[a6 c5] AFN uciekający płyn chłodniczy
- 
				
				niedzwiedz
 - Forum Audi A6 / A7

 - Posty: 121
 - Rejestracja: 03 mar 2010, 16:48
 - Lokalizacja: Mrągowo/Irlandia,Buncrana
 
[a6 c5] AFN uciekający płyn chłodniczy
Panowie co jest przyczyną ubytku płynu w miejscu widocznym na zdjęciu.Stało się to powymianie termostatu na ogrinalny audi poniewaz na zegarach temp. dochdziła tylko do 70 st.Teraz przy temp. otoczenia 7 st.Nagrzewa się do 90st. po 6km jazdy a na vagu temp. wskazuje 87.3st. czyli ok.
			
			
						Nie masz wymaganych uprawnień, aby zobaczyć pliki załączone do tego posta.
			
									ONLY AUDI
						- Audi A6 Warsztat
 - Forum Audi A6 / A7

 - Posty: 2596
 - Rejestracja: 21 mar 2013, 17:21
 - Imię: Zbigniew
 - Rocznik: 2008
 - Moje auto: A6 C6
 - Nadwozie: Avant
 - Silnik: 2.0TDI CAHB 163KM
 - Napęd: Quattro
 - Skrzynia: Tiptronic
 - Paliwo: Diesel
 - Lokalizacja: Poznań
 - Kontakt:
 
- 
				
				niedzwiedz
 - Forum Audi A6 / A7

 - Posty: 121
 - Rejestracja: 03 mar 2010, 16:48
 - Lokalizacja: Mrągowo/Irlandia,Buncrana
 
szalony, Chodzi oto ze ten przewód gumowy te kolanko jest nowe ori audi 60zł zpłaciłem.Robi się ciśnienie po dłuzszej jeżdzie i wywala nie zawsze ale dolewam wody 200ml na 2 miesiące.Moze nowy termostat walnięty,tak jak bym jeżdził na małym obiegu.Na termostacie było 87st.otwarcie A afn-na trudno zagotowac jak się jedzie  to temp. spada nawet do 84st.
			
			
									
									ONLY AUDI
						- phpbb3 forum A6
 - Forum Audi A6 / A7

 - Posty: 1267
 - Rejestracja: 20 maja 2010, 19:37
 - Imię: Forum Audi
 - Rocznik: 2005
 - Moje auto: A6 C6
 - Nadwozie: Limuzyna
 - Silnik: 2.6 ABC 150KM
 - Napęd: Quattro
 - Skrzynia: Manual
 - Paliwo: Diesel
 - Lokalizacja: Bydgoszcz
 - Kontakt:
 
- Audi A6 Warsztat
 - Forum Audi A6 / A7

 - Posty: 2596
 - Rejestracja: 21 mar 2013, 17:21
 - Imię: Zbigniew
 - Rocznik: 2008
 - Moje auto: A6 C6
 - Nadwozie: Avant
 - Silnik: 2.0TDI CAHB 163KM
 - Napęd: Quattro
 - Skrzynia: Tiptronic
 - Paliwo: Diesel
 - Lokalizacja: Poznań
 - Kontakt:
 
- 
				
				niedzwiedz
 - Forum Audi A6 / A7

 - Posty: 121
 - Rejestracja: 03 mar 2010, 16:48
 - Lokalizacja: Mrągowo/Irlandia,Buncrana
 
No spróbuje wyczyścic,do dam ze mam nagrzewnice tez nową,jak odkręcam korek to jest małe syknięcie i przewód górny jest lekko twardy ale da się ścisnąć ręką.Obawiam się ze to uszczelka pod głowicą puszcza.A dlatego pytam bo chce wykluczyć wszystkie możliwości i dopiero potem głowica do góry i uszczelniacze nowe.Może być tez pompa wody wirnik stoi w miejscu,wymieniana byla 60000tys.temu.Dawac dalej jakieś pomysły.
			
			
									
									ONLY AUDI
						- Audi A6 Warsztat
 - Forum Audi A6 / A7

 - Posty: 2596
 - Rejestracja: 21 mar 2013, 17:21
 - Imię: Zbigniew
 - Rocznik: 2008
 - Moje auto: A6 C6
 - Nadwozie: Avant
 - Silnik: 2.0TDI CAHB 163KM
 - Napęd: Quattro
 - Skrzynia: Tiptronic
 - Paliwo: Diesel
 - Lokalizacja: Poznań
 - Kontakt:
 
<szok> jak wirnik stoi, jak to sprawdziłeś?niedzwiedz pisze:Może być tez pompa wody wirnik stoi w miejscu
normalny objaw, zawsze minimalne ciśnienie jest w układzie.niedzwiedz pisze:jak odkręcam korek to jest małe syknięcie i przewód górny jest lekko twardy ale da się ścisnąć ręką.
Warsztat, naprawy Audi A6.
						- 
				
				niedzwiedz
 - Forum Audi A6 / A7

 - Posty: 121
 - Rejestracja: 03 mar 2010, 16:48
 - Lokalizacja: Mrągowo/Irlandia,Buncrana
 
- Audi A6 Warsztat
 - Forum Audi A6 / A7

 - Posty: 2596
 - Rejestracja: 21 mar 2013, 17:21
 - Imię: Zbigniew
 - Rocznik: 2008
 - Moje auto: A6 C6
 - Nadwozie: Avant
 - Silnik: 2.0TDI CAHB 163KM
 - Napęd: Quattro
 - Skrzynia: Tiptronic
 - Paliwo: Diesel
 - Lokalizacja: Poznań
 - Kontakt:
 
Ahaniedzwiedz pisze:szalony, W AFN-nie jest tak że jak odkręce kolanko z termostatem i wloze tam palucha to dotykam łopatek pompy wody,jak obróce je palcem to pompa do wymiany.Wtedy koło pasowe kręci się a łopatki pompy nie i nie tłoczy wody dalej.
wirnik stoi w miejscu
Warsztat, naprawy Audi A6.
						- 
				
				niedzwiedz
 - Forum Audi A6 / A7

 - Posty: 121
 - Rejestracja: 03 mar 2010, 16:48
 - Lokalizacja: Mrągowo/Irlandia,Buncrana
 
- Audi A6 Warsztat
 - Forum Audi A6 / A7

 - Posty: 2596
 - Rejestracja: 21 mar 2013, 17:21
 - Imię: Zbigniew
 - Rocznik: 2008
 - Moje auto: A6 C6
 - Nadwozie: Avant
 - Silnik: 2.0TDI CAHB 163KM
 - Napęd: Quattro
 - Skrzynia: Tiptronic
 - Paliwo: Diesel
 - Lokalizacja: Poznań
 - Kontakt:
 
No to tak mów od razuniedzwiedz pisze:szalony, Nie zrozumiałeś ale zaraz zrozumiesz,koło napedzajace pompe się obraca ,ośka pompy się obraca ale wirnik czyli te łopatki nie obracają się razem z ośką.Ona wtedy nie jest zatarta tylko wirnik jest lużny na ośce i nie kręci się z tą samą prędkością co pompa.
Warsztat, naprawy Audi A6.
						- 
				
				niedzwiedz
 - Forum Audi A6 / A7

 - Posty: 121
 - Rejestracja: 03 mar 2010, 16:48
 - Lokalizacja: Mrągowo/Irlandia,Buncrana
 
- Audi A6 Warsztat
 - Forum Audi A6 / A7

 - Posty: 2596
 - Rejestracja: 21 mar 2013, 17:21
 - Imię: Zbigniew
 - Rocznik: 2008
 - Moje auto: A6 C6
 - Nadwozie: Avant
 - Silnik: 2.0TDI CAHB 163KM
 - Napęd: Quattro
 - Skrzynia: Tiptronic
 - Paliwo: Diesel
 - Lokalizacja: Poznań
 - Kontakt:
 
							







