwanie A6 Allroad a nie A6. Według mnie półka podobna co S6. Nie moment na dywagacje dlaczego wybrałem Allroad a nie S6 Bardzo często widziałem przody A6, gdzie odprysków było mnóstwo i osobiście bym takiego auta wizualnie nie kupił. Tutaj zachowuję stan niemal fabryczny
Ceramika w dzisiejszych czasach mnie nie przekonuje. Wymaga sporo zachodu a odpryski i tak będą. Najdłużej przygotowywałem się do opcji PPF full front + ceramika. Praktycznie przypadkiem i rzutem na taśmę pojawiła się opcja zrobienia całego auta w PPF LLumar Platinum II za kwotę niewiele wyższą niż wariant PPF full front + ceramika.
Nagrana relacja z FB z momentu usługi:
Gdyby nie okazja cenowa pewnie bym w tym kierunku nie poszedł. Jednak udało się i z efektu jestem jak najbardziej zadowolony. Teraz tylko spokojnie lać ON i cieszyć się jazdą
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 230
- Rejestracja: 08 maja 2008, 20:07
- Imię: Romek
- Moje auto: A7 4G
- Rocznik: 2014
- Nadwozie: Liftback
- Silnik: 2.0 TFSI 252KM
- Napęd: Quattro
- Skrzynia: Tiptronic
- Paliwo: Benzyna
- Lokalizacja: Waw
- Kontakt:
a tak z ciekawosci, jak wyglada u ciebie spalanie po wrocku w ostatnich miesiacach kiedy jezdzi sie do domu okolo godziny. Pytam bo sam stoje w korkach 3.0tfsi
Bylo A6 C7 3.0TFSi 450ps a7-4g/a7-3-0tfsi-biala-smierc-t98763.html
Jest A7 3.0TFSI a7-4g/a7-3-0tfsi-biala-smierc-t98763.html
Jest A7 3.0TFSI a7-4g/a7-3-0tfsi-biala-smierc-t98763.html
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 230
- Rejestracja: 08 maja 2008, 20:07
- Imię: Romek
- Moje auto: A7 4G
- Rocznik: 2014
- Nadwozie: Liftback
- Silnik: 2.0 TFSI 252KM
- Napęd: Quattro
- Skrzynia: Tiptronic
- Paliwo: Benzyna
- Lokalizacja: Waw
- Kontakt:
jeszcze jedno pytanko, czy ta firma co ci wygluszala auto zrobila test przed wygluszeniem? bo widze piszą na FB ze jest to 64db. Natomiast (nie to ze hejtuje) zachar auto mierzyl audi A7/C7 i wychodzi w takich autach kolo 66db przy tego typu samochodach i 130km/h. To by wychodzilo ze twoje auto bylo najpierw glosne, albo ktos zle mierzy Natomiast jest wiele filmikow na YT jak ludzie przez wygluszenie uzyskuja 6db i wiecej to jest 2 krotna redukcja haalasu. Ogolnie interesuje mnie temat, bo czlowiek kupuje auto za 400tys a okazuje sie ze w srodku jest glosno jak w octavii 1.9tdi zrodlo:
https://www.autocentrum.pl/nasze-pomiar ... yciszenia/
https://www.autocentrum.pl/nasze-pomiar ... yciszenia/
Bylo A6 C7 3.0TFSi 450ps a7-4g/a7-3-0tfsi-biala-smierc-t98763.html
Jest A7 3.0TFSI a7-4g/a7-3-0tfsi-biala-smierc-t98763.html
Jest A7 3.0TFSI a7-4g/a7-3-0tfsi-biala-smierc-t98763.html
Właśnie to nie było sprawdzane. Nie wiem czy warunki drogowe i czy ma pełny dach czy okno ma duży wpływ na wyniki. Może jeszcze samo miejsce trzymania urządzenia coś zmienia. Nie chcę jakoś zbytnio komentować wyniku Zachara.
Ja jestem pewien ze różnica przed/po jest odczuwalna. Te 6dB to chyba w niższych klasach. Tutaj wiadomo że tragedii nie ma wiec trzeba wydać więcej i różnica w cyferkach będzie mniejsza niż np w przytoczonej Octavii
Ja jestem pewien ze różnica przed/po jest odczuwalna. Te 6dB to chyba w niższych klasach. Tutaj wiadomo że tragedii nie ma wiec trzeba wydać więcej i różnica w cyferkach będzie mniejsza niż np w przytoczonej Octavii
- leszekmw
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 874
- Rejestracja: 11 gru 2011, 13:13
- Imię: leszek
- Moje auto: A6 C7
- Rocznik: 2014
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 2.0TDI CGLC 177KM
- Napęd: FWD
- Skrzynia: Manual
- Paliwo: Diesel
- Lokalizacja: lublin
ja to nawet po zrobieniu bym nie jeździł..wallace pisze:Ja tam bym wcale nie jeździł do momentu podjęcia decyzjiBezan pisze:Bardzo długo zastanawiałem się nad ochroną lakieru. Były opcje: woskowanie, ceramika, PPF + ceramika, pełen PPF, nic. Praktycznie rok zajęła mi decyzja W tym czasie był tylko wosk i unikanie większych prędkości.
Re: Audi A6 C7 Allroad 3.0BiTDI
Mała aktualizacja wykonanych prac dodatkowych.
W lipcu 2020 zostały przyciemnione szyby jak poniżej:
LLumar AIR 80:
- przednia boczna kierowcy i przednia pasażera,
- okno dachowe
LLumar IRX 50:
- tylne pasażerów i wszystkie tylne boczne łącznie z klapą
Usługa wykonana w Wrapster we Wrocławiu.
Głównym celem była redukcja nagrzewana. Zmiana przyciemnienia miała być niezauważalna.
Przednie boczne praktycznie nie do odróżnienia czy cokolwiek na nich jest. Cały tył został wykonany najnowszymi foliami IRX, które o wiele mocniej redukują nagrzewanie od popularnych LLumar LATI.
Szyba czołowa nie ruszana. W poprzednim aucie próbowałem kilkoma foliami. Jednak zawsze w nocy komfort jazdy był drastycznie niższy. Oczy wyłapywały miejsca po opalaniu i obraz miejscami się rozmywał. Finalnie zostało bez folii.
Efekt finalny bardzo pozytywny. Jadąc w słoneczne dni czuć, że mniej grzeje przez szyby. Przed samym Słońcem z tyłu chronią jeszcze roletki. Dzięki czemu w zimie nie będzie problemu, że w aucie jest zbyt ponuro
W lipcu 2020 zostały przyciemnione szyby jak poniżej:
LLumar AIR 80:
- przednia boczna kierowcy i przednia pasażera,
- okno dachowe
LLumar IRX 50:
- tylne pasażerów i wszystkie tylne boczne łącznie z klapą
Usługa wykonana w Wrapster we Wrocławiu.
Głównym celem była redukcja nagrzewana. Zmiana przyciemnienia miała być niezauważalna.
Przednie boczne praktycznie nie do odróżnienia czy cokolwiek na nich jest. Cały tył został wykonany najnowszymi foliami IRX, które o wiele mocniej redukują nagrzewanie od popularnych LLumar LATI.
Szyba czołowa nie ruszana. W poprzednim aucie próbowałem kilkoma foliami. Jednak zawsze w nocy komfort jazdy był drastycznie niższy. Oczy wyłapywały miejsca po opalaniu i obraz miejscami się rozmywał. Finalnie zostało bez folii.
Efekt finalny bardzo pozytywny. Jadąc w słoneczne dni czuć, że mniej grzeje przez szyby. Przed samym Słońcem z tyłu chronią jeszcze roletki. Dzięki czemu w zimie nie będzie problemu, że w aucie jest zbyt ponuro
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 5
- Rejestracja: 11 mar 2018, 09:12
- Lokalizacja: radom
Re: Audi A6 C7 Allroad 3.0BiTDI
Mam taką audi czytam ten temat i dla mnie to tylko samochód największa jego zaleta,że ładnie się prezentuje,ma pneumatyke i napęd quattro,a tu kolega traktuje ją jak bóstwo jakieś
Tooles.pl - Sklep z elektronarzędziami
Aeratory do trawnika marki Stiga