[ALF 2.4 165 KM] Modzenie ukladu wydechowego 2.4 i 2.8 FWD
[ALF 2.4 165 KM] Modzenie ukladu wydechowego 2.4 i 2.8 FWD
Witam jest na forum troche tematow odnosnie modzenia naszych wydechow w V6 ale większosc jest o quattro a o ośkach chyba nie ma (albo ja nie moge sie doszukac). Powiedzcie mi panowie czy jest mozliwość wyrzucenia przed ostatniego wydechu i wspawanie zamiast niego samej rury lub jakiegos tlumika przelotowego ? wypalila mi sie w nim wlasnie dziura i nie wiem czy jest sens kupowac nowy taki sam czy moze cos pomodzic ? W wersjach quattro koledzy wycinaja srodkowy wspawuja rury lub tlumiki przelotowe i nic sie z tym nie dzieje ani nie ma zadnego spadku mocy Przebieg ponad 280 tys takze katy pewnie tez nie sa w super stanie ale nie wiem czy jest sens ich wgl ruszac jesli nic sie nie dzieje ? Bardzo bym prosil o jakies opinie lub propozycje
- yaszczur
- Moderator
- Posty: 822
- Rejestracja: 04 cze 2014, 21:22
- Imię: Paweł
- Moje auto: S6 C5
- Rocznik: 2002
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 4.2 326KM
- Napęd: Quattro
- Skrzynia: Tiptronic
- Paliwo: Benzyna
- Lokalizacja: Kraków
Możliwość zawsze jest, nikt tego nie zabraniadave1992 pisze:Powiedzcie mi panowie czy jest mozliwość wyrzucenia przed ostatniego wydechu i wspawanie zamiast niego samej rury lub jakiegos tlumika przelotowego ?
Tutaj też nie będzie, będzie za to głośniej, ale gwarancji rasowego dźwięku nie dostaniesz. Trzeba po prostu poeksperymentować.dave1992 pisze:W wersjach quattro koledzy wycinaja srodkowy wspawuja rury lub tlumiki przelotowe i nic sie z tym nie dzieje ani nie ma zadnego spadku mocy
Zostaw w spokoju.dave1992 pisze:Przebieg ponad 280 tys takze katy pewnie tez nie sa w super stanie ale nie wiem czy jest sens ich wgl ruszac jesli nic sie nie dzieje ?
Pozdrawiam...
- st.john
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 463
- Rejestracja: 30 kwie 2012, 16:28
- Imię: Jacek
- Moje auto: A6 C5
- Rocznik: 1999
- Nadwozie: Limuzyna
- Silnik: 2.5TDI BFC 163KM
- Napęd: FWD
- Skrzynia: Manual
- Paliwo: Diesel
- Lokalizacja: Lublin
- Kontakt:
po pierwsze - jakiego efektu oczekujesz ?
po drugie jakie fundusze możesz przeznaczyć ?
po trzecie wydech jest jeden chodzi Ci raczej o przedostatni tłumik.
Katów nie ruszaj jak nie masz błędów lub się nie wykruszyły.
Jak chcesz tylko trochę "tuningowych" basów to podstawą są końcowe tłumiki,
które robią najwięcej w wydechu.
po drugie jakie fundusze możesz przeznaczyć ?
po trzecie wydech jest jeden chodzi Ci raczej o przedostatni tłumik.
Katów nie ruszaj jak nie masz błędów lub się nie wykruszyły.
Jak chcesz tylko trochę "tuningowych" basów to podstawą są końcowe tłumiki,
które robią najwięcej w wydechu.
Wydaje mi se ze dźwięk naszych V6 jest dość mocno stłumiony.Chodz jest to limuzyna w ktorej właśnie oto chodzi lecz wolałbym zeby było słychać troche na zewnątrz co siedzi pod maska chodz 2.4 jakimś demonem prędkości i mocy nie jest no ale 6 garów powinno ładnie gadac . Takze powinno byc troche głośniej ale bez przesady bo duzo jeZdze autostradami.
Co do kasy to nie mama zamiaru wydawać nie wiadomo ile na ingerencje w wydech i spawac go z kwasu . Chce tylko uwydatnic dzwiek i zrobic to z głowa
[ Dodano: 2015-03-25, 12:03 ]
Panowie nikt nic ?":p
Co do kasy to nie mama zamiaru wydawać nie wiadomo ile na ingerencje w wydech i spawac go z kwasu . Chce tylko uwydatnic dzwiek i zrobic to z głowa
[ Dodano: 2015-03-25, 12:03 ]
Panowie nikt nic ?":p
- xpbit
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 611
- Rejestracja: 07 mar 2009, 09:41
- Imię: Łukasz
- Moje auto: A6 C7
- Rocznik: 2012
- Nadwozie: Limuzyna
- Silnik: 3.0 CDUC 245KM
- Napęd: Quattro
- Skrzynia: S-tronic
- Paliwo: Diesel
- Lokalizacja: Rybno k/Działdowa
wywaliłem katalizatory i wstawiłem tłumiki przelotowedave1992 pisze:Wydaje mi se ze dźwięk naszych V6 jest dość mocno stłumiony.Chodz jest to limuzyna w ktorej właśnie oto chodzi lecz wolałbym zeby było słychać troche na zewnątrz co siedzi pod maska chodz 2.4 jakimś demonem prędkości i mocy nie jest no ale 6 garów powinno ładnie gadac . Takze powinno byc troche głośniej ale bez przesady bo duzo jeZdze autostradami.
Co do kasy to nie mama zamiaru wydawać nie wiadomo ile na ingerencje w wydech i spawac go z kwasu . Chce tylko uwydatnic dzwiek i zrobic to z głowa
[ Dodano: 2015-03-25, 12:03 ]
Panowie nikt nic ?":p
wywaliłem tłumik środkowy i wstawiłem strumienice przelotowe
końcowe zostały seryjne
gdyby nie to że nie mogę uszczelnić tego dziadostwa na złączkach to by prykało bardzo ładnie chociaż z zewnątrz różnica napewno występuje w brzmieniu mój temat jest w układach napedowych i skrzyniach biegów....
ewentualnie mogę nagrać filmik jak to u mnie brzdęka i sobie porównasz
_________________________________ Audi Quattro______________________________
Stare Uzbeckie przysłowie mówi: "chcesz mieć dobrze, to zrób sam!" A wracając do tematu: zdejmij katy, potrząśnij nimi dobrze, czy się nie wykruszyły. Jeśli są rozsypane, to wytłucz do końca, inaczej nie ruszaj. Niby katy z takim przebiegiem mogą już być przypchane, ale w N/A "oswobodzenie" wydechu nigdy nie da aż takiej poprawy jak przy turbo. Nie zmienia to faktu, że wydech nie może przytykać silnika.
Non in verbis, sed in rebus est!
Jest:
A6 C5 Avant Quattro 2001 2,7T + Chips ~300KM
Było: E46 320D, A4 B5 Lift 1.9TDI AFN, 406 1.8, Hyundai Atos Prime, 126p
Jest:
A6 C5 Avant Quattro 2001 2,7T + Chips ~300KM
Było: E46 320D, A4 B5 Lift 1.9TDI AFN, 406 1.8, Hyundai Atos Prime, 126p
- Multifonika
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 2596
- Rejestracja: 21 mar 2013, 17:21
- Imię: Robert
- Moje auto: A6 C5
- Rocznik: 2001
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 2.2 230KM
- Napęd: FWD
- Skrzynia: Manual
- Paliwo: Benzyna
- Lokalizacja: Kraków
- Kontakt:
Przy N/A odtykanie wydechu nie daje tak widocznych rezultatów w osiągach, co w doładowanych. Daje za to znacznie większy wzrost hałasu niż w doładowanych (turbina odbiera większość energii spalin). Odpowiedz sobie zatem sam, co chcesz osiągnąć
Non in verbis, sed in rebus est!
Jest:
A6 C5 Avant Quattro 2001 2,7T + Chips ~300KM
Było: E46 320D, A4 B5 Lift 1.9TDI AFN, 406 1.8, Hyundai Atos Prime, 126p
Jest:
A6 C5 Avant Quattro 2001 2,7T + Chips ~300KM
Było: E46 320D, A4 B5 Lift 1.9TDI AFN, 406 1.8, Hyundai Atos Prime, 126p
dave1992, Szukaj na podmiankę, choć będzie to niełatwe zadanie. Ja kupiłem jakiś czas temu ostatnią sztukę Eberspachera z intercars. Kosztowało to dziwne pieniądze... Za środkowy + końcowy tłumik zabuliłem 1300 zł z wymianą, przy czym wymiana była za przysłowiowe 50 zł. Standardowo sam środkowy Eberspachera kosztował 1400 zł...
Niemniej! Wywalenie środkowego spotęguje wrażenia i wewnątrz i na zewnątrz... pytanie czy chcesz długie trasy z prędkością 160 lecieć bez środkowego tłumika... ja na pewno bym nie chciał. Jeździłem chwilę z wypalonymi łącznikami elastycznymi i nigdy więcej.
Niemniej! Wywalenie środkowego spotęguje wrażenia i wewnątrz i na zewnątrz... pytanie czy chcesz długie trasy z prędkością 160 lecieć bez środkowego tłumika... ja na pewno bym nie chciał. Jeździłem chwilę z wypalonymi łącznikami elastycznymi i nigdy więcej.
Tooles.pl - Sklep z elektronarzędziami
Aeratory do trawnika marki Stiga