Sklep Ipart
Tarcze, hamulce
Sklep Bestdrive
Sklep

Patająca maglownnica?

Układ kierowniczy
ODPOWIEDZ
3.0 BMK 224KM

Patająca maglownnica?

Post autor: 3.0 BMK 224KM » 15 kwie 2013, 15:31

Witam Panów,
mam problem, od jakiegoś czasu denerwowały mnie lekkie stuki w lewym kole, najczęściej przy ruszaniu przy skręconych kołach. W stacji diagnostycznej powiedzieli mi, że to gałka stuka, dodatkowo zacząłem słyszeć pisk przy dobiciu kierownicy na max w P lub L stronę, zostawiłem auto u swojego mechanika poprosiłem p przepłukanie układu, zalał nowy płyn... gałki wymienione a tu okazuje się, że są jakieś małe luzy na maglownicy. Sam już nie wiem, co mam myśleć stuków ani luzów w kierownicy nie czuję. zastanawiam się czy dać do regeneracji czy dalej na niej jeÂździć (niby "jeszcze" mogę) O nowej nie myślę bo zbliża się zabawa z dwumasem i sprzęgłem ;[ ten rok ciężko mnie wita :[

Awatar użytkownika
Audi A6 Warsztat
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 2596
Rejestracja: 21 mar 2013, 17:21
Imię: Zbigniew
Rocznik: 2008
Moje auto: A6 C6
Nadwozie: Avant
Silnik: 2.0TDI CAHB 163KM
Napęd: Quattro
Skrzynia: Tiptronic
Paliwo: Diesel
Lokalizacja: Poznań
Kontakt:

Post autor: Audi A6 Warsztat » 16 kwie 2013, 18:59

Jeśli stuki dobiegają z okolicy koła to nie może być maglownica. Maglownica najczęściej stuka, a raczej puka takim rytmicznym głuchym dÂźwiękiem przy skręcaniu kierownicą w obie strony.
Sprawdzałeś może przegub? Najczęściej stuka przy skręconych kołach, im szybciej ruszasz tym stuki są szybsze i głośniejsze. Przegubu na stacji diagnostycznej Ci nie sprawdzą, jedynie jego osłonę.
Pisk przy maksymalnym skręcie wynika ze wzrostu ciśnienia oleju w układzie wspomagania.

[ Dodano: 2013-04-16, 19:17 ]
Myślę jednak że to nie jest maglownica. Daj znać jak znajdziesz problem.

ODPOWIEDZ

Wróć do „A6 C6 (2004-2011)”


opony samochodowe opony samochodowe hamulce
części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl części samochodowe motostacja