mam problem, od jakiegoś czasu denerwowały mnie lekkie stuki w lewym kole, najczęściej przy ruszaniu przy skręconych kołach. W stacji diagnostycznej powiedzieli mi, że to gałka stuka, dodatkowo zacząłem słyszeć pisk przy dobiciu kierownicy na max w P lub L stronę, zostawiłem auto u swojego mechanika poprosiłem p przepłukanie układu, zalał nowy płyn... gałki wymienione a tu okazuje się, że są jakieś małe luzy na maglownicy. Sam już nie wiem, co mam myśleć stuków ani luzów w kierownicy nie czuję. zastanawiam się czy dać do regeneracji czy dalej na niej jeÂździć (niby "jeszcze" mogę) O nowej nie myślę bo zbliża się zabawa z dwumasem i sprzęgłem ;[ ten rok ciężko mnie wita
Patająca maglownnica?
-
3.0 BMK 224KM
Patająca maglownnica?
Witam Panów,
mam problem, od jakiegoś czasu denerwowały mnie lekkie stuki w lewym kole, najczęściej przy ruszaniu przy skręconych kołach. W stacji diagnostycznej powiedzieli mi, że to gałka stuka, dodatkowo zacząłem słyszeć pisk przy dobiciu kierownicy na max w P lub L stronę, zostawiłem auto u swojego mechanika poprosiłem p przepłukanie układu, zalał nowy płyn... gałki wymienione a tu okazuje się, że są jakieś małe luzy na maglownicy. Sam już nie wiem, co mam myśleć stuków ani luzów w kierownicy nie czuję. zastanawiam się czy dać do regeneracji czy dalej na niej jeÂździć (niby "jeszcze" mogę) O nowej nie myślę bo zbliża się zabawa z dwumasem i sprzęgłem ;[ ten rok ciężko mnie wita
mam problem, od jakiegoś czasu denerwowały mnie lekkie stuki w lewym kole, najczęściej przy ruszaniu przy skręconych kołach. W stacji diagnostycznej powiedzieli mi, że to gałka stuka, dodatkowo zacząłem słyszeć pisk przy dobiciu kierownicy na max w P lub L stronę, zostawiłem auto u swojego mechanika poprosiłem p przepłukanie układu, zalał nowy płyn... gałki wymienione a tu okazuje się, że są jakieś małe luzy na maglownicy. Sam już nie wiem, co mam myśleć stuków ani luzów w kierownicy nie czuję. zastanawiam się czy dać do regeneracji czy dalej na niej jeÂździć (niby "jeszcze" mogę) O nowej nie myślę bo zbliża się zabawa z dwumasem i sprzęgłem ;[ ten rok ciężko mnie wita
- Audi A6 Warsztat
- Forum Audi A6 / A7

- Posty: 2596
- Rejestracja: 21 mar 2013, 17:21
- Imię: Zbigniew
- Rocznik: 2008
- Moje auto: A6 C6
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 2.0TDI CAHB 163KM
- Napęd: Quattro
- Skrzynia: Tiptronic
- Paliwo: Diesel
- Lokalizacja: Poznań
- Kontakt:
Jeśli stuki dobiegają z okolicy koła to nie może być maglownica. Maglownica najczęściej stuka, a raczej puka takim rytmicznym głuchym dÂźwiękiem przy skręcaniu kierownicą w obie strony.
Sprawdzałeś może przegub? Najczęściej stuka przy skręconych kołach, im szybciej ruszasz tym stuki są szybsze i głośniejsze. Przegubu na stacji diagnostycznej Ci nie sprawdzą, jedynie jego osłonę.
Pisk przy maksymalnym skręcie wynika ze wzrostu ciśnienia oleju w układzie wspomagania.
[ Dodano: 2013-04-16, 19:17 ]
Myślę jednak że to nie jest maglownica. Daj znać jak znajdziesz problem.
Sprawdzałeś może przegub? Najczęściej stuka przy skręconych kołach, im szybciej ruszasz tym stuki są szybsze i głośniejsze. Przegubu na stacji diagnostycznej Ci nie sprawdzą, jedynie jego osłonę.
Pisk przy maksymalnym skręcie wynika ze wzrostu ciśnienia oleju w układzie wspomagania.
[ Dodano: 2013-04-16, 19:17 ]
Myślę jednak że to nie jest maglownica. Daj znać jak znajdziesz problem.








