Najprawdopodobniej chodzi o ilosc ciepła do odprowadzenia przez chłodnicę i stąd wychodzi wydajność wentylatorazarzyk pisze:a właśnie visco jest do silnika dobieranie to chodzi o pojemnosc czy typ awt apu itd?
[ APU 1.8 150 KM] obroty silnika a wiatraka
- Motostacja pl
- Forum Audi A6 / A7

- Posty: 2092
- Rejestracja: 26 maja 2008, 00:28
- Imię: Motostacja
- Rocznik: 2004
- Moje auto: A6 C6
- Nadwozie: Limuzyna
- Silnik: 2.7TDI 163KM
- Napęd: Quattro
- Skrzynia: Tiptronic
- Paliwo: Diesel
- Lokalizacja: Kraków
-
daniel1997
- Motostacja pl
- Forum Audi A6 / A7

- Posty: 2092
- Rejestracja: 26 maja 2008, 00:28
- Imię: Motostacja
- Rocznik: 2004
- Moje auto: A6 C6
- Nadwozie: Limuzyna
- Silnik: 2.7TDI 163KM
- Napęd: Quattro
- Skrzynia: Tiptronic
- Paliwo: Diesel
- Lokalizacja: Kraków
-
daniel1997
-
imm3
- zarzyk
- Forum Audi A6 / A7

- Posty: 892
- Rejestracja: 04 mar 2012, 11:37
- Imię: Forum Audi
- Rocznik: 2000
- Moje auto: A6 C5
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 1.8T APU 150KM
- Napęd: Quattro
- Skrzynia: Manual
- Paliwo: Benzyna+LPG
- Lokalizacja: Łódź
- Kontakt:
u mnie na zimnym kreci sie plastikowy wiatrak z tym aluminiowym? sprzeglem jak bym nie złapał to wszystko kreci sie razem i nie wazne czy zimny czy ciepły - ta ciepły poprostu nawet jak zrobie 100km to zgasze auto i dalej obraca sie wszystko a na zapalonym silniku nie idzie zatrzymac wiatraka. no i zawsze jak dodaje gazu to odlecic chce
tyle, że dźwięk mi sie podoba bo jak bym miał jakiegos potwora 6 litrów 
Nie bój się eksperymentów. Amatorzy zbudowali Arkę Noego a fachowcy Tytanic-a
- Motostacja pl
- Forum Audi A6 / A7

- Posty: 2092
- Rejestracja: 26 maja 2008, 00:28
- Imię: Motostacja
- Rocznik: 2004
- Moje auto: A6 C6
- Nadwozie: Limuzyna
- Silnik: 2.7TDI 163KM
- Napęd: Quattro
- Skrzynia: Tiptronic
- Paliwo: Diesel
- Lokalizacja: Kraków
Zrobilem dziś specjalnie dla Was doswiadczenie.
1. Silnik 1,8T AWT, temperatura silnika ok. 30-40 stopni C, zakręcony ręką wiatrak wykonuje 1/4-1/2 obrotu. Niby kreci się lekko ale widać, że nie lata luzem
2. Silnik 2,5 TDI AKE, silnika nagrzany 90 stopni, wyłaczony oczywiście
, po zakręceniu reką efekt jak w p.1.
Po odpaleniu silnika na biegu jałowym wiatrak kręci się równomiernie, ale obroty sz normalne, nie żaden odrzutowiec.
Jak piszecie o tym "odrzutowcu" to może wam startuje wiatrak klimy
? Bo ten to potrafi na 2 biegu robić takie wrażenie 
1. Silnik 1,8T AWT, temperatura silnika ok. 30-40 stopni C, zakręcony ręką wiatrak wykonuje 1/4-1/2 obrotu. Niby kreci się lekko ale widać, że nie lata luzem
2. Silnik 2,5 TDI AKE, silnika nagrzany 90 stopni, wyłaczony oczywiście
Po odpaleniu silnika na biegu jałowym wiatrak kręci się równomiernie, ale obroty sz normalne, nie żaden odrzutowiec.
Jak piszecie o tym "odrzutowcu" to może wam startuje wiatrak klimy
Części samochodowe online - Motostacja pl









