citrin pisze:Filtr owszem trza sprawdzić i pewnie wymienić, ale jest jeszcze kwestia zaworka na filtrze. Wbrew pozornej szczelności on lub jego oring może być przyczyną zapowietrzania.
Kolego mógł byś pokazać mi to na jakimś zdjęciu dla pewności tzn o jaki oring chodzi
Maz do zony: - skocz i przynies piwo ...
- a gdzie to magiczne slowko ?!
- bieeeegieeemmmm !!!!
Milka pisze:Kolego mógł byś pokazać mi to na jakimś zdjęciu dla pewności tzn o jaki oring chodzi
Filtr paliwa, na nim czarny króciec z wejściem i wyjściem. To jest zaworek. Wciskany jest na oring. Jak źle ktoś go wciśnie, oring się skręci, może powstać nieszczelność.
patryk20l pisze:Witam znam odpowiedz na wasze problemy walczylem z tym samym problemem u brata zaden mechanik nie pomogl na pompie wtryskowej sa dwa zaworki jeden doprowadza paliwo a drugi dziala na cisnienie i jest to powrot i wlasnie ten powrot to przyczyna waszych problemow trzeba wykrecic ten zaworek i dmuchac ustami w niego pewnie jest nie szczelny idziemy do sklepu typu agroma lub cos w tym stylu i kupujemy takowy zaworek w sklepie motoryzacyjnym nie moglem takiego dostac a w agromie kosztuje 9 zl ,wymienilem zaworek idealnie opowietrzylem znaczy,,bańka 5l ponad polowa ropy (3 l ) pompka paliwa moze byc od benzyniaka zakladamy weze na filtr i gonimy cisnienie bez odpalania oczywiscie odkrecamy przewody do wtryskow przegonimy powietrze wtedy dalej cisniemy paliwo w uklad i odpalamy po chwili auto chodzi i cieszymy sie ze to tylko taki maly koszt:)oto foto http://imageshack.us/photo/my-images/638/pompay.jpg/ mam nadzieje ze jakos pomoge:)
Wracając do tematu bo nie miałem czasu napisać..
Podziękowania wielkie dla kolegi za pomoc
Oto winowajca, powód złości, utraty czasu i pieniędzy !
Teraz już po kłopocie, śrubę wymieniłem sam i wszystko pięknie działa
Maz do zony: - skocz i przynies piwo ...
- a gdzie to magiczne slowko ?!
- bieeeegieeemmmm !!!!