Witam...
Przerabial ktoś u siebie zapchane katalizatory???
Z dnia na dzień auto przestało prawidłowo chodzić. ..szarpie, rzuca silnikiem, przerywa, brak mocy...na wolnych obrotach bez problemów choć słychać jakby nierówna prace co jakiś czas...
Pierwsze co przyszło do głowy to problemy z zapłonem. ..wszystko sprawdzone...świece cewki podciśnienia zaworki DV. ..wszystko w porządku. ..nowe świece zamówione aby wyeliminować. .. dzień wcześniej przed wystąpieniem objawów byłem na myjni i mylem podwozie...czy ten zabieg mógł wykończyć katy? Auto 2,7T
[AJK 2.7 230 KM] Zapchane katalizatory
- chrynol
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 80
- Rejestracja: 03 maja 2010, 12:27
- Imię: Adam
- Moje auto: A6 C5
- Rocznik: 1999
- Nadwozie: Limuzyna
- Silnik: 2.7TDI BPP 180KM
- Napęd: FWD
- Skrzynia: Manual
- Paliwo: Benzyna+LPG
- Lokalizacja: szczecin
Błędów w ECU brak...
Znalazłem dwa uszkodzone zawory dv te przy trojniku przy przepustnicy ...obydwa puszczają między wlotem do przepustnicy a sterowaniem (podcisnieniem) czyli ciśnienie doładowania było tłoczone w podciśnienie bycmoze stąd te problemy...od razu świece do wymiany...
Zowory dv udało mi się zregenerowac do tego będą nowe świece. ..mam nadzieje ze to była przyczyna...choć trochę dziwne aby oba zawory padły na raz...
[ Dodano: 2019-04-25, 21:46 ]
Problem rozwiązany. ..
Znalezione dwa uszkodzone zawory upustowy ciśnienia doładowania DV te przy trojniku do przepustnicy...choć to nie one były przyczyną. ...
Przyczyna był przepływomierz powietrza który nie pokazywał błędów w ECU. .. dopiero przy odczycie wartości przepływu powietrza pokazywał dziwne odczyty...a później błąd przepływomierz. ..
Po wymianie na nowy i nowych DV auto odzylo i nabrało mocy jak nigdy...
Znalazłem dwa uszkodzone zawory dv te przy trojniku przy przepustnicy ...obydwa puszczają między wlotem do przepustnicy a sterowaniem (podcisnieniem) czyli ciśnienie doładowania było tłoczone w podciśnienie bycmoze stąd te problemy...od razu świece do wymiany...
Zowory dv udało mi się zregenerowac do tego będą nowe świece. ..mam nadzieje ze to była przyczyna...choć trochę dziwne aby oba zawory padły na raz...
[ Dodano: 2019-04-25, 21:46 ]
Problem rozwiązany. ..
Znalezione dwa uszkodzone zawory upustowy ciśnienia doładowania DV te przy trojniku do przepustnicy...choć to nie one były przyczyną. ...
Przyczyna był przepływomierz powietrza który nie pokazywał błędów w ECU. .. dopiero przy odczycie wartości przepływu powietrza pokazywał dziwne odczyty...a później błąd przepływomierz. ..
Po wymianie na nowy i nowych DV auto odzylo i nabrało mocy jak nigdy...
Tooles.pl - Sklep z elektronarzędziami
Aeratory do trawnika marki Stiga