Od Shoofla slyszalem wydech na LIVE i brzmi super
[ A6 C5 Tdi] Wydech przelotowy...
- Jarecki
- Forum Audi A6 / A7

- Posty: 896
- Rejestracja: 03 mar 2008, 07:26
- Imię: Henryk
- Rocznik: 1998
- Moje auto: A6 C5
- Nadwozie: Limuzyna
- Silnik: 2.4 AGA 165KM
- Napęd: Quattro
- Skrzynia: Manual
- Paliwo: Benzyna
- Lokalizacja: Silesia
- Kontakt:
Johnny_88, ja mam teraz tak zrobione jak Ty
ale powiem ze bede wywalal za okolo 3 miesiace srodkowy a ostatnie zastapie Ulterami
orientowalem sie i koszt 1mb rury fi50 z dowolnym wygieciem to koszt 65 zeta a potrzeba ok. 5 m
a Ulter to koszt 220 zeta sztuka
Od Shoofla slyszalem wydech na LIVE i brzmi super
Od Shoofla slyszalem wydech na LIVE i brzmi super
- pudzians47
- Forum Audi A6 / A7

- Posty: 77
- Rejestracja: 23 sty 2012, 17:45
- Lokalizacja: WŁOCŁAWEK
dziwię się wam że chce wam się bawic w takie rzeczy! ja mam przelotowy tłumiki wycięty katalizator w niemczech który przeszedł pozytywne opinie w Niemczech.Efekt? fajny dzwięk ok 72db wpisany w tiv niemiecki dzwięk spoko ale...za gośno po mieście ok ale nie na dłuższą trase!!! sam się zastanawiam czy nie powrócić do orginałów? Chyba że założe silecery ale nie wiem sam jak działają i czy dzialają.Moja rada... na przyrost mocy nie ma co liczyć na dzwięk hmm tak jak ktoś kocha bas głośny ale w naszych dostojnych furkach coś do koĂąca nie pasuje ...ale to moja opinia. A jeżeli ktoś coś wie na temat wyciszaczy to proszę o opinie
POzdro
POzdro
- ShoofeL
- Forum Audi A6 / A7

- Posty: 1103
- Rejestracja: 26 lip 2008, 22:14
- Imię: Łukasz
- Rocznik: 2002
- Moje auto: A6 C5
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 2.5TDI AYM 155KM
- Napęd: FWD
- Skrzynia: Manual
- Paliwo: Diesel
- Lokalizacja: Tychy, Bielsko-Biała
- Kontakt:
ja juz drugi rok jezdze na przlocie i nic sie nie dzieje.
powiedzmy, ze glosno jest w przedziale 1500-1800 kiedy to turbinka budzi sie do zycia :P
Pozniej juz jest spoko
Nie narzekajcie na glosnosc, bo turbina wycisza dosc znaczaco halas.
Ja nie mam nic - przelot i powyzej 2000 obrotow jest spokoj.
Jak depne, o wiadomo, ze sie zrobi nieco glosniej, ale to nie ten dzwiek co w hondach, wiec nie ma tragedii
nie ma sie co zastanawiac, tylko wycinac Panowie :D
powiedzmy, ze glosno jest w przedziale 1500-1800 kiedy to turbinka budzi sie do zycia :P
Pozniej juz jest spoko
Nie narzekajcie na glosnosc, bo turbina wycisza dosc znaczaco halas.
Ja nie mam nic - przelot i powyzej 2000 obrotow jest spokoj.
Jak depne, o wiadomo, ze sie zrobi nieco glosniej, ale to nie ten dzwiek co w hondach, wiec nie ma tragedii
nie ma sie co zastanawiac, tylko wycinac Panowie :D
- st.john
- Forum Audi A6 / A7

- Posty: 463
- Rejestracja: 30 kwie 2012, 16:28
- Imię: Jacek
- Rocznik: 1998
- Moje auto: A6 C5
- Nadwozie: Limuzyna
- Silnik: 2.5TDI BFC 163KM
- Napęd: FWD
- Skrzynia: Manual
- Paliwo: Diesel
- Lokalizacja: Lublin
- Kontakt:
silencery jak najbardziej sobie zamontuj, może je wykonać nawet samemu. Znajdujesz rurkę o średnicy takiej aby weszła w koĂącówkę. Nacinasz rurkę wzdłużnie 2 razy obok siebie aby powstały skrzydełka, które później zaginasz do środka im bardziej zagniesz tym będzie ciszej (chodzi o zmniejszenie wylotu spalin) ale za autem będzie słychać większy "szelest" bo jak masz silencery to dźwięk jest trochę jak z turbiny - taki świszczący, bo powietrze się przedziera ze zwiększonym ciśnieniem przez elementy metalowe. Później nawiercasz rurkę i koĂącówkę wydechu od dołu i skręcasz wszystko nierdzewną śrubką.








