Sklep Ipart
Sklep
Tarcze, hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl


felgi - sklep internetowy ucando.pl

[ A6 C6 3.0 Tdi] 3.0 TDI a 2.7 biturbo

Silniki wysokoprężne
vonito
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 706
Rejestracja: 13 sie 2010, 10:41
Imię: Tomasz A6 Forum
Moje auto: S6 C6
Rocznik: 2007
Nadwozie: Limuzyna
Silnik: 4.2 326KM
Napęd: Quattro
Skrzynia: Tiptronic
Paliwo: Benzyna
Lokalizacja: Opole
Kontakt:

Post autor: vonito » 31 sie 2011, 13:16

no jak dla mnie jest.
BMW nie ma takiego ograniczenia ( ja z resztą już też :p)i właśnie dla tego od 160 w 3,0 TDI zaczyna się taka kicha nawet 2,7 TDI lepiej idzie na wyższych prądkościach bo ma roznący moment na wyższych obrotach.... a u nas tylko w dół...

ArabaT
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 96
Rejestracja: 24 lis 2009, 23:27
Lokalizacja: Bydgoszcz

Post autor: ArabaT » 31 sie 2011, 14:09

Na przyspieszenie wszystko ma wplyw od mocy, ale tej na kolach, poczynajac. Quattro zawsze bedzie slabjej szlo od oski (wieksze opory w napedzie) i to nie sa male wartosci.

vonito
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 706
Rejestracja: 13 sie 2010, 10:41
Imię: Tomasz A6 Forum
Moje auto: S6 C6
Rocznik: 2007
Nadwozie: Limuzyna
Silnik: 4.2 326KM
Napęd: Quattro
Skrzynia: Tiptronic
Paliwo: Benzyna
Lokalizacja: Opole
Kontakt:

Post autor: vonito » 31 sie 2011, 16:59

ArabaT pisze:Na przyspieszenie wszystko ma wplyw od mocy, ale tej na kolach, poczynajac. Quattro zawsze bedzie slabjej szlo od oski (wieksze opory w napedzie) i to nie sa male wartosci.
no ale... moc i momet chyba mają dość duże znaczenie ;)

Forum Audi A6
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 765
Rejestracja: 14 lut 2010, 10:28
Imię: Robert
Moje auto: A7 4G
Rocznik: 2015
Nadwozie: Hatchback
Silnik: 3.0 CDUC 245KM
Napęd: Quattro
Skrzynia: S-tronic
Paliwo: Diesel
Lokalizacja: Śląsk
Kontakt:

Post autor: Forum Audi A6 » 31 sie 2011, 17:13

vonito pisze:no jak dla mnie jest.
BMW nie ma takiego ograniczenia ( ja z resztą już też :p)i właśnie dla tego od 160 w 3,0 TDI zaczyna się taka kicha nawet 2,7 TDI lepiej idzie na wyższych prądkościach bo ma roznący moment na wyższych obrotach.... a u nas tylko w dół...
Skąd masz takie info??
ArabaT pisze:Na przyspieszenie wszystko ma wplyw od mocy, ale tej na kolach, poczynajac. Quattro zawsze bedzie slabjej szlo od oski (wieksze opory w napedzie) i to nie sa male wartosci.
Zależy jaki silnik i jaka buda.
Bardzo ogólnie to właśnie Q będzie miało przewagę ze względu na lepszą trakcję względem ośki.

vonito
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 706
Rejestracja: 13 sie 2010, 10:41
Imię: Tomasz A6 Forum
Moje auto: S6 C6
Rocznik: 2007
Nadwozie: Limuzyna
Silnik: 4.2 326KM
Napęd: Quattro
Skrzynia: Tiptronic
Paliwo: Benzyna
Lokalizacja: Opole
Kontakt:

Post autor: vonito » 31 sie 2011, 17:28

kamilos_69 pisze:Skąd masz takie info??
znaczy jakie o BMW ?
tuner który chipuje obydwie marki tak powiedział że BMW nie ma uciętej mocy na 5 i 6tce ani momentu choć to jednoznaczne...

Forum Audi A6
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 765
Rejestracja: 14 lut 2010, 10:28
Imię: Robert
Moje auto: A7 4G
Rocznik: 2015
Nadwozie: Hatchback
Silnik: 3.0 CDUC 245KM
Napęd: Quattro
Skrzynia: S-tronic
Paliwo: Diesel
Lokalizacja: Śląsk
Kontakt:

Post autor: Forum Audi A6 » 02 wrz 2011, 09:14

vonito pisze:i właśnie dla tego od 160 w 3,0 TDI zaczyna się taka kicha nawet 2,7 TDI lepiej idzie na wyższych prądkościach bo ma roznący moment na wyższych obrotach.... a u nas tylko w dół...

ArabaT
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 96
Rejestracja: 24 lis 2009, 23:27
Lokalizacja: Bydgoszcz

Post autor: ArabaT » 02 wrz 2011, 09:37

vonito pisze:no ale... moc i momet chyba mają dość duże znaczenie
a co ja napisalem?
kamilos_69 pisze:Bardzo ogólnie to właśnie Q będzie miało przewagę ze względu na lepszą trakcję względem ośki
Czy my mowimy o tym samym czy tylko kazdy stosuje zbyt duze skroty myslowe?
Jesli chodzi o przyspieszanie pow 140 to co Ci da lepsza trakcja w q wzgledem oski przy tak ciezkich autach?

Forum Audi A6
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 765
Rejestracja: 14 lut 2010, 10:28
Imię: Robert
Moje auto: A7 4G
Rocznik: 2015
Nadwozie: Hatchback
Silnik: 3.0 CDUC 245KM
Napęd: Quattro
Skrzynia: S-tronic
Paliwo: Diesel
Lokalizacja: Śląsk
Kontakt:

Post autor: Forum Audi A6 » 02 wrz 2011, 11:06

Chodziło mi o przyśpiech z kreski.
Wiadomo że powyżej tych 100 km/h Q jest wręcz obciążeniem ze względu na swoją masę.

vonito
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 706
Rejestracja: 13 sie 2010, 10:41
Imię: Tomasz A6 Forum
Moje auto: S6 C6
Rocznik: 2007
Nadwozie: Limuzyna
Silnik: 4.2 326KM
Napęd: Quattro
Skrzynia: Tiptronic
Paliwo: Benzyna
Lokalizacja: Opole
Kontakt:

Post autor: vonito » 02 wrz 2011, 12:33

a mi chodzi właśnie o duże prędkości terez jak jadę 180 i naciskam gaz redukuje mi do 5tki
i się zbiera...
ps. z tą masa w quattro bym nie przesadzał to różnica rzedu 70-80 kg do ośki ;)

ODPOWIEDZ

Wróć do „A6 C6 (2004-2011)”


opony samochodowe hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl
Prilo.com - Transport międzynarodowy samochodów
Tooles.pl - Sklep z elektronarzędziami
Aeratory do trawnika marki Stiga