Sklep Ipart
Tarcze, hamulce
Sklep Bestdrive
Sklep

[ APU 1.8 150 KM] obroty silnika a wiatraka

Silniki benzynowe
Awatar użytkownika
Motostacja pl
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 2092
Rejestracja: 26 maja 2008, 00:28
Imię: Motostacja
Rocznik: 2004
Moje auto: A6 C6
Nadwozie: Limuzyna
Silnik: 2.7TDI 163KM
Napęd: Quattro
Skrzynia: Tiptronic
Paliwo: Diesel
Lokalizacja: Kraków

Post autor: Motostacja pl » 14 lis 2012, 20:28

zarzyk pisze:a właśnie visco jest do silnika dobieranie to chodzi o pojemnosc czy typ awt apu itd?
Najprawdopodobniej chodzi o ilosc ciepła do odprowadzenia przez chłodnicę i stąd wychodzi wydajność wentylatora :)
Części samochodowe online - Motostacja pl

daniel1997

Post autor: daniel1997 » 14 lis 2012, 20:37

RomanS pisze:
imm3 pisze:Visko się naprawia, wymienia lóżysko czy lepiej kupić nowe? Są różne rodzaje?
Się wymienia na nowe <okok> Są różne rodzaje dla różnych silników <okok>
tylko na nowe <okok> ta część musi być właściwie magazynowana pozycja pionowa ;)

Awatar użytkownika
Motostacja pl
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 2092
Rejestracja: 26 maja 2008, 00:28
Imię: Motostacja
Rocznik: 2004
Moje auto: A6 C6
Nadwozie: Limuzyna
Silnik: 2.7TDI 163KM
Napęd: Quattro
Skrzynia: Tiptronic
Paliwo: Diesel
Lokalizacja: Kraków

Post autor: Motostacja pl » 14 lis 2012, 20:41

daniel1997 pisze:tylko na nowe ta część musi być właściwie magazynowana pozycja pionowa
Gorzej, że nigdy nie wiemy jak ktoś się przed sprzedaża z tym obchodził <okok>
To tak troche jak z dyskami twardymi :)
Części samochodowe online - Motostacja pl

daniel1997

Post autor: daniel1997 » 14 lis 2012, 20:49

RomanS, dokładnie <okok> koleś wymieniał dwie sztuki nowe i lipa byłu uszkodzone taka loteria.

Awatar użytkownika
zarzyk
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 892
Rejestracja: 04 mar 2012, 11:37
Imię: Forum Audi
Rocznik: 2000
Moje auto: A6 C5
Nadwozie: Avant
Silnik: 1.8T APU 150KM
Napęd: Quattro
Skrzynia: Manual
Paliwo: Benzyna+LPG
Lokalizacja: Łódź
Kontakt:

Post autor: zarzyk » 14 lis 2012, 22:32

hmmm wymienie termostat i przy okazji jak bede zmieniał rozrzad to zajme sie i tym bo bedzie wiecej miejsca :) a to nie idzie oddac na gwarancje ze cos jest nie tak?
Nie bój się eksperymentów. Amatorzy zbudowali Arkę Noego a fachowcy Tytanic-a

daniel1997

Post autor: daniel1997 » 14 lis 2012, 22:38

zarzyk, idzie tylko czas.

Awatar użytkownika
zarzyk
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 892
Rejestracja: 04 mar 2012, 11:37
Imię: Forum Audi
Rocznik: 2000
Moje auto: A6 C5
Nadwozie: Avant
Silnik: 1.8T APU 150KM
Napęd: Quattro
Skrzynia: Manual
Paliwo: Benzyna+LPG
Lokalizacja: Łódź
Kontakt:

Post autor: zarzyk » 14 lis 2012, 22:58

a no to chyba, że tak dla tego stare zatrzymam wsadze nowe a stare bede tak z ciekawosci naprawial może sie uda taki juz jestem najpierw postarać sie naprawić jak nie idzie kupic nowe :)
Nie bój się eksperymentów. Amatorzy zbudowali Arkę Noego a fachowcy Tytanic-a

imm3

Post autor: imm3 » 14 lis 2012, 23:03

Nie wiem czy moje jest dobre na zgaszonym silniku można zakręcić ręka jak tylko odpalę to auto brzmi jak odrzutowiec po chwili cichnie i nie da się go zatrzymać a wraz z obrotami silnika szybciej się kreci. Już nie wiem co z nim jest.

Awatar użytkownika
zarzyk
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 892
Rejestracja: 04 mar 2012, 11:37
Imię: Forum Audi
Rocznik: 2000
Moje auto: A6 C5
Nadwozie: Avant
Silnik: 1.8T APU 150KM
Napęd: Quattro
Skrzynia: Manual
Paliwo: Benzyna+LPG
Lokalizacja: Łódź
Kontakt:

Post autor: zarzyk » 14 lis 2012, 23:11

u mnie na zimnym kreci sie plastikowy wiatrak z tym aluminiowym? sprzeglem jak bym nie złapał to wszystko kreci sie razem i nie wazne czy zimny czy ciepły - ta ciepły poprostu nawet jak zrobie 100km to zgasze auto i dalej obraca sie wszystko a na zapalonym silniku nie idzie zatrzymac wiatraka. no i zawsze jak dodaje gazu to odlecic chce :) tyle, że dźwięk mi sie podoba bo jak bym miał jakiegos potwora 6 litrów :)
Nie bój się eksperymentów. Amatorzy zbudowali Arkę Noego a fachowcy Tytanic-a

Awatar użytkownika
dark79
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 94
Rejestracja: 22 mar 2009, 20:48
Lokalizacja: Penge/London

Post autor: dark79 » 15 lis 2012, 13:08

jak nie idze zatrzymac wiatraka na biegu jalowym i szumi mocno przy dodawaniu gazu to jest do wymiany visko, a auto sie nie dogrzewa bo termostat jest otwarty czyli do wymiany

Awatar użytkownika
Motostacja pl
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 2092
Rejestracja: 26 maja 2008, 00:28
Imię: Motostacja
Rocznik: 2004
Moje auto: A6 C6
Nadwozie: Limuzyna
Silnik: 2.7TDI 163KM
Napęd: Quattro
Skrzynia: Tiptronic
Paliwo: Diesel
Lokalizacja: Kraków

Post autor: Motostacja pl » 15 lis 2012, 13:48

Zrobilem dziś specjalnie dla Was doswiadczenie.
1. Silnik 1,8T AWT, temperatura silnika ok. 30-40 stopni C, zakręcony ręką wiatrak wykonuje 1/4-1/2 obrotu. Niby kreci się lekko ale widać, że nie lata luzem
2. Silnik 2,5 TDI AKE, silnika nagrzany 90 stopni, wyłaczony oczywiście <okok> , po zakręceniu reką efekt jak w p.1.
Po odpaleniu silnika na biegu jałowym wiatrak kręci się równomiernie, ale obroty sz normalne, nie żaden odrzutowiec.

Jak piszecie o tym "odrzutowcu" to może wam startuje wiatrak klimy ??? Bo ten to potrafi na 2 biegu robić takie wrażenie <okok>
Części samochodowe online - Motostacja pl

Awatar użytkownika
zarzyk
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 892
Rejestracja: 04 mar 2012, 11:37
Imię: Forum Audi
Rocznik: 2000
Moje auto: A6 C5
Nadwozie: Avant
Silnik: 1.8T APU 150KM
Napęd: Quattro
Skrzynia: Manual
Paliwo: Benzyna+LPG
Lokalizacja: Łódź
Kontakt:

Post autor: zarzyk » 15 lis 2012, 23:58

rano wrzuce film jak to chodzi to posłuchasz :)
Nie bój się eksperymentów. Amatorzy zbudowali Arkę Noego a fachowcy Tytanic-a

imm3

Post autor: imm3 » 16 lis 2012, 11:27

Spokojnie to napewno nie jest wiatrak klimy.

Awatar użytkownika
zarzyk
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 892
Rejestracja: 04 mar 2012, 11:37
Imię: Forum Audi
Rocznik: 2000
Moje auto: A6 C5
Nadwozie: Avant
Silnik: 1.8T APU 150KM
Napęd: Quattro
Skrzynia: Manual
Paliwo: Benzyna+LPG
Lokalizacja: Łódź
Kontakt:

Post autor: zarzyk » 17 lis 2012, 14:30





[ Dodano: 2012-11-17, 14:32 ]
tak to powinno działać? u znajomego w passacie jest inaczej chyba nie zasprzegla bo nawet jak ma 90 stopnii to mozna reka zatrzymac wiatrak...
Nie bój się eksperymentów. Amatorzy zbudowali Arkę Noego a fachowcy Tytanic-a

imm3

Post autor: imm3 » 17 lis 2012, 17:45

U mnie jest z visko tak samo jak u Ciebie ale ono tak nie powinno raczej pracować.

ODPOWIEDZ

Wróć do „A6 C5 (1997-2005)”


opony samochodowe opony samochodowe hamulce
części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl części samochodowe motostacja