no jak dla mnie jest.
BMW nie ma takiego ograniczenia ( ja z resztą już też )i właśnie dla tego od 160 w 3,0 TDI zaczyna się taka kicha nawet 2,7 TDI lepiej idzie na wyższych prądkościach bo ma roznący moment na wyższych obrotach.... a u nas tylko w dół...
[ A6 C6 3.0 Tdi] 3.0 TDI a 2.7 biturbo
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 765
- Rejestracja: 14 lut 2010, 10:28
- Imię: Robert
- Moje auto: A7 4G
- Rocznik: 2015
- Nadwozie: Hatchback
- Silnik: 3.0 CDUC 245KM
- Napęd: Quattro
- Skrzynia: S-tronic
- Paliwo: Diesel
- Lokalizacja: Śląsk
- Kontakt:
Skąd masz takie info??vonito pisze:no jak dla mnie jest.
BMW nie ma takiego ograniczenia ( ja z resztą już też )i właśnie dla tego od 160 w 3,0 TDI zaczyna się taka kicha nawet 2,7 TDI lepiej idzie na wyższych prądkościach bo ma roznący moment na wyższych obrotach.... a u nas tylko w dół...
Zależy jaki silnik i jaka buda.ArabaT pisze:Na przyspieszenie wszystko ma wplyw od mocy, ale tej na kolach, poczynajac. Quattro zawsze bedzie slabjej szlo od oski (wieksze opory w napedzie) i to nie sa male wartosci.
Bardzo ogólnie to właśnie Q będzie miało przewagę ze względu na lepszą trakcję względem ośki.
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 765
- Rejestracja: 14 lut 2010, 10:28
- Imię: Robert
- Moje auto: A7 4G
- Rocznik: 2015
- Nadwozie: Hatchback
- Silnik: 3.0 CDUC 245KM
- Napęd: Quattro
- Skrzynia: S-tronic
- Paliwo: Diesel
- Lokalizacja: Śląsk
- Kontakt:
a co ja napisalem?vonito pisze:no ale... moc i momet chyba mają dość duże znaczenie
Czy my mowimy o tym samym czy tylko kazdy stosuje zbyt duze skroty myslowe?kamilos_69 pisze:Bardzo ogólnie to właśnie Q będzie miało przewagę ze względu na lepszą trakcję względem ośki
Jesli chodzi o przyspieszanie pow 140 to co Ci da lepsza trakcja w q wzgledem oski przy tak ciezkich autach?
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 765
- Rejestracja: 14 lut 2010, 10:28
- Imię: Robert
- Moje auto: A7 4G
- Rocznik: 2015
- Nadwozie: Hatchback
- Silnik: 3.0 CDUC 245KM
- Napęd: Quattro
- Skrzynia: S-tronic
- Paliwo: Diesel
- Lokalizacja: Śląsk
- Kontakt: