Sklep Ipart
Tarcze, hamulce
Sklep Bestdrive
Sklep

[ A6 C5 Tdi] Wydech przelotowy...

Pomysły, pytania, spostrzeżenia odnośnie tuningu zawieszenia, silnika, układu napędowego.
Awatar użytkownika
Jarecki
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 896
Rejestracja: 03 mar 2008, 07:26
Imię: Henryk
Rocznik: 1998
Moje auto: A6 C5
Nadwozie: Limuzyna
Silnik: 2.4 AGA 165KM
Napęd: Quattro
Skrzynia: Manual
Paliwo: Benzyna
Lokalizacja: Silesia
Kontakt:

Post autor: Jarecki » 12 maja 2012, 23:38

Johnny_88, ja mam teraz tak zrobione jak Ty <okok> ale powiem ze bede wywalal za okolo 3 miesiace srodkowy a ostatnie zastapie Ulterami :> orientowalem sie i koszt 1mb rury fi50 z dowolnym wygieciem to koszt 65 zeta a potrzeba ok. 5 m :> a Ulter to koszt 220 zeta sztuka :)
Od Shoofla slyszalem wydech na LIVE i brzmi super <okok>

Awatar użytkownika
pudzians47
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 77
Rejestracja: 23 sty 2012, 17:45
Lokalizacja: WŁOCŁAWEK

Post autor: pudzians47 » 18 maja 2012, 13:51

dziwię się wam że chce wam się bawic w takie rzeczy! ja mam przelotowy tłumiki wycięty katalizator w niemczech który przeszedł pozytywne opinie w Niemczech.Efekt? fajny dzwięk ok 72db wpisany w tiv niemiecki dzwięk spoko ale...za gośno po mieście ok ale nie na dłuższą trase!!! sam się zastanawiam czy nie powrócić do orginałów? Chyba że założe silecery ale nie wiem sam jak działają i czy dzialają.Moja rada... na przyrost mocy nie ma co liczyć na dzwięk hmm tak jak ktoś kocha bas głośny ale w naszych dostojnych furkach coś do koĂąca nie pasuje ...ale to moja opinia. A jeżeli ktoś coś wie na temat wyciszaczy to proszę o opinie
POzdro <okok>

Awatar użytkownika
ShoofeL
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 1103
Rejestracja: 26 lip 2008, 22:14
Imię: Łukasz
Rocznik: 2002
Moje auto: A6 C5
Nadwozie: Avant
Silnik: 2.5TDI AYM 155KM
Napęd: FWD
Skrzynia: Manual
Paliwo: Diesel
Lokalizacja: Tychy, Bielsko-Biała
Kontakt:

Post autor: ShoofeL » 18 lip 2012, 11:09

ja juz drugi rok jezdze na przlocie i nic sie nie dzieje.
powiedzmy, ze glosno jest w przedziale 1500-1800 kiedy to turbinka budzi sie do zycia :P
Pozniej juz jest spoko :-)
Nie narzekajcie na glosnosc, bo turbina wycisza dosc znaczaco halas.
Ja nie mam nic - przelot i powyzej 2000 obrotow jest spokoj.
Jak depne, o wiadomo, ze sie zrobi nieco glosniej, ale to nie ten dzwiek co w hondach, wiec nie ma tragedii :-)
nie ma sie co zastanawiac, tylko wycinac Panowie :D

Awatar użytkownika
st.john
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 463
Rejestracja: 30 kwie 2012, 16:28
Imię: Jacek
Rocznik: 1998
Moje auto: A6 C5
Nadwozie: Limuzyna
Silnik: 2.5TDI BFC 163KM
Napęd: FWD
Skrzynia: Manual
Paliwo: Diesel
Lokalizacja: Lublin
Kontakt:

Post autor: st.john » 18 lip 2012, 19:47

silencery jak najbardziej sobie zamontuj, może je wykonać nawet samemu. Znajdujesz rurkę o średnicy takiej aby weszła w koĂącówkę. Nacinasz rurkę wzdłużnie 2 razy obok siebie aby powstały skrzydełka, które później zaginasz do środka im bardziej zagniesz tym będzie ciszej (chodzi o zmniejszenie wylotu spalin) ale za autem będzie słychać większy "szelest" bo jak masz silencery to dźwięk jest trochę jak z turbiny - taki świszczący, bo powietrze się przedziera ze zwiększonym ciśnieniem przez elementy metalowe. Później nawiercasz rurkę i koĂącówkę wydechu od dołu i skręcasz wszystko nierdzewną śrubką.

ODPOWIEDZ

Wróć do „Tuning mechaniczny”


opony samochodowe opony samochodowe hamulce
części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl części samochodowe motostacja