Sklep Ipart
Tarcze, hamulce
Sklep Bestdrive
Sklep

[AJK 2.7 230 KM] Zapchane katalizatory

Silniki benzynowe
ODPOWIEDZ
Awatar użytkownika
chrynol
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 80
Rejestracja: 03 maja 2010, 12:27
Imię: Adam
Rocznik: 1998
Moje auto: A6 C5
Nadwozie: Limuzyna
Silnik: 2.7TDI BPP 180KM
Napęd: FWD
Skrzynia: Manual
Paliwo: Benzyna+LPG
Lokalizacja: szczecin

[AJK 2.7 230 KM] Zapchane katalizatory

Post autor: chrynol » 13 kwie 2019, 21:53

Witam...
Przerabial ktoś u siebie zapchane katalizatory???
Z dnia na dzień auto przestało prawidłowo chodzić. ..szarpie, rzuca silnikiem, przerywa, brak mocy...na wolnych obrotach bez problemów choć słychać jakby nierówna prace co jakiś czas...
Pierwsze co przyszło do głowy to problemy z zapłonem. ..wszystko sprawdzone...świece cewki podciśnienia zaworki DV. ..wszystko w porządku. ..nowe świece zamówione aby wyeliminować. .. dzień wcześniej przed wystąpieniem objawów byłem na myjni i mylem podwozie...czy ten zabieg mógł wykończyć katy? ?? Auto 2,7T

zwonko
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 640
Rejestracja: 02 lut 2017, 11:54
Imię: Janusz
Rocznik: 1999
Moje auto: A6 C5
Nadwozie: Avant
Silnik: 2.4 136KM
Napęd: Quattro
Skrzynia: Manual
Paliwo: Benzyna+LPG
Lokalizacja: Tarnów

Post autor: zwonko » 13 kwie 2019, 23:47

Jak nie nalałeś wody do środka a to mało prawdopodbne to jak możliwe, że coś im sie wodą stało? Nie wydaje mi się. Poza tym zatkany kat to raczej brak mocy, bo po prostu nie mają którędy wyjść spaliny, a przerywanie, szarpanie, rzucane to raczej nie kat...
Zrób logi.

Awatar użytkownika
kiler22
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 561
Rejestracja: 14 wrz 2016, 19:16
Imię: Paweł
Rocznik: 1999
Moje auto: A6 C5
Nadwozie: Limuzyna
Silnik: 2.4 AGA 165KM
Napęd: Quattro
Skrzynia: Manual
Paliwo: Benzyna+LPG
Lokalizacja: Poznań
Kontakt:

Post autor: kiler22 » 14 kwie 2019, 13:19

Z dnia na dzień auto przestało prawidłowo chodzić
Kat nie zapycha się z dnia na dzień . to długotrwały proces
jakie błędy pokazuje komp ??

Awatar użytkownika
teiwaz
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 339
Rejestracja: 06 cze 2014, 12:18
Imię: Darek
Rocznik: 1998
Moje auto: A6 C5
Nadwozie: Avant
Silnik: 2.7TDI BPP 180KM
Napęd: Quattro
Skrzynia: Manual
Paliwo: Benzyna+LPG
Lokalizacja: Żywiec
Kontakt:

Post autor: teiwaz » 15 kwie 2019, 07:27

A sprawdzał kolega moduły zapłonowe przukręconw z góry do obudowy filtra powietrza? One potrafią dać właśnie taki efekt.

Awatar użytkownika
chrynol
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 80
Rejestracja: 03 maja 2010, 12:27
Imię: Adam
Rocznik: 1998
Moje auto: A6 C5
Nadwozie: Limuzyna
Silnik: 2.7TDI BPP 180KM
Napęd: FWD
Skrzynia: Manual
Paliwo: Benzyna+LPG
Lokalizacja: szczecin

Post autor: chrynol » 25 kwie 2019, 21:46

Błędów w ECU brak...
Znalazłem dwa uszkodzone zawory dv te przy trojniku przy przepustnicy ...obydwa puszczają między wlotem do przepustnicy a sterowaniem (podcisnieniem) czyli ciśnienie doładowania było tłoczone w podciśnienie bycmoze stąd te problemy...od razu świece do wymiany...
Zowory dv udało mi się zregenerowac do tego będą nowe świece. ..mam nadzieje ze to była przyczyna...choć trochę dziwne aby oba zawory padły na raz...

[ Dodano: 2019-04-25, 21:46 ]
Problem rozwiązany. ..
Znalezione dwa uszkodzone zawory upustowy ciśnienia doładowania DV te przy trojniku do przepustnicy...choć to nie one były przyczyną. ...
Przyczyna był przepływomierz powietrza który nie pokazywał błędów w ECU. .. dopiero przy odczycie wartości przepływu powietrza pokazywał dziwne odczyty...a później błąd przepływomierz. ..
Po wymianie na nowy i nowych DV auto odzylo i nabrało mocy jak nigdy...

ODPOWIEDZ

Wróć do „A6 C5 (1997-2005)”


opony samochodowe opony samochodowe hamulce
części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl części samochodowe motostacja