 Przebieg ponad 280 tys takze katy pewnie tez nie sa w super stanie ale nie wiem czy jest sens ich wgl ruszac jesli nic sie nie dzieje ? Bardzo bym prosil o jakies opinie lub propozycje
 Przebieg ponad 280 tys takze katy pewnie tez nie sa w super stanie ale nie wiem czy jest sens ich wgl ruszac jesli nic sie nie dzieje ? Bardzo bym prosil o jakies opinie lub propozycje  
 Przebieg ponad 280 tys takze katy pewnie tez nie sa w super stanie ale nie wiem czy jest sens ich wgl ruszac jesli nic sie nie dzieje ? Bardzo bym prosil o jakies opinie lub propozycje
 Przebieg ponad 280 tys takze katy pewnie tez nie sa w super stanie ale nie wiem czy jest sens ich wgl ruszac jesli nic sie nie dzieje ? Bardzo bym prosil o jakies opinie lub propozycje  

Możliwość zawsze jest, nikt tego nie zabraniadave1992 pisze:Powiedzcie mi panowie czy jest mozliwość wyrzucenia przed ostatniego wydechu i wspawanie zamiast niego samej rury lub jakiegos tlumika przelotowego ?
 
Tutaj też nie będzie, będzie za to głośniej, ale gwarancji rasowego dźwięku nie dostaniesz. Trzeba po prostu poeksperymentować.dave1992 pisze:W wersjach quattro koledzy wycinaja srodkowy wspawuja rury lub tlumiki przelotowe i nic sie z tym nie dzieje ani nie ma zadnego spadku mocy
Zostaw w spokoju.dave1992 pisze:Przebieg ponad 280 tys takze katy pewnie tez nie sa w super stanie ale nie wiem czy jest sens ich wgl ruszac jesli nic sie nie dzieje ?

 chodzi Ci raczej o przedostatni tłumik.
 chodzi Ci raczej o przedostatni tłumik.  
 
wywaliłem katalizatory i wstawiłem tłumiki przelotowedave1992 pisze:Wydaje mi se ze dźwięk naszych V6 jest dość mocno stłumiony.Chodz jest to limuzyna w ktorej właśnie oto chodzi lecz wolałbym zeby było słychać troche na zewnątrz co siedzi pod maska chodz 2.4 jakimś demonem prędkości i mocy nie jest no ale 6 garów powinno ładnie gadac . Takze powinno byc troche głośniej ale bez przesady bo duzo jeZdze autostradami.
Co do kasy to nie mama zamiaru wydawać nie wiadomo ile na ingerencje w wydech i spawac go z kwasu . Chce tylko uwydatnic dzwiek i zrobic to z głowa
[ Dodano: 2015-03-25, 12:03 ]
Panowie nikt nic ?":p

 A wracając do tematu: zdejmij katy, potrząśnij nimi dobrze, czy się nie wykruszyły. Jeśli są rozsypane, to wytłucz do końca, inaczej nie ruszaj. Niby katy z takim przebiegiem mogą już być przypchane, ale w N/A "oswobodzenie" wydechu nigdy nie da aż takiej poprawy jak przy turbo. Nie zmienia to faktu, że wydech nie może przytykać silnika.
 A wracając do tematu: zdejmij katy, potrząśnij nimi dobrze, czy się nie wykruszyły. Jeśli są rozsypane, to wytłucz do końca, inaczej nie ruszaj. Niby katy z takim przebiegiem mogą już być przypchane, ale w N/A "oswobodzenie" wydechu nigdy nie da aż takiej poprawy jak przy turbo. Nie zmienia to faktu, że wydech nie może przytykać silnika.
