Kolego mógł byś pokazać mi to na jakimś zdjęciu dla pewności tzn o jaki oring chodzicitrin pisze:Filtr owszem trza sprawdzić i pewnie wymienić, ale jest jeszcze kwestia zaworka na filtrze. Wbrew pozornej szczelności on lub jego oring może być przyczyną zapowietrzania.
[ A6 C5 2.5 Tdi] Silnik po nocy nie odpala
Maz do zony: - skocz i przynies piwo ...
- a gdzie to magiczne slowko ?!
- bieeeegieeemmmm !!!!
- a gdzie to magiczne slowko ?!
- bieeeegieeemmmm !!!!
Wracając do tematu bo nie miałem czasu napisać..patryk20l pisze:Witam znam odpowiedz na wasze problemy walczylem z tym samym problemem u brata zaden mechanik nie pomogl na pompie wtryskowej sa dwa zaworki jeden doprowadza paliwo a drugi dziala na cisnienie i jest to powrot i wlasnie ten powrot to przyczyna waszych problemow trzeba wykrecic ten zaworek i dmuchac ustami w niego pewnie jest nie szczelny idziemy do sklepu typu agroma lub cos w tym stylu i kupujemy takowy zaworek w sklepie motoryzacyjnym nie moglem takiego dostac a w agromie kosztuje 9 zl ,wymienilem zaworek idealnie opowietrzylem znaczy,,bańka 5l ponad polowa ropy (3 l ) pompka paliwa moze byc od benzyniaka zakladamy weze na filtr i gonimy cisnienie bez odpalania oczywiscie odkrecamy przewody do wtryskow przegonimy powietrze wtedy dalej cisniemy paliwo w uklad i odpalamy po chwili auto chodzi i cieszymy sie ze to tylko taki maly koszt:)oto foto http://imageshack.us/photo/my-images/638/pompay.jpg/ mam nadzieje ze jakos pomoge:)
Podziękowania wielkie dla kolegi za pomoc
Oto winowajca, powód złości, utraty czasu i pieniędzy !
Teraz już po kłopocie, śrubę wymieniłem sam i wszystko pięknie działa
Maz do zony: - skocz i przynies piwo ...
- a gdzie to magiczne slowko ?!
- bieeeegieeemmmm !!!!
- a gdzie to magiczne slowko ?!
- bieeeegieeemmmm !!!!