Mi się udało wyjąć ten mechanizm bez ruszania sterownika silnika.
 ...zdjąłem jedynie pokrywę.
 ...zdjąłem jedynie pokrywę.  
 
 
 Chyba masz czarny pas w Tetris!Moreno pisze:Mi się udało wyjąć ten mechanizm bez ruszania sterownika silnika. ...zdjąłem jedynie pokrywę.

Robiłem moje wycieraczki z dwa tygodnie temu i u mnie był ten sam problemjankes1878 pisze:o dziwo, ledwie mogłem je ruszyć przy pomocy kombinerek i użyciu maksymalnej siły! :shock: A ten silnik chyba jest z Ursusa, jeśli ledwo, bo ledwo, ale jeszcze tym poruszał!
 A jakie moje zdziwienie, że nie mogłem tego gołą ręką pod szybą przesunąć. Też wsadziłem potem całość w imadło, przykręciłem jedną wycieraczkę, lałem wd40 i powolutku wyciągałem a szło baaaardzo ciężko. Również wszystko obleciałem papierem ściernym - dobra opcja z tym jest. Teraz wycieraczki zasuwają jak szalone
 A jakie moje zdziwienie, że nie mogłem tego gołą ręką pod szybą przesunąć. Też wsadziłem potem całość w imadło, przykręciłem jedną wycieraczkę, lałem wd40 i powolutku wyciągałem a szło baaaardzo ciężko. Również wszystko obleciałem papierem ściernym - dobra opcja z tym jest. Teraz wycieraczki zasuwają jak szalone 


 Później ni z tego ni z owego, pierdut... Normanie rano wsiadam do auta, chcę przetrzeć szybę, a to jedna wycieraczka nalazła na drugą
 Później ni z tego ni z owego, pierdut... Normanie rano wsiadam do auta, chcę przetrzeć szybę, a to jedna wycieraczka nalazła na drugą  Gdzie dzień wcześniej chodziły normalnie
 Gdzie dzień wcześniej chodziły normalnie   
  Teraz to pochodzi kolejne 16 lat
 Teraz to pochodzi kolejne 16 lat  






 Piwko dla autora.
 Piwko dla autora.
A po co wyciągać silnik? Przecież można odłączyć ramiona, wykręcić te 3 śrubki i wyciągnąć mechanizm zostawiając silnik pod szybą.szerokikadr pisze:Wszystko zgodnie z opisem, z tym że wypięcie kostki zasilania z silniczka jest niemozliwe w A6 C5 2002 4.2 V8 300KM ponieważ jest to delikatnie inna konstrukcja i kostaka znajduje się pod silniczkiem - trzeba zdemontować cały mechanizm i delikatniw wyjąć cały zestaw i wtedy wypiąć kostkę.
 ...i obudowy ECU tez nie trzeba w ogóle ruszać.
 ...i obudowy ECU tez nie trzeba w ogóle ruszać. 


 . Ma ktos może linka do jakiegoś innego poradnika albo może ktoś zaktualizuje bieżący? Help.
 . Ma ktos może linka do jakiegoś innego poradnika albo może ktoś zaktualizuje bieżący? Help.
 
 

