Witam Panów,
mam problem, od jakiegoś czasu denerwowały mnie lekkie stuki w lewym kole, najczęściej przy ruszaniu przy skręconych kołach. W stacji diagnostycznej powiedzieli mi, że to gałka stuka, dodatkowo zacząłem słyszeć pisk przy dobiciu kierownicy na max w P lub L stronę, zostawiłem auto u swojego mechanika poprosiłem p przepłukanie układu, zalał nowy płyn... gałki wymienione a tu okazuje się, że są jakieś małe luzy na maglownicy. Sam już nie wiem, co mam myśleć stuków ani luzów w kierownicy nie czuję. zastanawiam się czy dać do regeneracji czy dalej na niej jeÂździć (niby "jeszcze" mogę) O nowej nie myślę bo zbliża się zabawa z dwumasem i sprzęgłem ;[ ten rok ciężko mnie wita
Patająca maglownnica?
- Multifonika
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 2597
- Rejestracja: 21 mar 2013, 17:21
- Imię: Robert
- Moje auto: A6 C5
- Rocznik: 2001
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 2.3 133KM
- Napęd: FWD
- Skrzynia: Manual
- Paliwo: Benzyna
- Lokalizacja: Kraków
- Kontakt:
Jeśli stuki dobiegają z okolicy koła to nie może być maglownica. Maglownica najczęściej stuka, a raczej puka takim rytmicznym głuchym dÂźwiękiem przy skręcaniu kierownicą w obie strony.
Sprawdzałeś może przegub? Najczęściej stuka przy skręconych kołach, im szybciej ruszasz tym stuki są szybsze i głośniejsze. Przegubu na stacji diagnostycznej Ci nie sprawdzą, jedynie jego osłonę.
Pisk przy maksymalnym skręcie wynika ze wzrostu ciśnienia oleju w układzie wspomagania.
[ Dodano: 2013-04-16, 19:17 ]
Myślę jednak że to nie jest maglownica. Daj znać jak znajdziesz problem.
Sprawdzałeś może przegub? Najczęściej stuka przy skręconych kołach, im szybciej ruszasz tym stuki są szybsze i głośniejsze. Przegubu na stacji diagnostycznej Ci nie sprawdzą, jedynie jego osłonę.
Pisk przy maksymalnym skręcie wynika ze wzrostu ciśnienia oleju w układzie wspomagania.
[ Dodano: 2013-04-16, 19:17 ]
Myślę jednak że to nie jest maglownica. Daj znać jak znajdziesz problem.
Tooles.pl - Sklep z elektronarzędziami
Aeratory do trawnika marki Stiga