[a6 c5] AFN uciekający płyn chłodniczy
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 121
- Rejestracja: 03 mar 2010, 16:48
- Lokalizacja: Mrągowo/Irlandia,Buncrana
[a6 c5] AFN uciekający płyn chłodniczy
Panowie co jest przyczyną ubytku płynu w miejscu widocznym na zdjęciu.Stało się to powymianie termostatu na ogrinalny audi poniewaz na zegarach temp. dochdziła tylko do 70 st.Teraz przy temp. otoczenia 7 st.Nagrzewa się do 90st. po 6km jazdy a na vagu temp. wskazuje 87.3st. czyli ok.
Nie masz wymaganych uprawnień, aby zobaczyć pliki załączone do tego posta.
ONLY AUDI
- Audi A6 Warsztat
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 2596
- Rejestracja: 21 mar 2013, 17:21
- Imię: Zbigniew
- Rocznik: 2008
- Moje auto: A6 C6
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 2.0TDI CAHB 163KM
- Napęd: Quattro
- Skrzynia: Tiptronic
- Paliwo: Diesel
- Lokalizacja: Poznań
- Kontakt:
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 121
- Rejestracja: 03 mar 2010, 16:48
- Lokalizacja: Mrągowo/Irlandia,Buncrana
szalony, Chodzi oto ze ten przewód gumowy te kolanko jest nowe ori audi 60zł zpłaciłem.Robi się ciśnienie po dłuzszej jeżdzie i wywala nie zawsze ale dolewam wody 200ml na 2 miesiące.Moze nowy termostat walnięty,tak jak bym jeżdził na małym obiegu.Na termostacie było 87st.otwarcie A afn-na trudno zagotowac jak się jedzie to temp. spada nawet do 84st.
ONLY AUDI
- phpbb3 forum A6
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 1267
- Rejestracja: 20 maja 2010, 19:37
- Imię: Forum Audi
- Rocznik: 2005
- Moje auto: A6 C6
- Nadwozie: Limuzyna
- Silnik: 2.6 ABC 150KM
- Napęd: Quattro
- Skrzynia: Manual
- Paliwo: Diesel
- Lokalizacja: Bydgoszcz
- Kontakt:
- Audi A6 Warsztat
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 2596
- Rejestracja: 21 mar 2013, 17:21
- Imię: Zbigniew
- Rocznik: 2008
- Moje auto: A6 C6
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 2.0TDI CAHB 163KM
- Napęd: Quattro
- Skrzynia: Tiptronic
- Paliwo: Diesel
- Lokalizacja: Poznań
- Kontakt:
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 121
- Rejestracja: 03 mar 2010, 16:48
- Lokalizacja: Mrągowo/Irlandia,Buncrana
No spróbuje wyczyścic,do dam ze mam nagrzewnice tez nową,jak odkręcam korek to jest małe syknięcie i przewód górny jest lekko twardy ale da się ścisnąć ręką.Obawiam się ze to uszczelka pod głowicą puszcza.A dlatego pytam bo chce wykluczyć wszystkie możliwości i dopiero potem głowica do góry i uszczelniacze nowe.Może być tez pompa wody wirnik stoi w miejscu,wymieniana byla 60000tys.temu.Dawac dalej jakieś pomysły.
ONLY AUDI
- Audi A6 Warsztat
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 2596
- Rejestracja: 21 mar 2013, 17:21
- Imię: Zbigniew
- Rocznik: 2008
- Moje auto: A6 C6
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 2.0TDI CAHB 163KM
- Napęd: Quattro
- Skrzynia: Tiptronic
- Paliwo: Diesel
- Lokalizacja: Poznań
- Kontakt:
<szok> jak wirnik stoi, jak to sprawdziłeś?niedzwiedz pisze:Może być tez pompa wody wirnik stoi w miejscu
normalny objaw, zawsze minimalne ciśnienie jest w układzie.niedzwiedz pisze:jak odkręcam korek to jest małe syknięcie i przewód górny jest lekko twardy ale da się ścisnąć ręką.
Warsztat, naprawy Audi A6.
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 121
- Rejestracja: 03 mar 2010, 16:48
- Lokalizacja: Mrągowo/Irlandia,Buncrana
- Audi A6 Warsztat
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 2596
- Rejestracja: 21 mar 2013, 17:21
- Imię: Zbigniew
- Rocznik: 2008
- Moje auto: A6 C6
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 2.0TDI CAHB 163KM
- Napęd: Quattro
- Skrzynia: Tiptronic
- Paliwo: Diesel
- Lokalizacja: Poznań
- Kontakt:
Ahaniedzwiedz pisze:szalony, W AFN-nie jest tak że jak odkręce kolanko z termostatem i wloze tam palucha to dotykam łopatek pompy wody,jak obróce je palcem to pompa do wymiany.Wtedy koło pasowe kręci się a łopatki pompy nie i nie tłoczy wody dalej.


wirnik stoi w miejscu
Warsztat, naprawy Audi A6.
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 121
- Rejestracja: 03 mar 2010, 16:48
- Lokalizacja: Mrągowo/Irlandia,Buncrana
- Audi A6 Warsztat
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 2596
- Rejestracja: 21 mar 2013, 17:21
- Imię: Zbigniew
- Rocznik: 2008
- Moje auto: A6 C6
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 2.0TDI CAHB 163KM
- Napęd: Quattro
- Skrzynia: Tiptronic
- Paliwo: Diesel
- Lokalizacja: Poznań
- Kontakt:
No to tak mów od razuniedzwiedz pisze:szalony, Nie zrozumiałeś ale zaraz zrozumiesz,koło napedzajace pompe się obraca ,ośka pompy się obraca ale wirnik czyli te łopatki nie obracają się razem z ośką.Ona wtedy nie jest zatarta tylko wirnik jest lużny na ośce i nie kręci się z tą samą prędkością co pompa.



Warsztat, naprawy Audi A6.
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 121
- Rejestracja: 03 mar 2010, 16:48
- Lokalizacja: Mrągowo/Irlandia,Buncrana
- Audi A6 Warsztat
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 2596
- Rejestracja: 21 mar 2013, 17:21
- Imię: Zbigniew
- Rocznik: 2008
- Moje auto: A6 C6
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 2.0TDI CAHB 163KM
- Napęd: Quattro
- Skrzynia: Tiptronic
- Paliwo: Diesel
- Lokalizacja: Poznań
- Kontakt: