BMW nie ma takiego ograniczenia ( ja z resztą już też

Skąd masz takie info??vonito pisze:no jak dla mnie jest.
BMW nie ma takiego ograniczenia ( ja z resztą już też)i właśnie dla tego od 160 w 3,0 TDI zaczyna się taka kicha nawet 2,7 TDI lepiej idzie na wyższych prądkościach bo ma roznący moment na wyższych obrotach.... a u nas tylko w dół...
Zależy jaki silnik i jaka buda.ArabaT pisze:Na przyspieszenie wszystko ma wplyw od mocy, ale tej na kolach, poczynajac. Quattro zawsze bedzie slabjej szlo od oski (wieksze opory w napedzie) i to nie sa male wartosci.
a co ja napisalem?vonito pisze:no ale... moc i momet chyba mają dość duże znaczenie
Czy my mowimy o tym samym czy tylko kazdy stosuje zbyt duze skroty myslowe?kamilos_69 pisze:Bardzo ogólnie to właśnie Q będzie miało przewagę ze względu na lepszą trakcję względem ośki