Wystarczą 3 hamowania z 200 i nawet heble z S6 (321/269) można przegrzaćmetyoo pisze:Najmocniejsze A6 C5 mają tarcze 320 i 321mm
[A6 C5] AEB 1.8T (150 - 230KM)
- Mazdomania
- Forum Audi A6 / A7

- Posty: 3333
- Rejestracja: 06 sie 2013, 09:16
- Imię: Gosia
- Rocznik: 2001
- Moje auto: S6 C5
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 4.2 326KM
- Napęd: Quattro
- Skrzynia: Tiptronic
- Paliwo: Benzyna
- Lokalizacja: Łęczna/Puławy
-
bboykoti
- Forum Audi A6 / A7

- Posty: 457
- Rejestracja: 19 gru 2010, 22:11
- Imię: Dawid
- Rocznik: 2005
- Moje auto: A6 C6
- Nadwozie: Limuzyna
- Silnik: 2.0 170KM
- Napęd: FWD
- Skrzynia: Manual
- Paliwo: Benzyna
- Lokalizacja: Solec Kujawski
Tylko żeby 321 włożyć to musisz wymienić wszystko, a 312 wyjdzie dużo łatwiej przełożyć bo nie trzeba wymieniać zwrotnic czy jakoś tak, gdzieś to kiedyś wyczytałem ale teraz już dokładnie nie pamiętam o co tam chodziło 
W każdym bądź razie swap hamulcy na 312 jest dużo łatwiejszy do ogarnięcia, a moje auto nie waży tyle co S6
Pozdro
W każdym bądź razie swap hamulcy na 312 jest dużo łatwiejszy do ogarnięcia, a moje auto nie waży tyle co S6
Pozdro
Było A6 C5 1.8T:
stage1 189KM 280Nm :D
Jest A6 C6 2.0T:
stage1 215KM 320Nm
stage2 280KM 400Nm
stage1 189KM 280Nm :D
Jest A6 C6 2.0T:
stage1 215KM 320Nm
stage2 280KM 400Nm
- Mazdomania
- Forum Audi A6 / A7

- Posty: 3333
- Rejestracja: 06 sie 2013, 09:16
- Imię: Gosia
- Rocznik: 2001
- Moje auto: S6 C5
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 4.2 326KM
- Napęd: Quattro
- Skrzynia: Tiptronic
- Paliwo: Benzyna
- Lokalizacja: Łęczna/Puławy
No dobra, może nie waży tyle co S6, ale jeśli chcesz już ogarniać sporo większą moc (powiedzmy te 230KM) to chyba lepiej dołożyć zwrotnice (wraz z większymi tarczami) i niech auto hamuje jak trzeba, bo co z tego, że się rozpedzi jak będzie problem z hamowaniem 
Zapraszamy na Klub, forum Audi A8 - A8Team.PL
zeby wrzucic 312 wystarcza jarzma z 2.5tdi z tego co pamietam, tylko nie wiem z ktorego rocznika bo byla roznica, tylko ze prawda jest taka ze wymieniajac tarcze na wieksze powinno sie rowniez wymienic te z tylu aby auto rowno siadalo podczas hamowania bo inaczej przyd bedzie nurkowal. Nie wiem czy az taka roznica bedzie po zmianie na 312 o ile bedzie:D c5 maja slabe hamulce ostatnio mialem dwa hamowania z 200 , jedno do 150 a drugie z 200 do 50 na naprawde sporym odcinku i nie bylo to paniczne hamowanie a hamulce podziekowaly i od tych 50 do 0 juz ich nie bylo kompletnie, Posiadam tarcze brembo i klocki remsa i caly komplet(przod tyl) ma okolo roku. mozna modzic ale nie tracic wyobrazni bo mozna sie zdziwic ladnie gdy zabraknie miejsca do hamowania 
1.8T MrcZk'a hybryda itd
- mwx
- Forum Audi A6 / A7

- Posty: 1486
- Rejestracja: 29 paź 2010, 13:27
- Imię: Forum Audi A6
- Rocznik: 2000
- Moje auto: A6 C5
- Nadwozie: Limuzyna
- Silnik: 3.0 TFSI 300KM
- Napęd: Quattro
- Skrzynia: Tiptronic
- Paliwo: Benzyna+LPG
- Lokalizacja: Poznań West
Dokładnie, A6 jak na dzisiejsze standardy ma bardzo lipne hamulce - dziś dużo słabsze i lżejsze fury mają większe tarcze i skuteczniejsze wspomaganie niż nasze starocie.
Ja założyłem 321x30, bo poszedłem na łatwiznę (P&P) i nie mam natury (ani auta) ściganta.
Gdybym zwiększał moc w C5 na pewno zacząłbym od wpakowania najmocniejszych hamulców jakie tylko pomieszczą moje felgi.
Ja założyłem 321x30, bo poszedłem na łatwiznę (P&P) i nie mam natury (ani auta) ściganta.
Gdybym zwiększał moc w C5 na pewno zacząłbym od wpakowania najmocniejszych hamulców jakie tylko pomieszczą moje felgi.
- mwx
- Forum Audi A6 / A7

- Posty: 1486
- Rejestracja: 29 paź 2010, 13:27
- Imię: Forum Audi A6
- Rocznik: 2000
- Moje auto: A6 C5
- Nadwozie: Limuzyna
- Silnik: 3.0 TFSI 300KM
- Napęd: Quattro
- Skrzynia: Tiptronic
- Paliwo: Benzyna+LPG
- Lokalizacja: Poznań West
Jak zmienisz zwrotnicę na aluminiową to prosta przekładka - zaciski HP2 i osłony tarcz z S6/Allroad/A6 2,7 , do tego tarcze z A6 2,7. Z tymi zaciskami jest trochę problem bo są dość duże i sporo felg na nie nie wchodzi - nie chodzi o średnicę felgi, tylko o to że wystają mocno na zewnątrz auta i haczą o ramiona.bboykoti pisze:mwx to co mi będzie potrzebne żeby wstawić 321 x 30 lub 320 x 20?? Pozdro
Tył oczywiście też będzie, co polecacie?
Pozdro
Jak nie zmienisz zwrotnicy to nie wiem, pewno lepiej pójść w jakieś lepsze zaciski np. Brembo i dorobić stosowne adaptery.
Tył w FWD to obowiązkowa rzeźba, bo żadne większe hamulce nie pasują P&P.
Ja przerabiam aktualnie na 280x13, ale średnicy tłoczków nie zmieniam, więc poprawa względem aktualnych 245x10 może być skromna.
-
bboykoti
- Forum Audi A6 / A7

- Posty: 457
- Rejestracja: 19 gru 2010, 22:11
- Imię: Dawid
- Rocznik: 2005
- Moje auto: A6 C6
- Nadwozie: Limuzyna
- Silnik: 2.0 170KM
- Napęd: FWD
- Skrzynia: Manual
- Paliwo: Benzyna
- Lokalizacja: Solec Kujawski
To 2.7BiT w FWD ma takie same tarcze z tyłu jak moje? :shock:
A w których modelach była montowana zwrotnica aluminiowa? I dlaczego musi być aluminiowa?
Wyczytałem gdzieś, że wymieniając zwrotnicę na aluminiową trzeba zmienić wahacze
To już przerost formy nad treścią żeby mieć 8mm większą średnicę tarczy.
Chyba lepiej zainwestować w naprawdę dobrą tarczę i klocki 312. Np. jakieś nacinane czy nawiercane dobrej firmy.
Pozdro
A w których modelach była montowana zwrotnica aluminiowa? I dlaczego musi być aluminiowa?
Wyczytałem gdzieś, że wymieniając zwrotnicę na aluminiową trzeba zmienić wahacze
Chyba lepiej zainwestować w naprawdę dobrą tarczę i klocki 312. Np. jakieś nacinane czy nawiercane dobrej firmy.
Pozdro
Było A6 C5 1.8T:
stage1 189KM 280Nm :D
Jest A6 C6 2.0T:
stage1 215KM 320Nm
stage2 280KM 400Nm
stage1 189KM 280Nm :D
Jest A6 C6 2.0T:
stage1 215KM 320Nm
stage2 280KM 400Nm








